EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
x
No life

Valivalivalituksia - Sivu 6 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 18 2011, 11:23

No oon mä ollut nyt pitempäänkin syömättä. Very Happy Ei se ole mulle mikään, pikkujuttu! Very Happy Mä jaksan lasillisella tuoremehua 25h, usko pois olen testannut. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 18 2011, 11:26

Mie oon joskus ollu melkein kolme päivää syömätta.... Ei oikein maittanu ruoka kun oli koko ajan jotain parempaakin tekemistä Very Happy
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 18 2011, 11:27

Olkaa viikko pakon edestä syömättä ja tulkaa sitten kehumaan kuinka vitun hienoa on olla syömättä.
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 18 2011, 11:57

En mie tietääkseni kehuskellut, kunhan kommentoin. Ja mie olen ollut viikon pakon edestä syömättä, osittain oli kyllä syy ettei edes vesi pysynyt sillon sisällä, niin en edes uskaltanut syödä mitään.
DarkCupcake96
Emo kokelas

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptySu Toukokuu 22 2011, 03:57

Läski olo Razz Didididi pia äiteelle
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 04:50

En kyllä tiedä kiinnostaako, mutta sain tänään jonkinlaisen ahdistuskohtauksen koulussa.. :S
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 04:57

^Raasu. :c Se on karun tuntusta. o_o
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 05:14

Mm.. Vielä kun kaikki ihmiset seisoi mun ympärillä ja puhuivat mulle.. Mä juoksin kauemmas..
Joke
Outsider
Joke

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 09:04

Äiti kieltää mua niinku tekemästä asioita/muuttamaan asioita ulkonäössäni sen takia koska ne ovat sen mielestä rumia... esim. hiusten värjäys tietyillä väreillä, korvien venytys, lävistykset yms.... Vielä kun se väittää ettei se ole yhtään konservatiivinen tai tiukka vaan todella suvaitseva Rolling Eyes Hohhoijaa.. olisimpa jo ainakin 16...
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 09:09

^Ei munkaan äiti tykkää mun hiuksista, mutta hahah kun sepä ei voikaan asiaan milläänlailla mitenkään vaikuttaa. ((:
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 09:38

Mun äiti taasen on kyllästynyt valittamaan mulle niin ei se sitä enää tee Very Happy ei se jaksa
Alice from Wonderland
Feikki emo
Alice from Wonderland

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyMa Toukokuu 23 2011, 12:07

Mun äiti taas jaksaa valittaa, että kuinka en saa värjäillä hiuksia tummemmiksi, koska sitten olisin kuulemma "liian kalpee" >.> . HOHHOIJAA. Ehkä pahistelen ja värjään kuitenkin Rolling Eyes .
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 02:15

Liikaa ajatuksia ja kysymyksiä, mutta ei mitään vastausta.
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 06:08

^^ Joo sama juttu, sian värjätä mustaks vaan jonkun toisen värin kanssa Very Happy
Cotton Candy
Outsider
Cotton Candy

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 06:58

^ Mä en saa ollenkaa värjätä mustaks....vissi? :DDD
DarkCupcake96
Emo kokelas

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 07:30

^^ Mäkää en saa värjätä mustaks Razz
Mut värjäsin ruskeeks ja sit sen jälkee värjäsin päälle tummanruskeel ku se vanha väri oli jo vähä haalistunu Razz Niist tuli sellaset et latvat oli mustanruskeet ja päältä ne näytti ruskeilta, joissa oli vähä punertavaa väriä.
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 11:19

Onko onko onko ihan pakko? Ensin hajoaa tietokone, sitten hiiri ja nyt vielä puhelin. Seriously what? D:
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyTi Toukokuu 24 2011, 11:19

Murphyn laki. Muistakaa se.
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 01:45

Mitä vittua pitää tehdä että kelpaa ihmisille? Ei tuu kovin hyvä olo kun ei saa hyväksyntää mistään..
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 02:09

On se kiva kun aina toi luottamus petetään.
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 09:34

Vasta aamulla kävin hihkumassa iloisuusketjuun, mutta nyt oon jo valmis sanoon, että vittu ko vituttaa.

Noi harkat. Meidän joukkue suunnittelee seuranvaihtoa, joka tarkoittaa a) ei varaa elätellä enää minkäänlaisia toiveita uralla kehittymisen suhteen b) ei enää junnupelejä. Käytännössä tarkoittaa sitä että tahkotaan sitten koko tuleva kausi niitä 40 vuotiaita mammoja vastaan <///3 ja c) ne heittää mut koulusta.
Ja miksi tämä kaikki? -No se mustakin olis kiva tietää. Anyone?

Sitten valitetaan treeneissä kun ei oo motivaatiota. :)))) Ei oo motivaatiota kun ei oo tasoa. Raaaaaaaah. Lopetan koko paskan. D:

/Sori avautuminen.
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 09:45

^Siis vaihtaisitte pois wovosta?! :O
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 10:25

^Näin on suunnitelmat farmin osalta, mutta naurettavaa mun mielestä. Puhuttiin tänään palaverissa, että WoVo:n takana on johokunnassa jotain häikkää, joka sitten vaikuttaa myös farmiin, mutta jäsjestelykysymys sanon minä. :D

Ärsyttää vaan, kun just alko tänä keväänä tuleen kutsuja edustuksen A-tyttöjen mukaan reissuihin ja tää vaihto sitten sulkee kaikki nekin ovet. :C
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 10:34

No uskon että ärsyttää! Justiinsa.. :O Mutta harmi että vaihtaisit, olis ollu kiva nähä sua joissaki Wovon hommeleissa. Very Happy
hhassle
Converse
hhassle

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 EmptyKe Toukokuu 25 2011, 10:36

^No huomenissahan ne olis WoVo:n päättäjäiset. :D
Eikä se nyt vielä oo varmaa vaihdetaanko, eikä oikeastaan sekään, miten joukkuejaot menee ens kaudelle, joten kahtoo nytten. :)
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 6 Empty

Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 6 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5, 6, 7 ... 10 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: