EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptySu Elo 28 2011, 11:12

^Katso minua ja sano sitten kuka se vitun läski on.. :s
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptySu Elo 28 2011, 11:43

^minä!
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptySu Elo 28 2011, 12:44

JUMALAUTA ÄITI ON PERSEESTÄ!!!! KOITTAS PÄÄTTÄÄ EI HELVETIN VITTU! Saaaatanaaaahhh tnä ku mentii serkuile et värjäisin pinkiks hiukset ja sitku sanoin sille mun serkule et pinkiksi koko pää ni vittu kaikki alkaa sanoo jotai et EI SE OLE LUONNOLLINEN VÄRI JA NÄYTTÄÄ TOSI RUMALTA, HIUKSETKI MENEE HUONOON KUNTOON Jjoooo mitä paskaa, en mä haluu olla mikää helvetin normi paska jollon ruskeet hiukset!!! mitä välii vaik menee paskaan kuntoon, mun hiukset!! ne kasvaa takas JUMALAUTA!!!
värjään sitte ite!
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyMa Elo 29 2011, 05:03

^Pinkki olis sopinut sulle niin hyvin. DD:
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyMa Elo 29 2011, 06:20

mut kyl mä viel sen teenC;
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyKe Elo 31 2011, 11:46

Jotenkin tänä iltana ollu ihan hirveen paha mieli ja jotenkin paha olla. Eikä oo edes mitään isompaa sattunu. Varmaan vaan kaikki pienet asiat taas kasaantunu. Ja ehkä yks tyyppikin tähän pikkasen vaikuttaa, vaikkei se varsinaisesti oo mitään tehny. Väsytääkkin, mutta tiedän etten sais nukuttua.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyKe Elo 31 2011, 11:49

Tässä on ikävä meininki kun huomenna lähtee yks takahammas irti.
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTo Syys 01 2011, 02:41

Tunti jälkkää huomenna 3 myöhästymisen takia, vaik meidän koulus on sääntönä et tulee vasta 10. Ihanaaa, just perjantaina ku
muutenki olis ollu 8-14 nii ny mul on sit 8-15 -.-
Ja kaikki vaan siks et lintsasin viime vuonna kiusaamisen takia,
johon opettajat ei puuttunu, vaik mun iskä soitti koululle ja rages Smile

" Ei ne sua pahasti kiusaa, ne on vaa poikia, kyllä tää sun lintsaaminen johtuu ny jostai muusta "
" Ei, et saa vaihtaa koulua, koska ei ne ongelmat sillä ratkee "

Jaa. Rakastan uutta
luokanvalvojaa, joka luulee olevansa nii hyvä " Minä olen oikeuden mukainen opettaja ja otin sinut juuuri silmätikukseni ja vaikka pojat ovat myöhästyneet yli 6 kertaa , en silti anna heille jälkkää " ja kuraattoria <3

Onneks pojat ei oo viel alottanu kiusaamista uudestaa...

VITUTTAA JOOO MYÖHÄSTYIN KOULUSTA 3 KERTAA VIIME VIIKOL, MITÄHÄ VITU VÄLII SILLÄKI O?
OLISIN VOINU LINTSATAKKI KAIKKI NE PÄIVÄT JA OLISIN SILTI SAANU 1-2 TUNTII JÄLKKÄÄ, AINAKI TULIN SINNE MAANPÄÄLLISEE HELVETTII. JA JOS MUN LEMPIOPETTAJA PITÄÄ JÄLKÄN NIIIIIII 56727635&#/%#"/#%&"#%%#%"&%#/&" SEKI OTTAA MUT SILMÄTIKUKS.

Juu anteeks oon vähä väsyny :/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis


Viestejä : 395
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTo Syys 01 2011, 04:10

DarkCupcake96 kirjoitti:
oikeuden mukainen
oikeuden_mukainen
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTo Syys 01 2011, 09:48

Asd, miksei tuo yksi jätä mua rauhaan? DDD:
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTo Syys 01 2011, 10:03

DarkCupcake96 kirjoitti:
Tunti jälkkää huomenna 3 myöhästymisen takia, vaik meidän koulus on sääntönä et tulee vasta 10. Ihanaaa, just perjantaina ku
muutenki olis ollu 8-14 nii ny mul on sit 8-15 -.-
Ja kaikki vaan siks et lintsasin viime vuonna kiusaamisen takia,
johon opettajat ei puuttunu, vaik mun iskä soitti koululle ja rages Smile

" Ei ne sua pahasti kiusaa, ne on vaa poikia, kyllä tää sun lintsaaminen johtuu ny jostai muusta "
" Ei, et saa vaihtaa koulua, koska ei ne ongelmat sillä ratkee "

Jaa. Rakastan uutta
luokanvalvojaa, joka luulee olevansa nii hyvä " Minä olen oikeuden mukainen opettaja ja otin sinut juuuri silmätikukseni ja vaikka pojat ovat myöhästyneet yli 6 kertaa , en silti anna heille jälkkää " ja kuraattoria <3

Onneks pojat ei oo viel alottanu kiusaamista uudestaa...

VITUTTAA JOOO MYÖHÄSTYIN KOULUSTA 3 KERTAA VIIME VIIKOL, MITÄHÄ VITU VÄLII SILLÄKI O?
OLISIN VOINU LINTSATAKKI KAIKKI NE PÄIVÄT JA OLISIN SILTI SAANU 1-2 TUNTII JÄLKKÄÄ, AINAKI TULIN SINNE MAANPÄÄLLISEE HELVETTII. JA JOS MUN LEMPIOPETTAJA PITÄÄ JÄLKÄN NIIIIIII 56727635&#/%#"/#%&"#%%#%"&%#/&" SEKI OTTAA MUT SILMÄTIKUKS.

Juu anteeks oon vähä väsyny :/

D:: hyi tuli muistoja mielee.. mulloli just samanlailla, paitsiet mun ihana opettaja aina haukku ja dissas muaD: monesti tulin itkien kotiin ja haukuin opettajaani äitile.
Mut sit sanoin porukoile et en jaksa enää sitä opettajaa ja vaihoin kouluu ja siinä ne ongelmat lähtikiC:
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyPe Syys 02 2011, 03:49

Ärsyttää tietyt ihmiset. Voisivat vähän olla suoraselkäisempiä noiden tekemisiensä kanssa.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyPe Syys 02 2011, 05:05

LaWraX kirjoitti:
Ärsyttää tietyt ihmiset. Voisivat vähän olla suoraselkäisempiä noiden tekemisiensä kanssa.

Rauhoitu nyt. Jos ei ole niin ei ole, sen verran yksinkertaista. Sitä paitsi juoruja on jokaisesta aina, niille kannattaa vaan kääntää pää ja nauraa päälle Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyPe Syys 02 2011, 05:16

^No juu mutta puhuin myös yhistä toisista kuin niistä jotka säkin tiedät.
Takaisin alkuun Siirry alas
Shiki
Outsider
Shiki


Viestejä : 145
Liittynyt : 29.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyPe Syys 02 2011, 05:40

Kaikki taas perseellään.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://preludeoflife.blogspot.com
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyPe Syys 02 2011, 07:51

Meijän vaihto-oppilas on kauhee datis... ja tää kone on kaiken kukkuraks SEN huoneessa... Ja mun läppäris ei toimi kirjotushjelma ja netti
Edit/ Ja lisäks se juo kaiken laktoosittoman maidon... Se pystyis juomaan tota tavallistakin, mä en!
Takaisin alkuun Siirry alas
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyMa Syys 05 2011, 10:05

Vitun kaksnaamane paska.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTi Syys 06 2011, 05:22

Toi yksi ei usko siihen mitä sanoin.. Vituttaa sellainen..
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTi Syys 06 2011, 06:27

Tervesiä anskn keittiöstä!
Tänään piti tulla munakasta ja kävin eilen sitä varten kaupasta sekavihanneksiakin. Rikoin munat kuppiin, mutta suolaa lorahti vähän reilulla kädellä. (oishan se lusikka siinä ollut ihan jees, mutten jaksa tiskata yhtään ylimääräistä.) No, alotin alusta, koska kananmunat oli kuitenkin jo viikon vanhoja ja lopuista oli tarkoitus päästä eroon tänään.
Rikon seuraavan munan, jonka huomaan olevan aivan kokkareinen? Ja sitä seuraavan, minkä jälkeen meni jo totaallisesti into munakkaaseen. Tänään syödään siis pelkästään päivän vanhaa nakkia. </3 Maailma 2, ansk 0. Nakit tarttu paistinpannuun kii.

Plus!
Olkapää huutaa hoosiannaa, vaikkei treenitkään oo pyöriny viimeiseen neljään päivään. Vitutah, kun ei voi mitään nostaa ilman järjetöntä jomotusta. Harkat, täältä tullaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTi Syys 06 2011, 06:35

^Pitäskö sun alkaa vetämään kokkiohjelmaa? Wink Herqqua. ^: /
Takaisin alkuun Siirry alas
WhatTheF*ck
Feikki emo
WhatTheF*ck


Viestejä : 26
Liittynyt : 20.07.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTi Syys 06 2011, 06:38

...


Viimeinen muokkaaja, WhatTheF*ck pvm Su Marras 13 2011, 03:06, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTi Syys 06 2011, 06:39

^^Ehdottomasti! Tää kun ei ollut edes eka kerta kun kohtaan vastoinkäymisiä köökin puolella. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyTo Syys 08 2011, 10:28

Kaikki on palasina.. Ei ole mitään syytä elää tai kuolla, tahdon vaan olla rauhassa ja tuhoutua sisältäpäin. Mikään ei ole hyvin, aivan sama vaikka joku tappaisi mut..
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyLa Syys 10 2011, 00:12

Haluaisin puhua selvittää asioita, mutta kun ei pysty, enkä kuitenkaan saa mitään vastauksia... Menee hermot...
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 EmptyLa Syys 10 2011, 15:03

Ahdistaa... Sydän lyö 1000 kertaa minuutissa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 11 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 11 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: