EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Valivalivalituksia - Sivu 9 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Kesä 17 2011, 12:15

Ymmärrän ton "tahtoisin vaipua taas masennukseen..." todella hyvin. Noin mäkin tunsin vielä pari kuukautta sitten.
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Kesä 17 2011, 13:23

Sanotaan että masennuksen tunne on normaalia tässä tilassa, mutta pelottaa että jos se meneeki sit kaiken eelle. entä jos masennun nii pahasti etten pysty huolehtii lapsesta?.......
Mustarastas
Feikki emo
Mustarastas

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Heinä 07 2011, 08:14

Väsyttää ja kaikki tuntuu niin yli turhalta.. Päässä pyörii kaikkea maan ja taivaan väliltä ja tekis mieli lähteä nukkumaan mutta pitäis lähettää viesti kaverille, etten pääse sen kaa koirapuistoon ku oman koiran rokotukset ei ollukkaan kunnossa...
http://www.wildspirite.nettisivu.org
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Heinä 07 2011, 12:32

Mietin että tahdonko erota.. Mä en usko että Hän rakastaa minua enää.. Me juteltiin viimeksi 2vk sitten..
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyMa Heinä 11 2011, 14:49

Vihaan rakastumista, vihaan ikävöitiä, vihaan tätä olotilaa. Ärsyttää kun en tiedä mistään mitään ja vain sattuu. Sydän riekaleina uupuneena koitan jaksaa päivästä toiseen.

(anteeks oon vähän väsyny)
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyKe Heinä 13 2011, 09:45

kyyyka kirjoitti:
Vihaan rakastumista, vihaan ikävöitiä, vihaan tätä olotilaa. Ärsyttää kun en tiedä mistään mitään ja vain sattuu. Sydän riekaleina uupuneena koitan jaksaa päivästä toiseen.

DarkCupcake96
Emo kokelas

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Heinä 14 2011, 14:27

Ikävä ... <3
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
rroossaa
Emo-kid
rroossaa

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Heinä 22 2011, 11:57

sattuu..
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Heinä 22 2011, 13:26

Kukaan ei kuuntele mua.. Turha siis kai tähänkään mitään kirjoittaa.
rroossaa
Emo-kid
rroossaa

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Heinä 22 2011, 20:36

^ Kyllä minä sinua Alesana kuuntelen :3 Vaikka ette sitä uskokkaan.

Eilis ilta oli kyllä aikas, sanoisinko vaikka, että ihana <3
Älkää ottako tuota tosissanne, koska minä en TOSIAANKAAN sanonut sitä tosissani... Ensimmäinen yö uudessa asunnossa on nyt siis takana, enkä todellakaan odota innolla tulevia.. Kun alakerrassa on 4 baaria, väkisin jollaki on jotain ongelmaa. Eilen musta tosiaan siis rupesi tuntumaan, että joku on kadottanut Liisan, ku monta tuntia siellä joku huuteli "Liisaaa, Liisaaa! Hei Liisaaa!" -,- Huoh! Ja korvatulpat korvassa en osaa nukkua, mutta kai sekin taito tulee nyt sitten opetella..
colourless
Converse
colourless

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Heinä 22 2011, 23:45

Alesanafan11 kirjoitti:
Kukaan ei kuuntele mua.. Turha siis kai tähänkään mitään kirjoittaa.

Kyllä mä kuuntelen. (: Toivon et sä tiiät sen.
wulmurr
Outsider
wulmurr

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyLa Heinä 23 2011, 00:05

kyyyka kirjoitti:

http://ffuckthat.blogspot.com
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyLa Heinä 23 2011, 14:28

^^Kiitän sua siitä. Smile Arvostan todella paljon, mutta en halua kasata sun harteille mun asioita, kuten varmaan tuossa eilen tai toissapäivänä sanoinkin.. Wink

^^^Miten sä mua kuuntelet, en oo koskaan sanonut sulle mitään? Smile
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptySu Heinä 24 2011, 05:28

Oon läski........ Koitan tehä mitä vaan ni ei onnistu... Ärsyttäää.... Haluan vain näyttää hyvältä, melkein hinnalla millä hyvänsä.
Alice from Wonderland
Feikki emo
Alice from Wonderland

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Elo 04 2011, 16:42

Valitan sitä, että olen tällä hetkellä niin persaukinen, että saan väriä hiuksiin vasta n. 2 vko päästä, kun palkka tulee >.> .
DarkCupcake96
Emo kokelas

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Elo 05 2011, 01:45

Haluun sut takas ;____; Miks sun piti kuolla nii nuorena
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyPe Elo 05 2011, 04:06

Eilinen tapaus mursi minut..
Crucify Me
Feikki emo
Crucify Me

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyLa Elo 06 2011, 08:52

Mites Surprised?

Vatsa kipeä yhh. Mun harmaat pillit meni haaroista rikki, pitäis korjata, mut en tiiä pystyykö niitä, koska niissä on niin iso reikä. Kävin tänää puolipapan hautajaisissa ja olikos joku Raimo kännissä sielä. Lähti kesken pois ja meni hautausmaalle juomaan kaljaa. Kyl semmosen pitäis tietää, et hautajaisissa kuuluis käyttäytyä. En tahdo mennä kouluun keskiviikkona. Alkais taas tää kiusaaminen.
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyLa Elo 06 2011, 09:52

Crucify Me kirjoitti:
Mites Surprised?

Vatsa kipeä yhh. Mun harmaat pillit meni haaroista rikki, pitäis korjata, mut en tiiä pystyykö niitä, koska niissä on niin iso reikä. Kävin tänää puolipapan hautajaisissa ja olikos joku Raimo kännissä sielä. Lähti kesken pois ja meni hautausmaalle juomaan kaljaa. Kyl semmosen pitäis tietää, et hautajaisissa kuuluis käyttäytyä. En tahdo mennä kouluun keskiviikkona. Alkais taas tää kiusaaminen.
Mä tulen kokemaan tänä syksynä enemmän kiusaamista kuin koko ala-asteen aikana.. Kiitos siitä eräälle ihmiselle.. :s
Crucify Me
Feikki emo
Crucify Me

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptySu Elo 07 2011, 02:27

D: Paha juttu. Kyllä epäilen, että muakin saatetaa kiusata enemmän, koska pari kertaa meiän koululaisia tavattu kylällä ja ties missä. Melkein joka kerta tullaan sanomaan, et kannattais varautua.
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyMa Elo 08 2011, 09:46

Puhelin meni paskaks äskön, eikä edes vituta!
wulmurr
Outsider
wulmurr

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Elo 11 2011, 01:57

Tein eilen elämäni isoimman virheen. Mikä mussa on ku aina ku kaikki on hyvin ja oon onnelline oikeesti ni meen mokaamaa sen....
http://ffuckthat.blogspot.com
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Elo 11 2011, 04:43

wulmurr kirjoitti:
Mikä mussa on ku aina ku kaikki on hyvin ja oon onnelline oikeesti ni meen mokaamaa sen....
Näin ;___________;
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Elo 11 2011, 08:34

Vähän haikeeta olla koulussa kun yks abi meni kuolemaan onnettomuudessa.
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 EmptyTo Elo 11 2011, 11:38

^Oi voi. :c
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 9 Empty

Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 9 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: