EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Unet

Siirry alas 
+22
nalle_karhu
Eldeiner
Ghostlike
Psychopathetic
Elista
FacePaintingPro
-Effu
LaWraX
Shiki
Pullis
öäsdf
kyyyka
räärää
FullMoon
Snowflake
SUGARRPAIN
rroossaa
PahaLapsi
hhassle
killerpanda
FrozenHeart
x
26 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Unet   Unet EmptyPe Toukokuu 13 2011, 13:38

En ollut ihan varma oliko tämä jo jossain, mutta kuitenkin tänne voi laittaa omia painajaisia jos haluaa kertoa niistä, ja ehkä joku viisas voi vielä selittää mitä ne tarkoittavat.
Omani kopsaan vanhalta foorumilta:

Näin sellaista unta, että mä olin jossain jonkun talon ulkopuolella, ja mulla oli mun pehmokoira kädessä. Sitten mä katselin ympärilleni vähän aikaa, ja huomasin että talon vieressä oli suuri kasa hiekkaa ja soraa (en tiedä tarkoittiko jotain). Pihassa oli kaksi autoa.
Mä menin sinne taloon, ja siellä oli kaksi ovea. Talo oli siitä hyvin valaistu, ja muutenkin oli aurinkoinen kesäpäivä. Mä katsoin toista ovea. Siinä oli lasinen ikkuna, josta näki toiseen huoneeseen. Se oli sellainen tuplaovi. Sen ovi oli lukossa, ja huoneessa olevat ihmiset, jotka olivat harmaahiuksisia, eivät nähneet minua siellä. Katsoivat ilmeisesti televisiota. Tämä huone oli etuovesta n. kaksi metriä eteenpäin, ja siitä vasemmalle. Oikealla oli pelkkiä ikkunoita joista näki ulos, ja pari maalausta, antiikkisia seinälamppuja, ja jonkinlaisia diplomeita.

Käytävän toisessa päässä oli toinen ovi. (mä itken kirjoittaessani tätä..) Se oli hiukan raollaan, ja siitä näki pimeään huoneeseen, jossa näkyi puiset seinät ja puinen lattia, ja oven takaa alkoi huonot puiset portaat. Mä tietysti kävelin sisään siitä ovesta, ja koko paikka oli erittäin hämärä, ja siellä tuskin näki eteensä. Mä kävelin pelottavannäköistä portaikkoa alaspäin jostain syystä. Siellä portaikon alapäässä oli puinen tasanne, josta alkoi n. 0,5 metriä oikealle ja siitä vasemmalle portaat alemmas. Se tasanne oli pimeä paikka, jossa valot olivat palaneet. Mä katselin siinä tasanteella vähän ympärilleni, kun yläkerrasta tulevat valot valaisivat huoneen heikosti. Mä katselin hetken siinä vain niitä portaita, jotka menivät alaspäin, ja mietin että kun ei vain tarvitsisi mennä sinne, koska siellä on kuitenkin jotain kauheaa.

Mä menin joka tapauksessa siihen portaikkoon, otin käsillä kiinni kaiteesta, ja hitaasti kävelin alaspäin. Siellä alimmassa paikassa oli samanlainen lattia kuin meidän kylpyhuoneessa, eli vähän harmahtavaksi kulunut valkoinen laattalattia. Seiniä ei näkynyt silloin vielä kunnolla, mutta puuta ne olivat. Se tasanne oli pienikokoinen, ja pinta-ala ehkä noin kaksi neliömetriä.

Mä katselin ympärilleni, ja näin seinillä ääriviivoja. (Voi luoja, tämä kertominen on kauheaaaaa!) En erottanut mitä ne olivat, mutta huomasin, että portaikosta katsoen oikeanpuoleisella seinällä oli jotain valkoista. Sitten mä huomasin että mä pudotin mun pehmokoiran siihen lattialle, ja nostin sitä ylös. Sitten kun mä nousin ylös, mä huomasin että huone oli paremmassa valossa, ja... voi luoja.. se valkoinen joka oli seinällä oli maalattu enkeli, jolla oli kärsivä ilme. Sitten mä käänsin kauhusta pääni, ja huomasin että toiselle puolelle oli maalattu demoni, jolla oli sarvet, ja ilkeä hymy kasvoilla. Mä säikähdin, ja juoksin pois.

Sitten kun pääsin pois sieltä, joka oli vaikeaa, koska portaat olivat korkeat, mä juoksin ulos. Mun vanhemmat olivat siellä ulkona, ja mun isä jutteli mun isosiskolle, joka oli siellä myös. Sitten mä huomasin että mun pehmokoira tippui sinne lattialle siellä alimmassa paikassa. Mä kerroin puoliksi itkien mun vanhemmille mitä siellä talossa oli, ja että mun pehmokoira tippui sinne. Mun äiti lähti mun kanssa sinne taskulampun kanssa, ja siellä oli pimeämpää ja karmivampaa kuin ennen. Siellä alimmassa kerroksessa sitten mä sanoin mun äidille, ettei näytä valoa seiniin, koska niissä piilee pahoja voimia, ja että mä haluan vain äkkiä sieltä pois. Mun äiti kysyi, mikä paha voima niissä on, ja osoitti seinää lampulla. Sen demonin silmät kiilsivät valkoisina kun me molemmat oltiin kalpeita pelosta, ja mä otin koiran kiireesti ja me juostiin pois.

En tiedä mitä sitten tapahtui, mutta mä itkin kirjoittaessani tätä.


Viimeinen muokkaaja, Alesanafan11 pvm Su Toukokuu 15 2011, 08:34, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyLa Toukokuu 14 2011, 10:09

Näin viime yönä painajaista sitä, kuinka mun koirasta kasvoi verinen tappaja. Se puras mua käteen ja musta tuli sellanen kauhee emojen super emo ja mä hallitsin sit mun koiran kanssa kaikkia maailman emoja. Sit yhtä äkkiä aloitin jonkun sodan lissuja vastaan (tähän asti ihan ok) Mut sit lissut voitti O.O (siinä se painajais kohta -_-)
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyLa Toukokuu 14 2011, 10:28

^Pakottiko ne istumaan poikien sylissä ja huutamaan "ihqdaa"? Hirveä painajainen! :O
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyLa Toukokuu 14 2011, 10:31

^Ne käski huutaa ihgudaata koko ajan, pukeutumaan kaikkeen kirkkaaseen, legginseihin ja kaikkee kauheeta O.o Ja hirveintä oli, NE KÄSKI MUA MENEE YHTEEN FRUIDEN KANSSA!! YÄÄÄÄÄKÄKKKJHSDJFKSSDFIB!! (fruide, poika lissu -_-)
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyLa Toukokuu 14 2011, 10:37

Oh my god! Sad Kauhea uni! :O
Takaisin alkuun Siirry alas
killerpanda
Outsider
killerpanda


Viestejä : 87
Liittynyt : 29.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 08:20

Makaan sängyssä omassa huoneessani. On yö. Minua pelottaa. Auki olevasta ikkunasta tulevassa himmeässä valossa näen joitain huonekaluja ja valkeat tyhjät seinät. Ihmettelen miksi niissä ei ole julisteita ja huomaan että huoneeni ovi on auki.

Pimeästä ilmestyy äitini ja sanaakaan sanomatta ja ottaa minut syliinsä.
Äidin ilme on pelottava, jotenkin tunteeton ja päättäväinen. Toistan kysymystä mitä nyt?, mitä nyt?. Äiti ei vastaa vaan vie minut ikkunalle.

Ulkona on hyvin pimeää mutta näen karmivan hahmon joka nousee ikkunaan.
En ole varma onko se mies vai nainen. Iho on aivan valkea, mustat vaatteet, pitkät takkuiset hiukset peittävät osittain kapeat kasvot. Sen suu on auki jonkinlaisessa irvistyksessä ja näen pikät terävät kulmahampaat. Pelottavinta ovat sen silmät, syvät ja mustat.

Äiti ojentaa minua sitä kohti, tiedän että antaakseen minut sille. Olen kauhuissani, miksi äiti tekee niin? Katson äitiä, hän hymyilee minulle lempeästi hullunkatse silmissään ja nyökkää hahmolle ikkunassa. Mikä äitiä vaivaa?? Hahmo ojentaa kätensä minua kohti ja minä huudan vaikkei kukaan kuule..

Tärisen ja oon ihan kauhuissani aina ku muistan tän unen vaikka siistä on aikaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 08:25

Oiskohan mahdollista laajentaa tää ketju koskemaan unia ihan yleisesti, niin sais kertoa muitakin kuin pelkkiä painajaisia? (:
Mun mielestä ei oo kovin fiksua tehdä enää erillistä ketjua muille unille, koska nämä kaksi aihetta kuitenkin liippaavat niin läheltä toisiaan ja keskustelua voi tulla ristikkäin molemmista.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 08:35

^joko kelpaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 08:38

^Kitoksia! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 09:08

Mulla on yks uni ollu aivan ihana <3

Oon keskellä metsää kun nään, etät joku liikkuu mua kohti. Se on musta tamma ja sillä on kaikki varusteet päällä ja yms. Mä nousen sen selkään ja se lähtee laukaten liikkeelle. Sit tuun jollekki aukiolle ja tulee yhtä äkkiä pimeetä. Nään hahmon siinä aukiolla joten laskeudun maahan. Se on joku poika. Se on sellanen ihana emo poika (<33) Sillä on pitkät hiukset ja muutenkin aiva tajuttoman söpö Very Happy (aivan kuin Black Veil Bridesin laulaja mut ei ollu samanlainen kasvoilta) Mä kävelen sitä kohti ja se kävelee mua kohti. Se lausuu jotain sanoja, en tiiä mitä ja sit se laulaa yhren uniklubin biisin (mä tietysti siinä silelin O.O awwwwwwww) Sen jälkeen me suudeltii... Sen jälkeen herään... (äiti perkl...)
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 09:10

^Heräsit siis ihanasta unesta.. Rakastat siis hevosia ja emopoikia.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart


Viestejä : 454
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Toukokuu 15 2011, 09:18

^Joooo XD
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTo Kesä 09 2011, 11:08

Mun kaikki unet on yleensä hirveetä sekamelskaa : D yleensä käy jotenkin niin että henkilöt jotka eivät millään tavalla liity toisiinsa päätyvät nuolemaan ja kaikki kusiaivot ovat yhtäkkiä tosi mukavia ja niin, joskus kans juoksen karkuun jotain tai etin jotahin enkä löydä sitä...kaikki mun unet on aika samanlaisia ja yleensä pahoja :C
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTo Kesä 09 2011, 12:32

^Niin kummaa kuin se onkin, olen kohtalotoveri tuon asian suhteen.. :O
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTo Kesä 09 2011, 23:19

hoaa :0
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyLa Kesä 11 2011, 13:51

näin viime yönä unta että kaveri osti jääkaapin täyteen eldorado-mekkistä ketsuppia...

sit vähä tausta tietoo asiasta kaikille : tää mun kaveri on semmonen et sille kelpaa VAIN ja AINOASTAAN felix-ketsuppi. se ei oo IKINÄ meidän ystävyyv suhteen aikan ostanu mitään muuta ketsuppia.. : DDD
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptySu Kesä 12 2011, 04:27

^Ketsuppia!?!? :O Älä pelottele! Mullakin on oma ketsuppimaku, en siedä felix-ketsuppia.. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTi Kesä 14 2011, 08:55

^hullu tyyppi ku et tykkää : D vitsivitsi! en miekää niissä oikeestaan mitää eroo niissä huomaa.. vaikka on ne jotku huonoja..

Näin tos yks yö unta, et äiti voitti lotossa 90 miljoonaa (voittaski) ja sit se osti ku ostiki Otanmäen (yks käpykylä keskel ei mitää). Sit ku se sai panostajan paperit nii räjäytettii koko paikka maan tasalle. Si me rakennettii sinne lentokenttä ja 100m junarataa... : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTi Kesä 14 2011, 10:17

Ahh, unet.. Tulee mieleen vielä yksi.. Smile

Unessa siis matkustin moottoriveneellä keskellä päivää n. 5km päähän rannasta, ja siellä oli puoliksi uponnut vene, ja mä huutelin sinne veneeseen että onko siellä joku. Sitten hyppäsin sinne veneeseen, joka oli valkovihreä väriltään, ja katselin että siinä oli verkko.. Sitten menin kajuuttaan, jossa oli tosi paljon vettä, ja pohjassa oli reikä. Siinä oli ikkunat joista näki ulos. Sitten huomasin että vedessä makaa joku pää pinnan alla. Tökkäsin häntä hieman, ja hän kääntyi ympäri!!! Näin hänen veden tuhoamat valkoiset kasvonsa ja pullistuneet silmänsä, ja huusin...

Mun unissa on liikaa ruumiita.. Useimmiten hukkuneita..
Takaisin alkuun Siirry alas
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTi Kesä 14 2011, 14:39

Alesanafan11 kirjoitti:
Ahh, unet.. Tulee mieleen vielä yksi.. Smile

Unessa siis matkustin moottoriveneellä keskellä päivää n. 5km päähän rannasta, ja siellä oli puoliksi uponnut vene, ja mä huutelin sinne veneeseen että onko siellä joku. Sitten hyppäsin sinne veneeseen, joka oli valkovihreä väriltään, ja katselin että siinä oli verkko.. Sitten menin kajuuttaan, jossa oli tosi paljon vettä, ja pohjassa oli reikä. Siinä oli ikkunat joista näki ulos. Sitten huomasin että vedessä makaa joku pää pinnan alla. Tökkäsin häntä hieman, ja hän kääntyi ympäri!!! Näin hänen veden tuhoamat valkoiset kasvonsa ja pullistuneet silmänsä, ja huusin...

Mun unissa on liikaa ruumiita.. Useimmiten hukkuneita..
Kuolin, ei tommoset unet oo kivoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyTo Kesä 16 2011, 12:58

Mä siis olen ihan lätkä fani, kolmena vuonna on tullut MM-kisoissa käytyä, enemmän tai vähemmän samalla porukalla. Tänä vuonna Bratislavassa viimesenä yönä ennen kotiin lähtöä näin unta seuraavasta reissusta. Siinä unessa oli tota tuttua "lätkäporukkaa", ja mun vanhemmat. Ne oli siinä kotiin lähdössä, laskivat ensin kukkia mun kuolin paikalle. Ite seurasin tilannetta, mutta sitä en edes tiedä, olinko unessa taivaassa, helvetissä, vai jossain ihan muualla.
Takaisin alkuun Siirry alas
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyKe Heinä 13 2011, 09:52

Joskus toivoo, et unet ois totta, toisaalta ei ;_____; On se vaikeeta.
Takaisin alkuun Siirry alas
FullMoon
Outsider
FullMoon


Viestejä : 65
Liittynyt : 31.07.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyPe Elo 05 2011, 04:19

Siitä ei ole kauaakaan kun näin tämän unen. Se oli aika kamala....

Unessani äitini oli kuollut ja istuin tavanomaisesti huoneessani lukemassa kirjaa.
Yhtäkkiä huoneeni ovelle koputettiin ja menin tietysti avaamaan sen.
Oventakanapa olivat tietysti kaikki kuolleet sukulaiseni. sitten heräsin omaan huutooni.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyPe Elo 05 2011, 04:21

^Yhh.. :s Vielä hirveämpi kuin tuo uni jonka mainitsin aiemmin.. O_O
Takaisin alkuun Siirry alas
FullMoon
Outsider
FullMoon


Viestejä : 65
Liittynyt : 31.07.2011

Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet EmptyPe Elo 05 2011, 04:23

Se tosiaan oli aika kamala, mutta kun kysyin unestani eräältä, joka osaa tulkita unia
hän sanoi sen tarkoittavan hyvää käännettä elämässäni.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Unet Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Unet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: