| Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
|
+32Supermonstar foxie Kantelisti MeronPunishment nalle_karhu HELIUMHEMULI Ghostlike - Psychopathetic Elista Klywon FacePaintingPro Crucify Me SUGARRPAIN rroossaa PoisonApple colourless PahaLapsi Velisetä- Hellraver messy Joke Cotton Candy lilly MWAH kyyyka Pullis LaWraX ChocolateMonster FrozenHeart hhassle x 36 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Psychopathetic Emo-kid
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Tammi 07 2012, 12:13 | |
| Google on kaveri Mulle kanssa jotai tultii pukeutumisesta vikisemää, ja googlehan on mun kolmas käsi ja kolmenjalankenkä nii sinne vaan <3 | |
|
| |
- Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Tammi 07 2012, 13:04 | |
| googleeen jaja sitte päätin vaan että emoilla on ihanat hiukset jotai tollasta | |
|
| |
Ghostlike tr00 emoilija
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ke Maalis 07 2012, 05:35 | |
| No mä ekan kerran ajattelin sen tarkottavan vaa semmosta tyyppiä joka kulkee hiukset silmillä... | |
|
| |
HELIUMHEMULI Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Toukokuu 03 2012, 12:04 | |
| :DD eka ajattelin toki jtn koira emoo ja sit jtn itsekästä ihmistä mut onneks sit sain oikeen käsitykse | |
|
| |
nalle_karhu Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ke Toukokuu 09 2012, 23:51 | |
| Ekan kerran kun kuulin joskus vauvana niin aattelin että ahaa, se on semmonen eläimen äiti.
Ei vaan, vitsit sikseen, kun kuulin tästä emo-kulttuurista ekan kerran niin aattelin alkuun että jotain punkkareita tai vastaavia :-D sit googletin ja sain vähän tarkempaaki tietoa asiasta ja kiinnostuin siitä | |
|
| |
MeronPunishment Pissaliisa
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Joulu 29 2012, 05:55 | |
| No ihan pienenä en tiennyt sanalle "emo" mitään muuta merkitystä kuin esimerkiksi jonkun eläimen emo/kanaemo tai jotain sellaista. xD Myöhemmin tajusin että se tarkoittaa jonkinlaista pukeutumista. Sitten vanhempana tajusin että sama sana tarkoittaa myös elämäntyyliä tai ajatustapaa jolloin aloin erityisesti kiinnostua. Sitten tutustuin emokulttuuriin syvemmin. En ole koskaan myöskään pitänyt muotivaatteista joten aloin sitten edustaa tällaista "alakulttuuri" pukeutumista, joka tuntui itsestäni hyvälle. Tunnen emo-tyylin olevan itselleni se oikea ja tunnen ajatusteni menevän aika hyvin samaan muiden emojen kanssa. | |
|
| |
Kantelisti Wannabe emoilija
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Tammi 11 2013, 09:03 | |
| Yläasteella kaveri puhui emoista, ja itse ihmettelin, että mitkä emot. "No, ne on... äh, emmä osaa selittää. Sun pitää itte nähä niin tajuut!" Kyl mie sitten jossain välissä myöhemmin hoksasin, mutta tuo oli uskoakseni ensi kosketus termiin. = ) | |
|
| |
foxie Wannabe emoilija
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ti Tammi 15 2013, 01:50 | |
| Emmä yhtää muista. Oisko ku siskon kaverit sano mua läpällä emoks ku käytin aina raidallisia polvisukkia ja puna-musta-valkosta pienenä. Nykyään mua sanotaan sit iha tosissaaki emoks... .__. | |
|
| |
Supermonstar Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Helmi 15 2013, 07:19 | |
| Mä näin jonku kuvan jonka alla luki emo ja kelasin et "eiks toi ookkaa punkkari? o.o" Joku mielleyhtymä lehmiin mulla tuli sillon vaik kuvassa oli punatukkanen jätkä, hmm... | |
|
| |
cyber_inna Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Huhti 04 2013, 04:27 | |
| Kanat. Miulla tuli mieleen vain kanat. Vaikka jo joskus muinoin - ehkä nelosluokallaa? - tiesin, että tarkoittaa muutakin kuin jonkinsortin elläinäippää, niin tuli vielä kanat mieleen sanasta emo. Ihmetyttää kyllä itseänikin mistä tollasen vetäsin. | |
|
| |
Dragonborn Wannabe emoilija
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Huhti 13 2013, 01:48 | |
| Ei mitää muistikuvaa o.o Eka kerta ku kuulin käytettävän sanaa "Emo" on todennäkösesti ollu joskus pieeeeenenä, ja sillon tietysti synonyyminä sanalle "Äiti" Hohoho~ 8D | |
|
| |
Burnout Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ke Huhti 17 2013, 01:18 | |
| En muista. | |
|
| |
Counterstrike Pissaliisa
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Huhti 28 2013, 13:14 | |
| Olen kuullut sanan ''Emo'' tai ''emo'' monessa yhteydessä. Mutta tiesin heti, kun ystäväni sanoi kadulla, kun EMOn näköinen henkilö käveli vastaan; ''katsos tuota, tyypillinen emo musiikin kuuntelija''. Mietin sitten ja muistin lukeneeni asiasta, joten ei jäänyt epäselväksi. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
| |
|
| |
| Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
|