EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia vol 2

Siirry alas 
+27
Cupcake
nalle_karhu
Mustarastas
Eldeiner
Ghostlike
räärää
cookiemonster
MWAH
Klywon
-
SuicideCandy_
PahaLapsi
SUGARRPAIN
LordiDraken
Alice from Wonderland
FacePaintingPro
Elista
Pullis
colourless
-Effu
kyyyka
hhassle
DarkCupcake96
öäsdf
x
Snowflake
Psychopathetic
31 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyPe Joulu 09 2011, 10:30

^mulla kerran kaveri löi vahingos korvaan D: En kuullu sen jälkee mitään sillä korvalla muutamaan minuuttiin D:
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptySu Joulu 11 2011, 13:36

-
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyMa Joulu 12 2011, 12:08

Läppäri löi hanskat tiskii. En käyttäny sitä mihinkää muuhun ku satunnaiseen kirjottamisee. Kirjotusohjelma hajos. Sen jälkee mä vaan leikin sillä. Nyt se ei enää käynnisty D: Olisin mielellää ottanu tärkeet tiedostot tikulle mmut näköjään mä myöhästyin D:
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyMa Joulu 12 2011, 23:15

En haluu kouluu ku en kestä sitä huuteluu mitä siel kuulee.
Ja koko viime vuoden opettajat " yritti " puuttua siihen, mut ny kuraattori oli sanonu mun äiteelle, et pojat on lopettanu sen kokonaa :3 Joo tokihan ne on Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis


Viestejä : 395
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Joulu 13 2011, 18:05

Vitun rainymood + Mayday Parade - Miserable + Kolme tuntia itkemistä.

Oon niin vitun väsynyt ihan kaikkeen ja mä en voi ymmärtää miten yks ihminen voikin satuttaa niin helvetisti. Ensin sitä on niin helvetin onnellinen siitä ihmisestä ja luulee että ehkä tässä on se asia minkätakia olen olemassa. Sitä viettää elämänsä parhaita hetkiä toisen kanssa ja toivoo vain että on tarpeeksi 'hyvä' toiselle. Sitä nauttii toisesta niin hyvinä kun huonoinakin päivinä. Toisen asiat menee aina omien asioiden edelle, jos vaan mitenkään mahdollista. Niin vähän kun tahdonkin tehdä suunnitelmia tulevaisuuden varalle, tän henkilön varalle teen niitä, siinä toivossa että ne toteutuu.
Mutta sitten kaiken jälkeen kun musta ei olekaan enään mitään hyötyä, mut voi heittää pois niinkun jonkun vitun käytetyn lelun. Kiitos ihan vitusti.

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 9208832

Joko sitä nyt voi jo ampua itsensä kun on menettänyt sen ainoan asian mitä maailmalta halusi ja on tajunnut että olikin vain joku vitun testilelu? Joko nyt voi kadota kun ei ole enään ketään joka tahtoisi mua löytää?
Joko tää vitun itkeminen vois kohta loppua, kun mun pöytäni on niin helvetin märkä?

On se maailma vitun mukava, ensin se tekee mun elämästä mahdollisimman paskaa, ja sitten monen vitun pitkän vuoden jälkeen kun löydän sen ainoan asian mitä mä tarvitsen ja haluan, se vitun maailma vie senkin multa. Paska huumorintaju maailmalla ainakin.

Ei tarvii tulla tähän sitten vittuilemaan yhtään mitään, en jaksais yhtään kuunnella, en yhtään..
Mutta ihan vinkkinä vaan, älkää koskaan rakastuko. Se on sairain mahdollinen tunne jonka ihminen voi kokea, se saa tekemään asioita joita normaalisti ei tekisi, se saa toivomaan parempaa ja se saa tuntemaan itsensä edes jotenkin erityiseksi. Loppujen lopuksi se rikkoo sydämen, saa helvetin pahan olon aikaan ja pakottaa hakemaan jotakin millä kuivata sen kyynelten kasteleman pöydän.

Kello taas neljä, kaipa sitä voisi nukkumaan painoa jos unta saisi. Kiitän ja kuittaan jos joku jaksoi lukea. Tuskimpa, kun ei tällä foorumilla ole ketään jota kiinnostais vittuakaan, teillä on aina omat inside piirinne ja tunnen itseni aina helvetin ulkopuoliseksi täällä, en tiedä miksi käyn täällä. Kai se on vaan kiva että edes joku paikka minne purkaa vitutusta ja pahaa oloa.

Mutta niin, kukas minä olenn valittamaan. Ja ihan turha tulla valehtelemaan että 'se menee ohi' tai mitään muutakaan paskaa. Ette ole minä, ette tiedä mitään, ei tarvitse puhua paskaa mistään mistä ei tiedä.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 05:33

-
Takaisin alkuun Siirry alas
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis


Viestejä : 395
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 09:13

Mä oon käsittääkseni aika monesti sanonut sulle että en kaipaa yhtään sitä vittuilua. Sua muutenkaan kiinnosta vittuakaan mikään mun asia, mutta heti jos kirjotan tänne jotain mun ajatuksista, oot ensimmäisenä vittuilemassa. Mä en pysty käsittää mikä vitun hinku sulla on pahentaa mun oloa vielä enemmän. Oot sairas ihminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 09:37

^^^mie jaksoin lukea jos kiinnostaa ja sen verran, jos saa kommentoida niin ihan asiaa puhuit...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alice from Wonderland
Feikki emo
Alice from Wonderland


Viestejä : 34
Liittynyt : 23.05.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 10:52

kyyyka kirjoitti:
^^^mie jaksoin lukea jos kiinnostaa ja sen verran, jos saa kommentoida niin ihan asiaa puhuit...

Komppaan kyykaa. Varsinkin se, mitä kirjoitit rakkaudesta on niin paikkansa pitävää (ainakin omalla kohdallani) :-/ .
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 11:14

-
Takaisin alkuun Siirry alas
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis


Viestejä : 395
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 11:17

^ Jos et itse kestä mun tekstiä, niin kannattaa varmaan käyttää niitä admin tunnuksia ja bannia mut?
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Joulu 14 2011, 11:25

-
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyPe Joulu 16 2011, 01:22

Kolmiolääkkeet. Perkele ku saavat pään niin sekaisin kuin vain olla ja voi.
Takaisin alkuun Siirry alas
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyPe Joulu 30 2011, 05:44

Armoton viiitutus päällä, ei oo lunta, ei oo valosaa, ei oo pakkasta ......... nam.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyMa Tammi 02 2012, 15:10

Eilen olin koko päivän kotona, enkä tehny mitään. Tänään olin illalla n. tunnin kävelemässä ulkona, mutta muuten oon vaan nukkunu ja kattonu telkkaria. Jos vaikka huomenna jo sais senverran otettua itseään niskasta kiinni, että pääsis edes pois peiton alta. On vaan helpompaa piilotella maailmalta, ja pysytellä omissa oloissaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyMa Tammi 02 2012, 16:09

en etene asiassa motherfucking-ex-boyfriend-johon-olen-taas-niin-saatanan-kusessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
SuicideCandy_
iimou
SuicideCandy_


Viestejä : 188
Liittynyt : 22.09.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyMa Tammi 02 2012, 16:34

En tiiä, mua masentaa tää loma ku ei voi nähä kavereita.
Ja sit ku on talvi nii ei voi ajaa skopallakaan yhtään mihinkään.
Vituttaa tämmönen saatana.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 05:24

^miksei voi nähä kavereita?
Takaisin alkuun Siirry alas
Elista
Outsider
Elista


Viestejä : 124
Liittynyt : 19.11.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 11:51

Oih huomenna taas sinne iki ihanaan kouluun <3
Takaisin alkuun Siirry alas
-
Outsider
-


Viestejä : 102
Liittynyt : 02.01.2012

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 11:55

^hiih meiksil alkaa koulu maanantaina ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 12:21

^nöyy, pidä sinä hauskaaa vielä kun voit 8(
Elista; heidi hakkaa meidät :0
Takaisin alkuun Siirry alas
-
Outsider
-


Viestejä : 102
Liittynyt : 02.01.2012

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 13:07

^hahah joo todellakiin <::
Takaisin alkuun Siirry alas
SuicideCandy_
iimou
SuicideCandy_


Viestejä : 188
Liittynyt : 22.09.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTi Tammi 03 2012, 15:26

kyyyka kirjoitti:
^miksei voi nähä kavereita?

Asun nii syrjässä kaikista kavereista ja niillä on kai muuta tekemistä... Eikä äiti ala kuskaa mua koko aika johonki :c
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyKe Tammi 04 2012, 11:54

Ärsyttää ja ahdistaa, kun näytän tältä.... koitan koko ajan laihduttaa mut tuntuu vaan et lihoon... ois kiva olla ees joku kesä tai muutenkin ees joskus hyvän näkönen...
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 EmptyTo Tammi 05 2012, 03:32

^Hiukan sama, tuntuu et kun nyt vaa laihtuis nii kaikki ois vitun hyvin taas.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia vol 2    Valivalivalituksia vol 2  - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia vol 2
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: