EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyLa Toukokuu 14 2011, 10:18

Very Happy täällä hyvät jutut menos X3 Mut mua särkee jalkoihin, taas!!
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyLa Toukokuu 14 2011, 21:28

Miksi ihmeessä menin valvomaan taas koko yön..? Hohhoijaa, oottelempa tässä ihmisten heräilyä syvistä unistaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cotton Candy
Outsider
Cotton Candy


Viestejä : 115
Liittynyt : 15.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 07:20

Huomenna koe ja ei jaksais lukee ;____;
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 07:21

^Sama juttu, vaikka vähän luinkin.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 07:31

samoin, vihko on kyllä tos vieres mmuttei jaksa lukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 07:33

Mä luin niin vähän kuin mahdollista.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 08:20

Viikko koulua ja sitten koeviikko. Helppo koeviikko tulossa, kun ei ole kuin kaks kertaa matikka, kaks kertaa ruotsi, fysiikka ja enkku. Ei tarvii lukea. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptySu Toukokuu 15 2011, 09:13

Mulla on tää viikko nyt täys koeviikko O.O maanantai, keskiviikko ja perjantaina kaikkina päivinä 2 koetta Et sillai Very Happy Ja kaikki sellasista paskoista aineista -_-
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 05:30

Vittu tää o paska päivä.
ISKÄN NAISYSTÄVÄL TULI LAPSIVEDET, JIPPII KILJUN RIEMUSTA. Plus oli joku vitu perhetapaamine, johon iskä ei ton takii päässy. Eikä meil oo sähköö koko talos ku sähkölasku oli jääny maksamatta ja ei oo varmaa et saadaanko sähköi takas tänää. Tästä mun kännykästäki loppuu pia akku ni en pääse tännekkää... Ja kaiken lisäksi oon kotiarestis ni en pääse mihinkää. Onneks sain ottaa mun koiran tänne äitille
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 05:33

No sulla on sitten päivä kyllä päin h**vettiä.. :O Mä en kestäis 1h ilman sähköä.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 05:46

^^Mullakin on kännykässä netti ja monesti sillä surffailen varsinkin Facebookissa, siellä olen koko ajan. Mutta jostakin ihme syystä tälle foorumille en pääse sillä kirjautumaan. :O Eli voin kännykän netillä avata tämän, mutta kun kirjaudun niin se ei päästä mua sisään vaikkei tulekaan mitään ilmoituksia. Ja sitten tuolta etusivun paikalla olevissa on kuitenkin mun nick. Mutta se ei siis näytä niitä pelkästään rekisteröityneiden keskustelualueita. Että mitähän ihmettä.. Toivottavasti tästä nyt sai jotain selvää. Very Happy

Mutta aikas huono homma toi ettei ole sähköjä..
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 06:00

DarkCupcake96 kirjoitti:
Vittu tää o paska päivä.
ISKÄN NAISYSTÄVÄL TULI LAPSIVEDET, JIPPII KILJUN RIEMUSTA.

Se tuttu tunne kun isä kertoo panneensa paksuksi naisen, jota vihaat sydämesi pohjasta. <3
En vieläkään tunnusta sitä kakaraa siskokseni.


Viimeinen muokkaaja, Ansk pvm Ma Toukokuu 16 2011, 06:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 06:03

^^No joo, sulla sentään kännykässä netti! Smile Mulla on vanha pöytäkone ja 5v vanha kännykkä, ja niillä pärjään. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 08:22

Ansk kirjoitti:
DarkCupcake96 kirjoitti:
Vittu tää o paska päivä.
ISKÄN NAISYSTÄVÄL TULI LAPSIVEDET, JIPPII KILJUN RIEMUSTA.

Se tuttu tunne kun isä kertoo panneensa paksuksi naisen, jota vihaat sydämesi pohjasta. <3
En vieläkään tunnusta sitä kakaraa siskokseni.

Mustaki tuntuu, etten tuu koskaa pitämää siitä kersasta -___-
Ja se päätti vieläpä matkia mua ja syntyä kuukauden etuajas. Hieman järkytyin uutisesta, ku luulin et mun elämä tuhoutuis vasta kuukauden päästä enkä ollu viel yhtää valmistautunu tähä...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 08:28

^ Mä en oo itseasiassa edes tavannut tätä 'siskopuoltani' kun pari kertaa heti syntymän jälkeen, josta siitäkin on jo pian kaks vuotta. Ihmiset kysyy onko mulla sisaruksia. Onhan mulla. Kolme siskoa, joista vain kaksi mainitsen.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 09:02

No mä itse vineen siitä että äiti valittaa mulle mun huoneen siivouksesta. Oikeesti, mua ei arkisin kiinnosta missä kunnossa mun huoneeni on koska n parempaakin tekemistä kuin murehtia sitä.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 09:08

Laita ovi kiinni. Mä en ikinä siivoa huonetta, koska se on aina siisti. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 09:20

Meikä siivoaa sillon kun tahtoo.. Saan yleensä inspin siiivoukseen yöllä ja sekös vituttaa, kun viime yönä' aloin sit siivoamaan -_-
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 09:25

Yölliset siivousinspikset ovat kyllä niitä parhaita<3 muutaman kerran tullut siivottua koko talo luoja ties mistä syystä.
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 10:12

Alesanafan11 kirjoitti:
Laita ovi kiinni. Mä en ikinä siivoa huonetta, koska se on aina siisti. Very Happy

Entä jos ei ole ovea? :S Koko yläkerta on mun huonetta kun se on semmonen tavallaan vintti ja tää alkaa siis suoraan portaikosta joten ovea ei ole..

Mullakin näkyy vaatekaapin sisältö huoneeni lattialla. Äiti sanoo että jos siivoan huomiseen mennessä niin se suostuu tilaamaan mulle Back Streetiltä yhen paijan ja korvikset. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Cotton Candy
Outsider
Cotton Candy


Viestejä : 115
Liittynyt : 15.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 14:27

^ Oho, aika reilu mutsi. Mun mutsi heittää mut pelihuoneeseen nukkumaan jos en siivoo pitkii aikoihi, ja takasin ei oo paluuta vähään aikaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyMa Toukokuu 16 2011, 22:49

Te kaikki onnelliset, joilla edes on oma huone. </3. :D
Mullakin oli ensimmäiset kuusitoista vuotta mun elämästäni ja sen jälkeen mut tungettiin samaan kämppään puolitoista vuotta nuoremman siskon kanssa. Voitte vain kuvitella ne kaikki sisarusriidat, kun oltiin ensin koko ikänne eri huoneissa. <3 Plus että tilaa mulla on tasan kaks neliömetriä, johon mahtuu juuri parvisänky ja sen alle pöytä.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyTi Toukokuu 17 2011, 00:00

En jaksa ikävää )': Liikaa ihmisiä joita ikävöidä, liikaa asioita joita ikävöidä...
Takaisin alkuun Siirry alas
killerpanda
Outsider
killerpanda


Viestejä : 87
Liittynyt : 29.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyTi Toukokuu 17 2011, 01:51

Liian yksinäistä mulla..
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 EmptyTi Toukokuu 17 2011, 04:55

Pikkuvelipuoli synty 11 ja puol tuntii lapsiveden tulemisen jälkee ( tuli n. klo 15 ja synty 2.27)
-___-
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: