EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Poika- ja tyttörakkaus

Siirry alas 
+15
Counterstrike
Burnout
RickyVonVanity
öäsdf
cookiemonster
Klywon
-Effu
Psychopathetic
rroossaa
kyyyka
LordiDraken
LaWraX
colourless
x
SUGARRPAIN
19 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTi Kesä 14 2011, 14:21

Otsikko kertookin topiikin aiheen varsin hyvin. Eli keskustelua poika -ja tyttörakkaudesta.
Mitä mieltä olette? Hyväksyttekö mm; lesbot, bit tai homot?
Myös suloisten kuvien laittaminen tähän ketjuun on sallittua Razz

---
Juu, itse hyväksyn, eikä sillä ole minulle mitään merkitystä onko homo vai hetero. Ihmisiähän hekin ovat, eikä rakkaus katso esim. ikää tai sukupuolta. Vihaan sellaisia ihmisiä, jotka käyttävät 'homo' -sanaa haukkumasanana, sillä homoja on oikestikin olemassa etc. Rolling Eyes Mutta joo, sateenkaarinuoret kunniaan :---)! Mutta toisaalta en ymmärrä sitä, että jotkut sanovat homoja söpöiksi. Voihan toki heidän joukossaan olla suloisia ihmisiä, mutta.. ei nyt liikaa tarvitse yleistää. Vai? Kaveriporukastakin löytyy muutamia bissejä.

/Aiheen otsikkoa muokattu siinä olevien hakasten aiheuttamien koodivirheiden vuoksi. -Admin


Viimeinen muokkaaja, SUGARRPAIN pvm Ke Kesä 15 2011, 01:04, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTi Kesä 14 2011, 14:37

No siis, monet mun hyvät ystävät ovat jotain noista. Mä hyväksyn sen, ja oikeastaan kunnioitan heitä. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTi Kesä 14 2011, 14:55

Hyväksyn, kaveripiiristäkin löytyy pari bi:tä. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 02:07

Sama kun edellisillä. (::
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 06:06

Ihmisiä yhtä kaikki. Ei se musta niin ihmeellistä ole että siitä tulisi nostaa jonkin sortin haloo suuntaan tai toisen. Turha sitä yleistää on mitenkään. Homoista löytyy sekä loistavia ystäviä että myös täysiä kusipäitä.

Kannattaa vaan antaa jokaisen olla oma itsensä ja lopettaa se turha stressaus niin homma kulkee omalla painollansa.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 11:17

Hyväksyn heidät. Kaveripiiristä löytyy muutama bi. Ihmisiähän vain hekin ovat aivan samanlaisia kuin me kaikki muutkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 12:11

Hyväksyn, enkä itekkään mikään hetero ole --> seurustelen tytön kanssa.
Suuri osa kavereista on myös bissejä tai homoseksuaaleja.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 13:34

^Nostan hattua! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Kesä 15 2011, 23:47

Kiitän Alesana !

En ymmärrä immeisiä joiden mielestä homoseksuaalisuus olis jotenki outo tai ällöä.. O.o Hyh, miun tekis niin mieli murista kaikille niille jotka kattoo pahasti ku kävelen käsikädessä tyttöystävän kanssa. Saatikas jos suudellaan : O se se vasta kauheaa onki. Kerran bussipysäkillä joku vanha ukko tuli jotain meidän epäpuhtaudesta yms. valittamaan.. huoh !
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTo Kesä 16 2011, 05:31

Tähän voisin sanoa että kun mä haluan poliisiksi niin kerran yks "kaveri" kysyi multa että miksi ja vastasin että haluan suojella Suomessa asuavia ihmisiä ja pitää heistä huolta. Jatkokysymys oli että kuolisinko ventovieraiden ihmisten puolesta ja vastasin että kyllä jos viran täyttäminen henkeni vaatisi niin kyllä sen tekisin jos niin on käydäkseen. Viimeinen kysymys oli että laittaisinko henkeni "linjalle" myös homojen puolesta ja siihenkin vastasin kyllä.

Sen jälkeen sain kuulla puheen siitä miten kukaan ihminen ei voi näin tehdä että haluaisi laittaa henkensä likoon kaikkien puolesta. Siitä seurasi väittely joka loppujen lopuksi huipentui tämän elämässä syrjäytyneen viimeiseen kysymykseen siitä että haluaisinko murskata hänen kallonsa koska hän on homofoobikko ja ylpeä siitä.

Siihen vastasin että en halua tehdä hänelle yhtään mitään. Hänen mielipiteensä ovat hänen omiaan ja tiedän ne vääriksi. Se syy minkä takia en halua tappaa rasisteja tai homofoobikkoja on se että he ovat vain eksyneitä ihmisiä. En minä heidän mielipiteitänsä tai ajatuksiansa hyväksy nyt enkä ikinä mutta vääryyttä ei makseta vääryydellä. Homofoobikoille suurempi rangaistus on se että heidän ajatuksistaan ei vain välitetä kuin että ne tuomittaisiin. Joskus on vain parempi ja niellä kiukkunsa kuin mennä leikkiin mukaan.

Ja nyt mä haluan toivottaa jokaiselle homofobiasta kärsivälle voimia. Maailma on paha paikka eikä se ole paremmaksi muuttumassa mutta silti on toivoa siitä että vielä joku päivä rakkaus voittaa vihan. Mä ainakin uskon siihen että vielä joku päivä ihmiset tajuaa miten paljon he menettävät vihan takia.



Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Loka 05 2011, 02:24

^Minut sait kyllä sanattomaksi. Nostan hattua.

Itsehän olen bi, osin kaapissa homofobisten veljieni takia.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Effu
Emo kokelas
-Effu


Viestejä : 310
Liittynyt : 06.08.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Loka 05 2011, 03:15

PINEAPPLEEE kirjoitti:
Itsehän olen bi, osin kaapissa homofobisten veljieni takia.
Sama homma, mutta äiti on homofobinen...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elinaww.blogspot.com
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Loka 05 2011, 03:17

^ Mjoo.. Mullon molemmat vanhemmat seurakunnalla töissä,eiii helpota asiaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Loka 05 2011, 11:19

^Toi on oikeesti aika kauhee ku vaikka ehkä haluaiski kertoa vanhemmille, nii ei voi koska pelkää, et hyväksyyks ne. :/ Tsemppii sulle, toivottavast saat joskus kerrottuu! (: ♥

Mä muistan kyl ku olin vähän pienempi ja seurusteluasiat tuli ajankohtasemmiks nii faija sano, et "Meille sitte saa tuoda sekä tyttö- ja poikaystäviä käymään." Ja sit olin pään sisäl silleen "faija♥♥"
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyKe Loka 05 2011, 11:24

Kiitosta, tässä nyt pikkuhiljaa koitetaan rohkeutta kasailla Smile)
Mäki haluan tollasen isän *-*
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTo Loka 06 2011, 07:14

-


Viimeinen muokkaaja, Alesanafan11 pvm Su Syys 09 2012, 08:53, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTo Loka 06 2011, 07:58

Mä arvostan tuollaisia ihmisiä. Jotka osaa oikeasti olla sitä mitä ne on.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTo Loka 06 2011, 08:05

^Jaa, tällaisia vai? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyTo Loka 06 2011, 09:12

Oli mulla kerran poikaystävä. Jäi paha maku koko touhusta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyPe Loka 07 2011, 12:26

^^ Juuri tuollaisia :3
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyPe Loka 07 2011, 12:29

^Hihi, no kiitoksia. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Klywon
Outsider
Klywon


Viestejä : 104
Liittynyt : 07.12.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyPe Joulu 09 2011, 09:25

Kyllä hyväksyn, vaikka en sitä aina uskalla varsin kypsymättömien ja homofobisten kavereideni seurassa myöntääkään.

Eri asia sitten kaikki "pervot" homot ja pedofiilit...
Takaisin alkuun Siirry alas
cookiemonster
Outsider
cookiemonster


Viestejä : 60
Liittynyt : 22.01.2012

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptySu Tammi 22 2012, 11:01

Olen itse ihan hetero, mutta hyväksyn niin homot, lesbot että Bi:t Smile Mulla ei oo mitää ongelmaa samaan sukupuoleen suhtautumiseen, mulla on kaksi kaveriakin jotka ovat Bi - seksuaaleja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.welcometotheswaghouse.blogspot.com
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyLa Elo 11 2012, 00:56

Shiuuuuuuuuu tää ois leikisti ihastunu yhteen suloseen tyttöön. Miau.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus EmptyLa Elo 11 2012, 01:02

-


Viimeinen muokkaaja, Alesanafan11 pvm Su Syys 09 2012, 08:52, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Poika- ja tyttörakkaus Empty
ViestiAihe: Vs: Poika- ja tyttörakkaus   Poika- ja tyttörakkaus Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Poika- ja tyttörakkaus
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: