| Valivalivalituksia | |
|
+28FacePaintingPro -Effu räärää Crucify Me wulmurr SUGARRPAIN Mustarastas Snowflake colourless rroossaa FalseNoose PahaLapsi öäsdf messy Alice from Wonderland Joke killerpanda Cotton Candy Pullis kyyyka MWAH DarkCupcake96 LordiDraken ChocolateMonster LaWraX x FrozenHeart hhassle 32 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
DarkCupcake96 Emo kokelas
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 01:23 | |
| ^ Sama juttu kävi mulla mun luokan poikien kaa ku tehtiin terveystiedon esitelmää >.< | |
|
| |
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 01:33 | |
| Vittu oon nii kyllästyny tähä. En jaksa mennä omaan kouluu kuuntelemaa Rikun ja Jeren aukomista. Ok mul oli kerran eriparii sukat koulus nii se oli Jerelle maailmanloppu ja piti siitäki ruveta aukomaa, niinku se jollaki tavalla muka kuuluis sille? Sit en jaksa kuunnella ku ne ihkuttaa mun kaverii ja sen tissei, vaik ne haukkuu mua laudaks, vaik mun tissit on isommat ku mun kaverilla (ei pahal sille). Ja Jere haukkuu mua kaljuks, ku mun hiukset on nii ohuet </3, vittu ei ne ny sentää nii ohuet oo -.- Ja JEREN IDEA oli valita mut luottamusoppilaaks 8lk alus, koska kuulemma pyörtyisin jos ope kysyis multa jotai (kaveri kuuli tän jutun siltä ja kerto mulle joskus kuukauden pääst tapahtuneesya). Ja mun oli pakko olla luottamusoppilas, vaik sanoin etten haluu, koska näin jo sinä päivänä poikien ilmeistä et ne oli tän takana.
Ja sitte viel ihmetellää, et miks en viittaa koulus?
Niin ja toi " En jaksa mennä omaan kouluu " tarkotti sitä, et vietän paljo aikaa mun kaverin koulus (joka on mun entinen koulu). Ja sit siel yks sen luokan poika haukkuu mua linnunpelättimeks/ variksenpelättimeks. Ja kaikki sen koulun pojat haukkuu mua emoks, vaik meiän koulus kukaa ei hauku.
Ja täs yks päivä meiän luokan tyttö tuli mun luo sillee: Hyi ku sul on ohuet jalat! Ja sit kotona saan kuulla pikkuveljiltä olevani läski, öööööö niin oonki. En haluu mitää 18 painoindeksiks vaa 17 takas.
Ny voisin kyl lähtee omaan kouluu 2tunniks ja sit tekeen viel rästikokeesee maantiedonkokeen, johon oon lukenu nii paljo <33333333333333 | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 01:40 | |
| ^On se vaan jännä, miten joka saakelin asiasta ne ihmiset koulussa keksiikin valittaa. Terv~ Oikeasti ohutlettinen lauta ja vieläpä eripari kengännauhat. </333
Mut joo, tulin kyllä oikeesti valittaan ruotsin tehtävistä. Hnnnngh. | |
|
| |
FrozenHeart Emo-kid
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 08:57 | |
| Joo, mul meni eilinen nappiin. Eli siis mua huudeltiin läskiks käytävillä tyyliin "Läski emo" yms. Sne jälkeen tuun kotiin. Mutsi huutaa, "Monsteri, keittiöön, nyt!" No minä menen, istun penkille ja mietin että mitä mä nyt oon tehny. (velikin oli pöydän ääressä) "Sun veljes kävi tänään terkkari tarkastukses..." "miten se nyt muhun liittyy??" "SITEN, ETTÄ TE MOLEMMAT OOTTE KOHTA ANOREKSIASSA KOHTA!!" (mun ilme O.O) "Henryllä on alhanen hemoglobiini, sussa ei oo enään kun luuta ja nahkaa niinkuin henryssäkin" (mun ilme vielki O.O) "Jos te ette nyt ala syömään vien teijät hoitoon" (mun ilme skaala ._. o_o O_o O_O O.O*) Nyt oon sit ahdannu itteeni ruokaa sillein että oksennan kohta, ja sama jatkuu nyt aiakin pari viikkoa. Että sillein! Kohta mä oikeasti olen sellanen pallo et oppilailla on aihettaki haukkuu mua O.o 8kantaa keltää?) | |
|
| |
x No life
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 09:15 | |
| No jaa, mä olen ollut 3. luokasta asti pallo, eikä kukaan ole ikinä sanonut mitään, vaikka muista syistä aina kiusataan... | |
|
| |
FrozenHeart Emo-kid
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 09:24 | |
| Olin kyl ekana sillein et kumpaas mä nyt oon vai molempia vaivaivai?? | |
|
| |
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 10:33 | |
| ^ sama, ihmiset käskee syödä ja sanoo et oon muka liian laiha, mut miks mä sit nään itteni 100 kilosena norsuna. Joskus syön paljo ku muut käskee ja sen jälkee tekee vaa mieli oksentaa väkisi ja ahdistaa nii hitosti. En oo onneks oksentanu, enkä toivottavasti oksennakkaa, koska luultavasti jäisin siihe koukkuu | |
|
| |
kyyyka Emo
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 11:06 | |
| Väsyttää... koko viikko ollu taas yhtä edes takas juoksemist. Tänäänkin niin ihana päivä et koulun jälkeen olin vajaa 5min koton ja nytten vasta tulin kotiin (kymmenen aikoihin) ja koko tuon välin olin siis töissä. | |
|
| |
LordiDraken Emo kokelas
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 11:23 | |
| Valitan siitä että yks ihana ihminen asuu niiin kaukana musta</3 ei oo kivaa | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 11:31 | |
| | |
|
| |
x No life
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 11:35 | |
| Juu, te kaikki ihanat ihmiset asutte kaukana, se vasta on ikävää.. | |
|
| |
Pullis Kissa pakastimen takana
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 13:01 | |
| - LordiDraken kirjoitti:
- Valitan siitä että yks ihana ihminen asuu niiin kaukana musta</3 ei oo kivaa
Sama :O | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 13:07 | |
| | |
|
| |
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Ke Toukokuu 11 2011, 21:17 | |
| Mun nettikamu katkas välinsä muhu iha tosta vaa o___O Yhtäkkii olin sen mustallistal gallerias, kysyin siitä ja se otti mut pois. Ja viel jouluna se kysy voitaisko nähä ttaas, mut ny se on poistanu mut fb kavereista ja luultavasti myös poistanu mun mesen, koska se ei näytä olevan enää koskaa meses, vaik ennen se oli 24/ 7... Luultavasti suuttu siitä ku en päässy niille jouluna, eikä sekää voinu tulla tänne ku se oli tääl kesäl ööööö ei viime vaa sitä edellisenä kesänä. | |
|
| |
LaWraX tr00 emoilija
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 02:54 | |
| - LordiDraken kirjoitti:
Mullakin sama. Sitähän on nyt liikkeellä. Mutta kyllä mä uskon että nään sen vielä joskus, sen verran suurta tämä tuntuu olevan. | |
|
| |
kyyyka Emo
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 03:07 | |
| - Pullis kirjoitti:
- LordiDraken kirjoitti:
Sama :O Miul asuu muutamakin ihminen liian kaukana. | |
|
| |
MWAH Outsider
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 04:28 | |
| ASDASdf oonko ainoo jonka mielestä kesä on hanurista? : D + hyttyset, paarmat, kuumuus, nestehukka.. jne fasdghkjdfj talviki on paljo kivempi >:/ kesällä on pakko nakuilla ja talvella on hyvä piilotella läskejänsä vaatekerrosten alla ;> plus vihaan ruskettua D;; | |
|
| |
kyyyka Emo
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 04:50 | |
| - MWAH kirjoitti:
- ASDASdf oonko ainoo jonka mielestä kesä on hanurista? : D
+ hyttyset, paarmat, kuumuus, nestehukka.. jne fasdghkjdfj talviki on paljo kivempi >:/ kesällä on pakko nakuilla ja talvella on hyvä piilotella läskejänsä vaatekerrosten alla ;> plus vihaan ruskettua D;; Mie tykkään syksystä eniten. Ei tarvii mitään maailman paksuimpii vaatteit käyttää et tarkenee, eikä oo mikään kauhee hellekkään. Ja sataa<3 sade kelit on kivoja ja harmaa ilma ^^ | |
|
| |
x No life
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 05:09 | |
| - kyyyka kirjoitti:
- MWAH kirjoitti:
- ASDASdf oonko ainoo jonka mielestä kesä on hanurista? : D
+ hyttyset, paarmat, kuumuus, nestehukka.. jne fasdghkjdfj talviki on paljo kivempi >:/ kesällä on pakko nakuilla ja talvella on hyvä piilotella läskejänsä vaatekerrosten alla ;> plus vihaan ruskettua D;; Mie tykkään syksystä eniten. Ei tarvii mitään maailman paksuimpii vaatteit käyttää et tarkenee, eikä oo mikään kauhee hellekkään. Ja sataa<3 sade kelit on kivoja ja harmaa ilma ^^ Mä olen sun kanssa niin samaa mieltä.. Syksy on parasta aikaa, mulla on silloin syntymäpäiväkin.. Vesisateet on hauskoja, saa juosta ulkona ja laulaa.. | |
|
| |
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 05:17 | |
| ^ Mä tykkään syksys siitä, ettei oo enää nii valosaa ku kesäl + allergia helpottaa. Ku kesäl ei oo ees yöllä hirveen pimee ja rakastan pimeitä öitä
BTW sain taas kuulla linnunpelätintä koulus -____- | |
|
| |
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 16:19 | |
| Se fiilis kun aamulla on aikanen herätys ja ei väsytä klo kolme yhtään Tahdon rakkaan viereen | |
|
| |
LaWraX tr00 emoilija
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia To Toukokuu 12 2011, 16:32 | |
| Kappas, joku muukin valvoo. :O Mulla ei kyllä ole kovin aikanen herätys, mutta näkyy tämä valvominen silti varmasti huomenna. Tänäänkin opet joutu herättelemään mua. Mäkin tahtoisin mun rakkaan viereen. | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Pe Toukokuu 13 2011, 04:51 | |
| - Pullis kirjoitti:
- Tahdon rakkaan viereen :o
Tervetuloa sitten vain! :o | |
|
| |
| |
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia Pe Toukokuu 13 2011, 06:00 | |
| - Pullis kirjoitti:
- Ansk kirjoitti:
- Pullis kirjoitti:
- Tahdon rakkaan viereen :o
Tervetuloa sitten vain! :o Odotas kun vedän kengät jalkaan ja vähän evästä laukkuun niin lähden kävelemään >: O Noniin, hienoa. >: O | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Valivalivalituksia | |
| |
|
| |
| Valivalivalituksia | |
|