EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTo Syys 29 2011, 10:28

^Aattelin ensin, että voisin ihan vittuiluksi kirjoittaa ylppäreissä esseen jollain sulkakynä tyyppisellä mustekynällä, joka vois ruikkia läiskiä kaikkien virheiden päälle, mutta sitten mietin uudestaan ja muistin, että mullahan on vapautus olla yo-kokeessa kirjottamatta puhtaaksi. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTo Syys 29 2011, 14:01

Ite tänä syksynä siinä esseen puolessa välin totesin, että ei tuu mitään ja alotin alusta. Viime keväänä kämmäsin esseen pahemman kerran, niin että nyt olis saatava siedettävät pisteet, ettei jäis tosistukseen toi kammottavan surkee arvosana.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyPe Syys 30 2011, 05:55

^^ Miten sää saat olla kirjoittamatta puhtaaksi? Muistaakseni lukihäiriöstä saa vaan lisäaikaa mutta hieman epäreilua tommonen että ei tartte kirjoittaa puhtaaksi : DD Tällein nimimerkillä esseekoetta odotellessa.

Mutta psykan koe meni ihan hyvin. Piti kaks esseetä kirjoittaa eikä ne ees ollu kovinkaan vaikeita. Ärsyttää vaan ku menin opettelemaan kaikki ne hienot termit sun muut koetta varten eikä niitä edes tarvittu. Helkkari, en enää ikinä opettele yhtään väliaineen nimeä prkl!!
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyPe Syys 30 2011, 07:13

^Lisäaika on yks osa, puhtaaksi kirjottamatta jättäminen toinen ja periaatteessa mä saisin kirjottaa koko roskan vaikka koneella, mutta valitettavasti teen sillä vaan enemmän virheitä kun käsin, joten jätän väliin. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
SuicideCandy_
iimou
SuicideCandy_


Viestejä : 188
Liittynyt : 22.09.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTi Loka 04 2011, 08:17

Vituttaa. Kaikki menee taas päin hevosen persettä. :/ Ja voi että mä vihaan sen yhen naamaa, teki mieli kuristaa se ku näin kaupassa. >8(
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyKe Loka 05 2011, 11:39

Huomenna taas puhutaa mun koulunkäynnistä ja tulevaisuudesta -_____-
Luvas on taaaaas puhuttelu ft. kuraattori, luokanvalvoja ja mun vanhemmat.
En oo varma tuleeks sinne muitaki o___O.
Ei ne ymmärrä.....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyKe Loka 05 2011, 22:48

^Voi jumaliste että rakastan tuollaisia.... Nnot..

Mua vituttaa se että jäin taas omaa idioottimaisuuttani kotiin, enkä saa muutenkaan mitään aikaiseksi....
Takaisin alkuun Siirry alas
-Effu
Emo kokelas
-Effu


Viestejä : 310
Liittynyt : 06.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyPe Loka 07 2011, 07:22

äiti taas tappo mun kaikki ideat ja pitäis tehä kaikki sen mukaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elinaww.blogspot.com
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyLa Loka 08 2011, 11:18

Polvi. Mikään asento ei oo hyvä.
Plus kyynärpää särki viime yönä niin että nukuin koko yön niin saakelin huonosti. Auts~
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyMa Loka 10 2011, 10:18

Polvi kipee, niskat jumis, selkä jumis ja kipee, päätä särkee, tarviin uudet rillit, väsyttää, oon läski...
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyMa Loka 10 2011, 12:35

Ei tässä mitään muuta voi sanoo ku et pohkeet on persiistä. Vaikka kuinka venyttelee niin ei ne vaan aukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTi Loka 11 2011, 00:17

Mie oon ihan jäässä. Justiin ollu sellasen kolme tuntia pihalla, maassa istumassa pillifarkuissa ja hupparissa. Hyrhyrhyr.
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyPe Loka 14 2011, 10:09

Jouduin kotiin pyöräillä. Sormet paleltu.

Edit. AAAH! Miks oon näin aivokuollu? Miks miks miks? Oon addiktoitunu musiikin kuunteluun enkä sen takii pysty tekee mitää. Ok, liiottelin. en oo. Mut siltikää en tee mitää muuta ku kuuntele musaa. En oo aivokuollu. Ongelma ei oo mussa, se on täs ympäröivässä maailmassa. Se kusee. Mut mitä mä oon mitää valittaa, ite en sais sitä mitenkää paremmaks. Tai kyl ehk jotai voisin tehä. Mut mikä täs maailmas on sit nii vammasta: Meillä tääl suomes on hyvin asiat ja silti valitetaa.

Jokainen valittaja, siis minä mukaan lukien, sais luvan painua kehitysmaihin lähetystyötä tekemään. Ok. Ei täälkää kaikil oo hyvin asiat. Masennus sun muut on oikeest huonoi juttui. Mut v*t*u ei se oo vakava asia että kynsi katkee. Tai että koulus tuli satunnaisesta kokeesta 4. Ei ne kouluarvosanat kerro mistään muusta kuin ahkeruudesta. Tiedän monia erittäin fiksuja ja lahjakkaita ihmisiä, joilla arvosanat silti alhaalla. Mulla ne on ylhääl vaa siks että muuten en pääse opiskelee sinne minne haluun. Noi jotkut valittavat että ihan vammasta mennä kouluun. Sanoisivat saman sitten, kun heillä ei ole siihen mahdollisuutta. Eivätkä osaa lukea. Sitten onkin hankalampi juttu siellä facebookissa olla.

Tosiaan: Jos jokaien osaisi luke, vältyttäisiin paljolta. Enkä tosiaankaan puhu facebookista, joka sekin saisi suksia kuuseen. Olen yksinkertaisesti kyllästynyt siihen kuinka asioista puhutaan, mutta niille ei siltikään voida tehdä mitään. Niin, ei minulla ole mitään syytä valittaa, ihan yleisellä tasolla tässä vain kiukutelen. Ja ilmastonmuutoskin siihen päälle: siitä puhutaan, ja silti körötellään autoilla "Eihän se minua koske" Kyllä vi**ssa koskee! Koskee se minuakin. Mutta julkiset yhteydet ovat niin huonot, että pakko on pyytää iskä viemään. Ja jatkuisi tämäkin valitus vielä, mutta semmoista ajatusmäärää ei kirjoiteta noin vain.

Ok Tiedän loukanneeni jotakuta, se ei kuitenkaan ole tarkoitukseni. Pahoitteluni. ei oteta henkilökohtaisesti, jooko? Ja valitetaan yhä niistä pikkuasioista, kunhan muistetaan että joillain asiat ovat paljon pahemmin.

/öhmm... Luimpas tuon uudestaan. Nyt on kyl pikkuisen vaivautunu olo. Kauheen turhautunu taisin olla tota kirjottaessani ja turhautunut olin muutamien pikkulissujen takia, joihin törmäsin ulkona ollessani. Eli en siis valittanu mistään valitteluist tääl, vaikka näinkin voisi tuon tekstin perusteella käsittää. Olin siis ärsyyntyny noiden pikkulissujen käytöksestä. Ja se että kokeesta saa 4 taitaa sittenkin olla ihan valittamisen arvoinen juttu. Oon iha oikeest pahoillani jos sain jonkun pahottamaan mielensä eieiei en iha oikeest tarkkottanu mitää semmost. Mut oon tämmöne säälittävä enkä aattele yhtää ennen ku sanon tai kirjotan mitää ja sit aina mokaan tai nolaan itteni ja plääääh....

Ja sori tuplapostauksest mutkumutku ööh....

Ei auta, ei tuplaposteja. -Admin
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTi Loka 18 2011, 10:18

Oli pakko lintsata koulusta koska olis ollu vain neljä ihmistä paikalla.. Mie, kaks kaveria ja yks sellanen ihminen jota en voi katsoa menettämättä jalkoja altani..

Ja nyt sain tietää et se on käyny kyyliin mun IRC-Galleria -profiilia.. Miten se h*lvetin k***at*ut*n*n k**uh***a kehtaa.. (Joo, en ala selittään mitä kirjoitin..)
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyLa Loka 22 2011, 06:41

Iskä ei kuuntele mua. Mitä ikinä sanon nii se viittaa kintaalla. Ja alkaa puhuu toisille, niinku olisin ilmaa vaa. Jos en tee jotain tai teen sen väärin, se alkaa heti valittaa. Itessään ei tietenkää oo mitää vikaa. Ei ikinä. Sit se sanoo jotain. Kuulen kyl, mut kun en heti toimi, se korottaa ääntään. Sitä vihaan. Mä rupeen huutaa. Sit se huuta takas. Rahaa mut huoneeseeni. Näin melkeen joka päivä
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyLa Loka 22 2011, 14:06

RAWRR!! Mä niin vihaan kun sitä lähettää tekstarin, eikä vastata.
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyLa Loka 22 2011, 23:06

^Se on ihan kauheeta D: Mut mul on kaveri joka vastaa jokaseen "aha" "Jaa" tai "ok" Aika vähäpuheinen se on oikeestikki, mut tollanen on silti myös ärsyttävää.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptySu Loka 23 2011, 11:26

FacePaintingPro kirjoitti:
Iskä ei kuuntele mua. Mitä ikinä sanon nii se viittaa kintaalla. Ja alkaa puhuu toisille, niinku olisin ilmaa vaa. Jos en tee jotain tai teen sen väärin, se alkaa heti valittaa. Itessään ei tietenkää oo mitää vikaa. Ei ikinä. Sit se sanoo jotain. Kuulen kyl, mut kun en heti toimi, se korottaa ääntään. Sitä vihaan. Mä rupeen huutaa. Sit se huuta takas. Rahaa mut huoneeseeni. Näin melkeen joka päivä
No isät onki munattomia paskoja suurin osa..
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyMa Loka 24 2011, 06:35

^Kui isät mielestäs munattomia paskoja on?
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyMa Loka 24 2011, 09:02

^Selitän joskus..
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTi Loka 25 2011, 12:26

ANDSJFBAKSDNAJIBSDHJUKMN MIKSEI TOI YKS VOI TAJUTA ETTEI MUA KIINNOSTA VAIK OON HEL-VE-TIN MONTA KERTAA MUISTUTTANU!?
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyKe Loka 26 2011, 11:32

Oon lihonnu :<
Ja vaikkei mul ookkaa enää syömishäiriöö, nii silti masentaa Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyKe Loka 26 2011, 12:06

Testasin tänään miten kauan voin istua "sen yhen" vieressä.. D: 30sek vain, en vissiin kestä koko ihmistä..
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTo Loka 27 2011, 05:20

Äitipuoli on natsi.................. Se ei suostu tekee mitään muuta kotihommii ku pesee pyykkei ja sit se valittaa et mä en tee mitään ku imuroin, hoidan astianpesukoneen tyhjennyksen yms., vien roskat ja pidän huoneen siistinä.. Menee hermot.
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 EmptyTo Loka 27 2011, 05:39

^Mun iskä on samanlaine
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 13 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 13 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: