| Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
|
+32Supermonstar foxie Kantelisti MeronPunishment nalle_karhu HELIUMHEMULI Ghostlike - Psychopathetic Elista Klywon FacePaintingPro Crucify Me SUGARRPAIN rroossaa PoisonApple colourless PahaLapsi Velisetä- Hellraver messy Joke Cotton Candy lilly MWAH kyyyka Pullis LaWraX ChocolateMonster FrozenHeart hhassle x 36 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
x No life
| Aihe: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Huhti 30 2011, 12:36 | |
| Kerro rehellisesti, mitä ajattelit? Mietitkö "Mikä kanaemo?" vai "Ai se musiikkityyli?" vai "Ai se muoti?" vaiko "Ai se elämäntyyli?". Mä voin rehellisesti itse sanoa, kun kuulin sen sanottavan viime-kesänä, olin mietteissäni monta päivää. Kaikki lähti siitä kun eräs sen aikainen kaveri suositteli The Almost -nimistä bändiä, joka hänen mielestään luokiteltiin emocoreksi.. Hän sitten koko loppuillan valitti siitä miten musiikkityyliä ei saa sanoa nimellä emo, koska emo on ihminen jolla on paljon tunteita (en käyttäisi itse samaa kuvausta). Mä rakastuin siihen bändiin, ja kuuntelen vieläkin. Olkoon se nyt sitten alternative rockia, indietä, vai emocorea, mutta niin siinä kuitenkin kävi. Mä muistan sen päivän.. | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Huhti 30 2011, 12:50 | |
| Tää on (valitettavasti) tosi:
Mun ensikosketus kyseiseen termiin tuli, kun serkku rakas jossain yhteydessä joskus muutama vuosi sitten hihkaisi: EVO=Et Vain Osaa ja EMO=En Mä Osaa. Mä raukka sitten luulin monta _vuotta_ asian todellakin olevan näin. :'D | |
|
| |
x No life
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Huhti 30 2011, 13:00 | |
| Hah! | |
|
| |
FrozenHeart Emo-kid
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Toukokuu 01 2011, 00:07 | |
| No mä kuulin siitä koulussa ekaa kertaa kun pukeuduin niin paljon tumaan ja kaikkee niin porukka rupes huutaa emoa käytävillä, en tienny mitä se tarkottaa joten google, paras kaveri vähän valaisi asiaa ja sit jotkut mun kaveritkin vähäsen (tää tapahtu kutosella) | |
|
| |
ChocolateMonster Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Toukokuu 01 2011, 09:34 | |
| Mä en itseasias muista o__O , ees sitä koska sen oon ekan kerran kuullu :DD | |
|
| |
LaWraX tr00 emoilija
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ma Toukokuu 02 2011, 02:47 | |
| ^ Sama, ei mitään muistikuvaa, kai kuulin sen aika kauan aikaa sitten. Toki kesti aikaa ennen kun ymmärsin sanan merkityksen edes jotenkin. | |
|
| |
Pullis Kissa pakastimen takana
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ma Toukokuu 02 2011, 08:52 | |
| Googletin sen ja tajusin että vittu et on hienot hiukset. Nyt tiedän että kannattais pysyä kaukana lokerostas emo, jollei tykkää vittuilusta. | |
|
| |
kyyyka Emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ti Toukokuu 10 2011, 08:01 | |
| Tuli mieleen joku äiti hahmo tai semnen... mut sit miul selitettiin mitä sanolla meinattiin. | |
|
| |
MWAH Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ke Toukokuu 11 2011, 01:56 | |
| - Ansk kirjoitti:
- Tää on (valitettavasti) tosi:
Mun ensikosketus kyseiseen termiin tuli, kun serkku rakas jossain yhteydessä joskus muutama vuosi sitten hihkaisi: EVO=Et Vain Osaa ja EMO=En Mä Osaa. Mä raukka sitten luulin monta _vuotta_ asian todellakin olevan näin. :'D sama :''''DD | |
|
| |
lilly Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Toukokuu 14 2011, 12:06 | |
| En edes muista =D muistan vaan, kun ihailin niitä "emohiuksia" | |
|
| |
Cotton Candy Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Toukokuu 15 2011, 06:53 | |
| E. Nyt muistan mitä ajattelin ku kuulin sanan ''Emo'' :DDD Luulin et jos joku ihminen on tosi äidillinen ja sellanen nii sitä voidaan kutsuu emoks :'D Järkevä ♥
E2. Mut ei siis oo äiti :'D
Viimeinen muokkaaja, Cotton Candy pvm Ma Toukokuu 23 2011, 05:11, muokattu 2 kertaa | |
|
| |
Joke Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Toukokuu 22 2011, 01:03 | |
| Hmmm en muista oikein koska sen kuulin ekan kerran, mutta luultavasti silloin kun rakas veljeni ruhtyi kuvailemaan musiikkia jota kuuntelen "emopaskaksi" :DD::: Ja sitten tietty googletin "emo"... Ekaksi ihmettelin tietty että mikä kanaemo ;O | |
|
| |
messy Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Toukokuu 26 2011, 03:25 | |
| J: "Mie haluisin olla tuollanen emo niinkuin sää" mii: "Mikä ihmeen EMU?!" J: "Ei emu, kun e-m-o, EMO!" mii: "Mikäs se sellanen on... Tai no joo, oonhan mä porukan äiti, mutt..." J: "Ei ei ei!! Emo on elämäntapa, pukeutumistyyli ja musiikkigenre. Tollanen sinä, katso peiliin pelle!" mii: "Öö.. joo?"
Joo eli tosiaan ensin kuulin väärin ja luulin että ystäväni puhuu lintulajista nimeltä emu, sitten luulin sen tarkoittavan äidillistä. Varmaan aika perus tilanne. | |
|
| |
Hellraver Pissaliisa
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Toukokuu 26 2011, 03:39 | |
| No mulla alko se emoisuuteni Bullet for My Valentinesta. Ja musta teki sitten ''syrjityn'' koska kuuntelin raskaampaa musiikkia, he kuuntelivat sitä samaa poppia ja räppiä jne. Löysin sitte lisää tän tapaisia bändejä, Metalcore, Deathcore bändejä eniten. Otin sitten Bring Me The Horizonin laulajasta hiustyylin ja rupesin itsekkin käyttää sitä. Emo haukkumasanoja on yleensä tullut vastaan. | |
|
| |
Velisetä- Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Toukokuu 27 2011, 06:28 | |
| Pakko myöntää ekana mieleen tulee vieläki avara luonto. -- | |
|
| |
hhassle Converse
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Toukokuu 27 2011, 06:31 | |
| ^Tää veti jo pohjat. :DD Ihana. | |
|
| |
PahaLapsi iimou
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Kesä 09 2011, 10:53 | |
| joskus alle 10 vuotiaana kun kuulin että se on jotain muutakin kuin jonku elukan äiti niin ajattelin että "sellasella on varmaa paljon meikkiä" aloin sitten myöhemmin miettiä että mikäköhän se on oikeasti ja otin rakkaan googlen käyttöön : D | |
|
| |
colourless Converse
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? To Kesä 09 2011, 15:36 | |
| - ChocolateMonster kirjoitti:
- Mä en itseasias muista o__O , ees sitä koska sen oon ekan kerran kuullu :DD
Ei mullakaan oo oikeestaan mitään muistikuvaa. :---oo Kauhee ku ei yhtään muista vaik yrittää miettii. :''D /Tai oikeestaaan. En oo ihan varma mut ku rupesin miettii nii oiskohan menny silleen ku kuuntelin 5 luokal mcr:ää ja sitä sanottii emoks nii googletin sen. :--o Vältetäänhän tuplapostailua. Edellistä viestiään voi muokata kyseisen viestin oikeassa yläkulmassa olevasta pienestä 'edit'-nappulasta. -Admin | |
|
| |
PoisonApple Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Kesä 10 2011, 01:10 | |
| Kuulin sanan ''emo'' silloin kun nettikaverini sanoi ''rakastan emo-hiuksia'' ja menin sitten googlettamaan emo | |
|
| |
rroossaa Emo-kid
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Kesä 12 2011, 08:44 | |
| Luin joskus aikoinaan jostain ulkomaalasesta lehestä "Emo Style" hienolla fontilla kirjotettuna, nii oli ihan pakko sitten googlettaa : D ihan vaan sen fontin takia siis. | |
|
| |
SUGARRPAIN Emo kokelas
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Ke Kesä 15 2011, 01:09 | |
| Aivan niinkuin muutama on täällä jo todennutkin, ei ole mitään muistikuvaa moisesta.. Ainakin joskus tuli mieleen äiti, ja sitten myöhemmässä vaiheessa rinnakkaisluokalla oli ''emo'', ja kaikkipa sitä sitten morkkasi -> kaverit pakotti googlettamaan : D. | |
|
| |
Crucify Me Feikki emo
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Su Heinä 31 2011, 07:15 | |
| Mullehan tultiin tuossa pari vuotta sitten selittämään kylällä, kuinka emolta näytän ja mä kovasti väitin vastaan, että en ole emu. Ja tämä emuhan on lintu. :-D Sittenhän mä googletin sanan emo ja totesin, että tämmönenkö oon ollu nää vuoden tietämättäni. Hmmh. | |
|
| |
FacePaintingPro Emo-kid
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Elo 26 2011, 11:00 | |
| Just tänää sain kuulla kuuntelevani emopaskabändii tai massaemomusaa (tykkään noist termeist), mut kuulostaa erittäin vakuuttavalta "tosi hevarin" suusta... Joo emo -termiin törmäsin joskus monta miljoonaa vuotta sitten, kun satuin youtubessa katsomaan ihan vahingossa videon "How to be emo", oli kai NigaHigalta tai joltain vastaavalta... Aika kauan sitten käsitys oli sellainen, kunnes joku korjasi. Tai sitten muistan väärin, ei olisi epänormaalia | |
|
| |
Klywon Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? Pe Joulu 09 2011, 09:36 | |
| No pienenä tietty kuulin usein puhuttavan emosta, mutta sanan merkitys koski joka kerta jonkin eläimen äitiä... yllätys, yllätys. Joitain kuukausia sitten latailin kavereideni iloksi netistä videoita, joissa näytettiin hauskoja kuvia, joita kavereiden kanssa naureskeltiin. Useimmat kuvista käsittelivät jotain ilmiötä nimeltä "EMO", kuten esimerkiksi tämä yksi tunnetuimmista: http://static.flickr.com/118/317073169_5170a5632d_m.jpgEn nauranut näille kuville, koska en tajunnut (enkä tajua vieläkään) mitä hauskaa on scene-kampauksisessa Hitlerissä. Tietysti ajattelin aluksi sen tarkoittavan jonkinlaista goottimaista pukeutumistyyliä, ja elin tässä tiedossa jonkin aikaa, mutta myöhemmin kuultuani sieltä täältä sanan putkahtelevan, päätin etsiä tarkempaa tietoa netistä, ja sitten sitä huomattiin, että jaa, täähän on aika tuttua... Mutta vasta nyt jälkeenpäin olen tajunnut, kuinka stereotyyppisen ja negatiivisen kuvan populaarikulttuuri ja internet antavat Emoista... tsiisus. /Suoralinkitetty kuva muokattu tekstilinkiksi. Ei suoralinkitystä. -Admin | |
|
| |
Elista Outsider
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? La Joulu 10 2011, 01:03 | |
| En mä oikein muista ees että missä mä kuulin sen ekan kerran no tietenki varmaan joskus pentuna aattelin että se on niinku äiti mutta silleen...mut joskus googletin ja sitten se mulle selvisi | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
| |
|
| |
| Mitä ajattelit kun ensimmäisen kerran kuulit sanan "Emo"? | |
|