Istuskelen taas vaihteeks kotona tuijottamassa tyhjää ruutua. Kaverit on joko baarissa tai armeijassa. Mitä vittua nyt elämä oikeasti. Kaikki muut saa jotakin elämässään aikaan ja kaikilla muilla on tekemistä jokainen päivä, mutta mulla ei oo yhtään mitään. Vitun siistiä. Meinasinpa sitten että juon tänään sitten yksin olutta, mutta yhtäkkiä kello oli kymmenen ja kaupat kiinni, joten jäin sitten siitäkin paitsi. Fugs jeah.
Tämän lisäksi huomasin vielä, miten jokaisella on vastakkaista sukupuolta olevia kavereita kamalasti, miksei mulla ole yhtään? Pitääkö niitä tilata jostain postimyynnistä venäjältä vai miten se toimii? Jostain syystä mielenkiintosempi sukupuoli ei koskaan kiinnostu musta mitenkään.
Tai onhan niitä muutamia ollut vuosien varrella, mutta jotenkin nekin tuppaa tippumaan elämästä pois ennemmin tai myöhemmin kun mielenkiinto lakkaa. Kai mut sitten aluksi koetaan mielenkiintoseks, muttakun tajutaan miten paskanen, mielenvikainen, vainoharhanen ja muutenkin sekava ihminen olen, niin siinä vaiheessa jokainen tajuaa pysyä että parempi pysyä kaukana.
Pitäis varmaan tienata vitusti rahaa, näyttää miesmallilta ja olla samanlainen lammas kun jokainen muukin, että muita ihmisiä kiinnostais.