EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Valivalivalituksia vol 2

Siirry alas 
+27
Cupcake
nalle_karhu
Mustarastas
Eldeiner
Ghostlike
räärää
cookiemonster
MWAH
Klywon
-
SuicideCandy_
PahaLapsi
SUGARRPAIN
LordiDraken
Alice from Wonderland
FacePaintingPro
Elista
Pullis
colourless
-Effu
kyyyka
hhassle
DarkCupcake96
öäsdf
x
Snowflake
Psychopathetic
31 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
PahaLapsi
iimou

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 06 2012, 07:12

olen kuolemaisillani
Takaisin alkuun Siirry alas
Elista
Outsider
Elista

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 06 2012, 07:24

Miksi sairauden on olemassa
Klywon
Outsider
Klywon

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptySu Tammi 08 2012, 05:18

Epistä ku kaikki kaverit laskettelee ja niil on hauskaa ja mie oon ainoa joka ei osaa, eikä oo koskaan lasketellu. Sad

Viimeinen muokkaaja, Klywon pvm La Heinä 21 2012, 08:14, muokattu 1 kertaa
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptySu Tammi 08 2012, 05:29

Helvetillinen syömisvitutus
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 11 2012, 11:51

Animus Mortis kirjoitti:
Mieli maassa, ei muuta.
Epistä ku kaikki kaverit laskettelee ja niil on hauskaa ja mie oon ainoa joka ei osaa, eikä oo koskaan lasketellu. Sad
äläpä huoli, en miekää osaa vaik haluaisin kokeilla ja kaikki on aina rinteessä:C
joo on aika offtopic, muttajoo halusinpa ny sanoa
kyyyka
Emo
kyyyka

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 11 2012, 12:50

Vitun moinen ikävä... ARRGGHH
MWAH
Outsider
MWAH

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 11 2012, 13:38

kulmakoru kasvaa ulooooos :<
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyTo Tammi 12 2012, 07:23

Kolme päivää koulua saa ihmeitä aikaan... nyt en tee muuta ku oo omas huoneessani kaiken vapaa-aikani ja nuku tai kuuntele musaa.Enkä tosiaankaa kestä niitä ihmisii siel koulus. ei ne tee yleensä mulle mitää mut en silti vaa kestä niitä.
-
Outsider
-

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyTo Tammi 12 2012, 07:27

^jotenki sama
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptySu Tammi 15 2012, 02:21

Niska on helvetin kipeä. Ja pitäis tehdä läksyt ja vituttaa että huomenna taas kouluun + nään erään tietyn ihmisen seuraavan kerran vasta tiistaina. Uliuliuliuli.
-
Outsider
-

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptySu Tammi 15 2012, 11:02

asdasdasd huomenna kouluun :d en tykkäää, kaikki ne ihmiset jajaj nii...
Snowflake
Outsider
Snowflake

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 20 2012, 05:26

Oon hirvee tohelo. Toissaviikolla hajotin iPodin, viikko sitten hajotin puhelimen. Eilen sitten ostin iPod Shufflen, ja nyt oon jo hukannu sen USB-pihan. Ja edellinen soitin oli Classic, eli sen piuha ei käy tohon uuteen. Ai että kun mä oon skarppi ja huolellinen! <3
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 20 2012, 12:45

Faijalla sunnuntaihin saakka. En jaaaaaaaaaksa olla täällä. Mut en myöskää jaksa istua sossujen kanssa pöydän ääressä tappelemassa siitä että faijalla on oikeus nähdä mua vaikka mä en sitä haluiskaa. Ammun aivot helvettii
Klywon
Outsider
Klywon

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 20 2012, 13:12

Olenkohan tulossa hulluksi?? Tänään koulun käytävässä aloin laittamaan nappikuulokkeita korville. Kuulokkeen koskettaessa korvaani, kuulin, että sieltä soi kappale, jota en ollut aikaisemmin kuullut, eikä kuuloke edes ollut vielä kytkettynä soittimeen, vaan johto roikkui irtonaisena. Shocked
Musiikki hiljeni parissa sekunnissa. Otin napit pois, ja laitoin ne uudelleen. Johto ei edelleenkään ollut soittimessa kiinni, mutta sama toistui uudelleen! Kysyin vieressäni olevalta kaverilta, oliko käytävässä soinut jokin musiikki, jolloin kaveri vastasi, ettei hän ainakaan ollut mitään kuullut...

Kolmannella kerralla "haamuääniä" ei enää kuulunut.
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptySu Tammi 22 2012, 04:09

Animus Mortis kirjoitti:
Olenkohan tulossa hulluksi?? Tänään koulun käytävässä aloin laittamaan nappikuulokkeita korville. Kuulokkeen koskettaessa korvaani, kuulin, että sieltä soi kappale, jota en ollut aikaisemmin kuullut, eikä kuuloke edes ollut vielä kytkettynä soittimeen, vaan johto roikkui irtonaisena. Shocked
Musiikki hiljeni parissa sekunnissa. Otin napit pois, ja laitoin ne uudelleen. Johto ei edelleenkään ollut soittimessa kiinni, mutta sama toistui uudelleen! Kysyin vieressäni olevalta kaverilta, oliko käytävässä soinut jokin musiikki, jolloin kaveri vastasi, ettei hän ainakaan ollut mitään kuullut...

Kolmannella kerralla "haamuääniä" ei enää kuulunut.
Mulle on käynyt sama muutaman kerran niin älä ihmettele.. : P
Elista
Outsider
Elista

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyTi Tammi 24 2012, 06:16

Huomenna jotian uintia Shocked en ui...
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyTi Tammi 24 2012, 23:52

Akillesjänne luovutti toistaiseksi..
cookiemonster
Outsider
cookiemonster

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 03:50

Jouduin tänää taas muolkoilun kohteeks, ja keltäs muultakaa ku siltä kaverilta joka yhtäkkii lopetti mulle puhumise... D:: sain kuite annettuu samalla mitalla takas, enemmänki ku kaverin kanssa kyyläiltii sitä ku viimistä päivää.

EI silti oo mukavaa, ku joku läheine lopettaa yhtäkkii puhumise o.o No silti, nothing more siitä asiasta, lähenki tästä muualle .
http://www.welcometotheswaghouse.blogspot.com
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 06:33

Vihaan sitä jos suomalaisia elokuvia katsotaan äänet mahdollisimman kovalla..
cookiemonster
Outsider
cookiemonster

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 11:22

Mulla pelottaa huominen. Mitä jos se yks mulkoilee taas mua? ::d Mulkoine takas sano yks mun kaveri. Se on vähä hankalaa, ku vielä jonkin verran välittää siitäki tyypistä, vaik siit on tullu sellane molopää ...
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 11:24

^Pitäskö sun vain olla kiinnittämättä huomiota? Sad Joskus se kyl on aika vaikeaa mutta kannattaa kokeilla, voi auttaa. Smile
cookiemonster
Outsider
cookiemonster

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 11:29

^Joo no seki vois auttaa, muta hankala se on ku kyyläilee siihe mallii et kaikki huomaa ja kyselee sit et miks toi mulkoilee sua tai sellasta Very Happy
x
No life

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyKe Tammi 25 2012, 13:18

^Sanot vaan ettet tiedä. : ) Niin helppoa se on! : D
-
Outsider
-

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyPe Tammi 27 2012, 21:05

asfff en pidä omasta käytöksestäni :d
koulussa oon sellane ilone, pirtee ja leikin tyhmää etc... vaikka en oikeesti tuollainen ole :c
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 EmptyLa Tammi 28 2012, 06:59

ei helvetti nyt vituttaa taas niin helvetisti!
Anteeks ny vaa jos oon nii helvetin paskaa seuraa ja niin vitun ärsyttävä mut nii oot kyllä sinäki! Enne olit nii vitun ihku ja kiva että huhhuh mut sit muutuit tollaseks persreijäksi!
en kyllä vitussa ala muuttamaan itteäni sun takias, kivaku viet kaikki mun kaverit ja puhut niille paskaa minusta vitun ämmäsaatanan horo! Lopeta valehteleminen ja puhu vaik vaihteeks totta ja suoraa mulle.
Oo onnellinen etten lähettäny tätä sulle! -.- some day i will send this to you
Ps. Tää ''tyyppi'' ei välttis oo tält foorumilta, halusin vaa saada tän pois mun päästä..
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 3 Empty

Valivalivalituksia vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: