EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Poika- ja tyttörakkaus

Siirry alas 
+15
Counterstrike
Burnout
RickyVonVanity
öäsdf
cookiemonster
Klywon
-Effu
Psychopathetic
rroossaa
kyyyka
LordiDraken
LaWraX
colourless
x
SUGARRPAIN
19 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf

Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptySu Elo 12 2012, 15:03

voisin nyt täälki ilmottaa et tämä läskiperse tässä on pan..
Ollut jo aiika helevetin kauan, kaappeilen edelleen, koska isäpuoli on vitun kusipäähomofobinen paskianen.. vähä niiku kaikki muutki
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyMa Elo 13 2012, 05:38

^Kummaa kun et kertonut mulle aiemmin. : o

Viimeinen muokkaaja, Alesanafan11 pvm Su Syys 09 2012, 08:52, muokattu 1 kertaa
rroossaa
Emo-kid
rroossaa

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyMa Elo 13 2012, 07:02

Uuuh.. Tapasin tänään koulussa erää söpön emotytön.. :---3
Olipa taas asia, mutta pakko ilmottaa! Hihhih...
RickyVonVanity
Feikki emo
RickyVonVanity

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyPe Marras 16 2012, 03:48

Juuh aika pitkälle samaa mieltä kaikkien aikasemmin kirjottaneiden kanssa, ihan hyväksyttävää mun mielestä, heiän elämä, tehkööt kukin mitä haluaa ja hyvältä tuntuu niin kauan ku ei muita vahingoita :3 en siitä sen suurempaa melua nostaisi, äitinikin on aina sanonut että hyväksyy mut ja siskot sellasina ku ollaan että tyttö- sekä poikaystävät on molemmat ok Very Happy itse olen kuitenkin ihan hetero vaikka lähipiirissä onkin paljon bi-tyttöjä Smile //ja mulla on paras poikaystävä ikinä<3 //
:3
http://yikoandricky.blogspot.fi/
Burnout
Feikki emo
Burnout

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyKe Huhti 17 2013, 01:27

Hyväksyn tietenkin Smile
Counterstrike
Pissaliisa
Counterstrike

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptySu Huhti 28 2013, 12:25

Traumoja aiheuttaneen viiden vuoden homo- haukkumisen jälkeen on tullut koko asiaan sellaiset traumat, että en voi sanoa siitä mitään. Olen heteroseksuaali, mutta muu ryhmä haukkuu minua jatkuvasti homoksi.
x
No life

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyMa Huhti 29 2013, 04:07

^Tuttu tunne. Sit tajusinki että olen pan. o_O
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyTi Elo 06 2013, 01:52

Mul ei oikeestaan oo mitään homoja tai sellasii vastaa... oon ite bisse... pääasia on se et uskaltaa olla semmonen ku on n_n
x
No life

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyTi Elo 06 2013, 02:04

Indeed!
charming
Feikki emo
charming

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyKe Elo 07 2013, 02:33

RickyVonVanity kirjoitti:
Juuh aika pitkälle samaa mieltä kaikkien aikasemmin kirjottaneiden kanssa, ihan hyväksyttävää mun mielestä, heiän elämä, tehkööt kukin mitä haluaa ja hyvältä tuntuu niin kauan ku ei muita vahingoita :3 en siitä sen suurempaa melua nostaisi, äitinikin on aina sanonut että hyväksyy mut ja siskot sellasina ku ollaan että tyttö- sekä poikaystävät on molemmat ok :Ditse olen kuitenkin ihan hetero vaikka lähipiirissä onkin paljon bi-tyttöjä Smile //ja mulla on paras poikaystävä ikinä<3 //
:3

Onnea sulle! :33
http://charminglife-emo.blogspot.fi/
Bone-Cube
Feikki emo
Bone-Cube

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyLa Elo 17 2013, 04:56

Hyväksyn, en näe mtn väärää. (:
NastaNaama
Feikki emo
NastaNaama

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 EmptyPe Loka 04 2013, 22:49

Mun mielestä homoissa tai lesboissa ei mitää erilaista kuin meissä muissa. He ovat ihmisiä yhtä lilla ku mekin. Ja onko se muka meijä asia, että ketä ne saa rakastaa. Itse en ole homo, mutta muutama ustävistäni on ja tiedän kuinka heitä on nykyajan kusipäät sortanut.

/Lailla ja ystävät* :p

Emme tuplapostaa! Edellistä viestiään voi muokata sen oikeassa yläkulmassa sijaitsevasta edit-nappulasta. -Admin
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus - Sivu 2 Empty

Poika- ja tyttörakkaus
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: