EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 10:38

On se kiva ku pojat taas auko päätään
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 10:46

^^Oiiii, niimpä! Saas nähä jos tunnistaisin sut. Very Happy

Valittaisin nyt sen verran että yks "kaveri" on puhunu musta taas kaikkea niin ihanaa selän takana.. En tajua, jos sillä on jotain mua vastaan niin sanois ees suoraan. Sen takia sitten parin muunkin kanssa välit vähän heikossa kunnossa kun ei kukaan viitti tälle "kaverille" sanoa mitään vastaan kun se on niin vahva persoona ja tallaa kaikki alleen jos sille yrittää puhua. Ennen sentään esitti päin naamaa et kaikki olis hyvin, nyt ei ees huomioi mua.
Takaisin alkuun Siirry alas
messy
Outsider
messy


Viestejä : 72
Liittynyt : 23.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTo Toukokuu 26 2011, 03:58

Kipee olo, puoli naamaa turvoksissa ja läskivitutus meneillään. Sad
Parasta kaveria ei tosiaan ole tai ylipäätään ystäviä erään surkeiden sattumusten sarjan seurauksena. Ainoa elämänilon kipinäni on rakas Yami, joka jaksaa pitää musta huolta, vaikken sitä voikkaan päivittäin tai edes viikottain nähdä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://bettersaynever.blogspot.com/
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTo Toukokuu 26 2011, 05:06

Mun inho tätä maailmaa kohtaan kasvaa päivä päivältä.
Tai no ei maailmaa vaa joitaki ihmisiä. Eikö kukaa enää nykypäivänä ajattele et sanatki voi satuttaa?

Kuulin tänään olevani kalju rotta, en tosin tiedä oonko se eläin kaljurotta vai kalju ja rotta? Tosin samapa se o.
Oloa paransi hieman se, että koira tuli iloisena luokseni hyppimää heti ku tulin kotii :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTo Toukokuu 26 2011, 11:17

Kesällä sitte sinne nuoriso poliklinikalle masennuksen hoitoo... Ku koulupsykologi ei lääkärin mielestä oo riittävä.
- Mistä masennuksesi johtuu?
- En tiiä...
- Jos et kerro, et koskaa parane Twisted Evil

Tiiän syyn, mut se johtais mut lopulta vaa isompiin ongelmiin. Ja mua ahdistaa jopa niille puhuminen, sosiaalistentilanteiden pelko <3 Mut toisaalta, tuntuis oudolta elää ilman sosiaalistentilanteiden pelkoa ja paniikkikohtauksia, koska ne ollu osa mua jo nii kauan.

Poltan, koska se estää mua viiltelemästä. Tosin vaa hetkellisesti enkä saa siitä läheskää samallaista helpotusta ku viiltelystä. Miks oon nii heikko.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTo Toukokuu 26 2011, 11:51

^Ah noi psykologit. </3 Multakin löytyy kokemuksia yhden tapaamisen verran ja se saa luvan kans riittää:

Se: Ja ketäs sun perheeseen kuuluu?
Ma: En tiiä.

Ja mun ongelmathan silloin liittyi nimenomaan perheeseen, joten en rehellisestirehelisesti tiennyt ja sen perusteella mut oltiin valmiit kärrään jo ties minne. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyPe Toukokuu 27 2011, 12:14

Äääääää... Nyt ärsyttää eräs juttu.. Niin kuin hehkutellut olenkin, pyydän sitä anteeksi, mä seurustelen, ja nyt on sitten käynyt niin, että tämän ex "onnitteli" mua tänään Facebookissa.. Se ei tarkoittanut sitä tosissaan ja ilmeisesti ajattelee niin että se on jotenkin mun vika että he erosivat.. Minkäs minä sille voin jos on tunteita toista kohtaan hänellä, että olikin minusta kiinnostunut.. :S
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyLa Toukokuu 28 2011, 02:28

ASLDKAOKDSOJIFJAK arvatkaa vaa et kuka vitun idiootti oli menny leikkeleen MUN KALLIIIITA lisäkkeitä!?-.......-

NO TOTTAKAI 15V ISOSISKONI! siis en tajuu mite _15-vuotias_ voi olla nii typerä et _MUN_ lisäkkeitä menee leikkaan!?!?!?!? vittu nää näyttää niin tyhmiltä ku ruskeet on tollaset pitkätjahienotjamoi ja sit noi vaaleet on tollaset 10cm lyhyemmät!!-..........-

EIKÄ VITUTA YHTÄÄÄÄÄN!

Ps. Arvatkaa kuka saa ostaa mulle uudet 50senttiset C;;
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyLa Toukokuu 28 2011, 02:30

^Hyvin tyhmää häneltä leikata lisäkkeitä lyhyemmäksi.. Luulisi jo että sen ikäinen tietäisi! :O
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyLa Toukokuu 28 2011, 06:01

^^Miks ihmeessä se ees meni sun lisäkkeitä leikkeleen? :O
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyLa Toukokuu 28 2011, 06:02

v*tustako minä tiiän! sitku se tulee kotii ni poks
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptySu Toukokuu 29 2011, 01:59

Mulla on vissiin jääny aurinkolasit Espanjaan isän luo.. Vielä äitin ja aidot raybanit. On ne nykyään mun jote siks ärsyttääkin kun ne on josaki. Isä on koittanu ettiä niitä mutta ei löyä. Joo, oikea valituksien valitus mulla mutta kyllä se kirjaimellisesti ottaa päähän kun aurinkoki alkaa paistamaan ja ne oli hyvät.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptySu Toukokuu 29 2011, 03:42

Kaikki on taas vaan yhtä hullun myllyä ja äitikin ilmeisesti masentumassa tai jtn sinne päin.
Takaisin alkuun Siirry alas
killerpanda
Outsider
killerpanda


Viestejä : 87
Liittynyt : 29.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptySu Toukokuu 29 2011, 06:00

Mä jään aina kaikesta ulkopuolelle.. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 30 2011, 01:36

Mull ei oo saldoo, miten mä nyt selviän. D: Paitsi että tätä kuuta on vissiin se kaks päivää jäljellä, mutta joo.

Auon vielä toisestakin asiasta: Matikan koe. Se alko hyvin ja jatku ja sitten tuli se vaihe kun kolmesta viimesestä tehtävästä piti valita se kuudes, jonka jätän arvosteltavaksi. Kaks niistä oli ihan hepreaa, jotan lähdin kokeileen jokeritehtävää ja puolivälissä huomasin, että perse mähän osaan tän kokonaan ja sitten loppu aika kesken ja FFFFFUUUUUUUUUUUUUK. DD:
Kyllä repii jos koko lukioaikana on ollut matikankokeissa yks jokeritehtävä, jonka mäkin oisin osannu ja sitten loppuu aika kesken. :D
Takaisin alkuun Siirry alas
Joke
Outsider
Joke


Viestejä : 55
Liittynyt : 17.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 30 2011, 06:27

Selkä paskana....
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 30 2011, 06:52

Mulla ei ole ennen ollut saldorajaa, mutta nyt varmasti tulee. Puhelinlasku nimittäin tulossa yli sata euroa.. Upsista.

Niin joo ja tänään oli mielenkiintoinen keskustelu äidin kanssa. Uhkas lähettää mut hoitoon.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyMa Toukokuu 30 2011, 07:13

^Tuskin lähettää, LaWraX. Smile Ei se uskalla. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTi Toukokuu 31 2011, 09:02

Mun ruusujani on kuollut. Lopullisesti. Arvatkaa kaksi kertaa mikä fiilis on.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTi Toukokuu 31 2011, 09:27

^Ruusujani? :O Saaks tästä kysyy lisää?
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTi Toukokuu 31 2011, 09:32

Ansk kirjoitti:
^Ruusujani? :O Saaks tästä kysyy lisää?

No mä ikään kuin vastaan jo et jos ootat muutaman päivän. "wink wink"
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTi Toukokuu 31 2011, 09:35

^Ahaa, selvä homma. :D Odottelen siis. :)
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyKe Kesä 01 2011, 08:53

Päätä kutittaa, rakkaani on kaverinsa mökillä, ylensyönyt olo, hikoilen, olin kolme tuntia kaupassa, aamu alkoi mahakivulla.. Vielä kun alkaisi hirvikärpänen pesimään minussa..
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyKe Kesä 01 2011, 13:08

Oon vaan niin poikki. Ei vaan enää jaksais.
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 EmptyTo Kesä 02 2011, 10:41

Kauhee läski olo ja ahdistaa :/
Hakkasin ja potkin maata ja revin hiuksia tippa linssis, oonko ees nolo Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: