EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:08

On se vittu loistava homma, että kone pasahtaa juuri nyt. Kolmisen vuotta se kituutellen kesti ennenkun nyt tsajajajajajaaa.

Ja toisekseen, mikä helvetti tätä foorumin kirjoituskenttää vaivaa? Muutoin ihan loistava päivä, mutta kyrsii kyllä ihmeen hyvin käyttää energiaa tällasiin tyhjänpäiväsiin idiotismeihin. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:15

meijän koira on vittumainen tänään -_- Ku se on tollanen ADHD, noh, pitäs kai likkiä sen kanssa seuraavat 4 tuntia -_-
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:25

^onk sulla kuin vanha koira? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:33

noin 5 kk eli siis tollanen pilleri viel X3 mut ihan helvetin iso jo nyt O.o (anteeks ruma sana X3)
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:34

^No sitten toi AHDH:eilu lienee vielä ihan normaalia. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:39

Niinhän se on mut kun se pöllii vittu kaiken -_- (ruma sana, again..)
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:42

^Mun koira, kun se oli pieni, veti kaiken tielle sattuvan kurkusta alas, eikä niitä tavaroita sen koommin nähty. Entisellään ainakaan. o_o
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:43

Mun kissa taasen tykkää tuhota tuoleja. Meinaan eitoi olohuoneen nojatuoli ole kissankestävä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:44

^Niin niille voi joskus käydä. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:46

^^ joo sama juttu, mun kissa ei myöskään ymmärrä, ettei mun hiukset oo leikkikaluja sillon kun mä nukun tai muutenkaan, se ei myöskään ymmärrä ettei mun varpaat ole syötävää ruokaa -_-
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 04:59

Ärrrrrrrrsyttää...
Iskä ja äitipuoli saa kersan kuukauden sisäl ja jos en löydä mun koiralle kotia, nii se lopetetaa
-.- VITTU ÄRSYTTÄÄ TÄMMÖNE, ok se on 8-vuotias, mut tosi hyväkuntonen ikäsekseen.
Se on mulle tosi tärkee ja tuntuu ku muita ei ees kiinnostais sen kohtalo. Se on ainut, jolle voin itkee ilman et se naurais tai menis pois. Ja mulle sanotaa vaa: - Oot 3 vuoden päästä täysikäne ja voit muuttaa omaan kotii ja ostaa uuden koiran.

... ahaa eläimenhä voiki korvata uudella?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 05:06

^Mikään ei korvaa eläintä, jonka on tuntenut 8v. Mä tunsin mun koiran 9v, ja se kuoli 5. marraskuuta, mutta mä selvisin siitä jotenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 05:10

^^Eikä niitä koiria noin vain opiskelijabudjetilla ostella, sen elättämisestä puhumattakaan.

Mutta harmi homma. :c Noin vanha koirakin on jo varmaan rauhoittunut luonteeltaan, niin en mä nyt näkis estettä miksei se vois asua samassa taloudessa vauvan kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 05:27

Niih ja mun koira on sellane tosi pieni, et en usko et se ees vois olla sille vauvalle mitenkää vaaraks
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 05:46

^Juu ja kyllähän koira ja vauvakin tottuu toisiinsa, jos ne totuteen. Vauva nyt etenkin, jos on syntymästään asti tekemisissä koiran kanssa ja siitä tulee luonnollinen osa vauvan arkea. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 06:22

...Mutta sitten se, kun koira kuolee tulee olemaan vauvalle vaikeaa..
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 06:32

^Oletetaan, että koira eläisi nyt vaikka 12 vuotiaaksi. Neljä vuotias lapsi aika hämärästi tajuaa koko kuoleman käsitettä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 07:21

Mä olin neljä kun mun mummo kuoli.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 06 2011, 09:50

Munkin serkku oli neljä kun pappa kuoli ja vielä se hänestä puhuu ja muistelee häntä. Nykyään tyttö on siis kuusi. Kovin surulla hän ei osaa vielä asiaa käsittää, mutta tajuaahan se, että pappa on poissa. Vilkuttelee tähdille aina hymyillen..
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 08 2011, 10:37

^kauheen pelottavaa jollain tavalla toi tähdelle vilkuttelu, mut siis ymmärrän varsin hyvin Smile Meidän eka koira, Nuka, joutui lähtemään vehreimmille paikoille syövän ytakia, mutta kuulemma itkettiin veljen kanssa enemmän kuin aijemmin (o.o) ja nyt edellinen koiramme, Nalle, oli meillä vain kaksi vuotta, kunnes imusolmukesyöpä vei taivaaseen. Nalle oli 7 vuotta kun saatiin se ja edellinen omistaja ei kertonut mitän tästä syövästä vaikka tiesikin, koska lääkäri sanoi että tälläinen huomio olisi huomattu ja korjattu jo aikaisemmin jos edellinen omistaja olsi välittänyt koirasta ja tunteista O.o Outoo... <-- toi vituttaa täl hetkel nyt kun koirista puhutaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 08 2011, 10:54

Vielä vähän koiraruikutusta.

<koiraruikutus>

Mulla ei oo varmaan ikinä ollut näin kova ikävä mitään. D:
Haluun mun koiran takasin iskältä. Se on maailman paras, ihanin ja fiksuin koira, enkä oo nähny sitä yli vuoteen ja isä lupas, että kun täytän 18 saan oman nimeni sen koiran omistajatietoihin, mutta toistaiseksi näyttää, ettei niin ole kuitenkaan käymässä. Miten monta unta voikaan vuoden aikana nähdä samasta aiheesta näkemättä kuitenkaan juuri mitään muuta erityistä? Tahdon sen takasinnnn asdasd.

</koiraruikutus>

/ Eikä vanhojen kuvien kaivelu ainakaan helpota ikävään. Rasmus penskana.
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptySu Toukokuu 08 2011, 11:42

juu, nyt sitä oikeen uidana tääl kusessa -_- Sisko ja mä vedettiin yks jekku kyl ihan överiks ja nyt sitten uidaan kusessa... Ei hyvä....
Takaisin alkuun Siirry alas
MWAH
Outsider
MWAH


Viestejä : 69
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 10 2011, 03:43

opggfds yhy mulla on kyllä sietämättömän paha tapa ;__;
inhottavaa saan kustua kaikkien elämän tällä pahalla tavallani.

+ että syön liiallisen paljon lääkkeitä joista seuraa huono jälkiseuraus voivoi..
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 10 2011, 05:20

Ahdistustabletit mums. </3

Tänä aamuna äiti vittuili taas siihen malliin, että meinasin vähän piristää päivää niillä, mutta jätin kuitenkin sikseen, koska se päänsärky ja turta fiilis, mikä niistä kuitenkin tulee on niin hasdasdasd inhottava.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 EmptyTi Toukokuu 10 2011, 11:05

Se tunne kun kaveri varastaa kunnian ryhmätyöstä<3 mä hyväksyn vielä sen että lusmuillaan ryhmätyön aikana mutta jumalauta kukaan ei tuu aukoon päätänsä mulle siitä etten muka oo tehny mitään hommia, varsinkin jos ite ei tee mitään!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: