EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Nykyinen tyylisi

Siirry alas 
+23
Terppa
EmoTyttö
Rawrn
Klywon
R0CX
HELIUMHEMULI
Snowflake
Psychopathetic
rroossaa
PahaLapsi
Velisetä-
Hellraver
Joke
LordiDraken
Cotton Candy
MWAH
lilly
DarkCupcake96
Pullis
FrozenHeart
hhassle
x
LaWraX
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyPe Kesä 10 2011, 02:19

Nykynen tyylini ei edusta emoja oikeestaa ollenkaan.. Miul o lyhyet hiukset ja pukeudun aina mielialan mukaan. Rakastan kauluspaitoja ja miesten farkkuja <3 Värikkäät vaatteet on (joskus) ihania ja omistankin ihanat turkoosit converset. En meikkaa tällä hetkellä kovin usein, mutta sillon kun meikkaan meikki on aika fiftari-tyylinen. Minnuu harmittaa hirveesti ku leikkasin hiukseni lyhyiksi. Nyt ne on väriltään mustat ja juurikasvu ja värjätty lilaksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTi Marras 01 2011, 15:56

Njoo, minulla tosiaan mustat, parhaimmillaan olkapääpituset hiukset, jotka on edestä pidemmät kun takaa.
Housut on normaalisti mustat tai harmaankirjavat pillifarkut, ja paidat on useimmiten Cupcake Cultin tai Iron Fistin. Sit musta, hitusen liian iso huppari, josta on yleesä hihat kääritty kyynärpäähän saakka. Sukat on aika usein eri paria, ja kenkinä mustat tennarit. Meikkaan suht vähän, ripsiväriä, ja silloin kun on aikaa ja jaksan nii kajalia laitan.

Näytän ikävän poikamaiselta, joskus tekis mieli olla enemmän tyttö.
Tosin en oo koskaan osannut olla tyttö.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Marras 02 2011, 12:38

Mulla on yleensä aika perus vaatteita, eikä mikään erityisen "emo" tyyli. Lähinnä mustia, harmaita ja muita yks värisiä t-paitoja ja toppeja. Niinntten kanssa mustia, harmaita ja lähinnä (tumman) sinisiä neuleita ja neuletakkeja, tai vaihtoehtosesti joku kiva huppari. Huosut millon mitäkin materiaalia, yleensä aika tummia ja kapee lahkeisia. Joskus harvoin käytän mekkoja. Ja sellasinä päivinä kun kaikki mättää, eikä ainakaan vaatteet jaksa kiinnostaa, niin lökärit+huppari= <3 Kenkiä mulla on punaset, mustat, harmaaruudulliset, valkoset ja talvi Converset, musta-valkoruudulliset slip on ja mustat "skeittikenkä" malliset Vanssit, ja valkoset Lacostet. Vaatetus nyt riippuu mulla melko paljon päivästä, mitä aion tehä, sen hetken fiiliksestä yms.

Hiukset on vaaleet ja puolipitkät, täysin muodostaan ulos kasvaneet ja ei kovin pientä, mutta pirun vahvaa kiharaa. Suoristan niitä, mutta ei ne koko päivää suorana pysy vaikka iskis mitä tököttejä purkki tolkulla.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTi Marras 22 2011, 12:51

Niin, mun tyyli on noh, ehkä vähän sotilaallinen. Maihareita ja maastohousuja yms. löytyy kaapista aika järeitä määriä. Mä itse tykkään noista vaatteista, tulee sellainen ryhdikäs ja miehekäs olo, ikään kuin vois olla maailmaa vastaan kun painelee kouluun camohousut jalassa. Mutta siis ihan kunnon tavaraa eikä mitäään marketin wannabe-housuja jotka hajoo heti.

Sitten on myös ruutupaitoja ja todella tumman värisiä farkkuja. Ite en tykkää huppareista juurikaan, koska olen kuumaverinen ihminen, enkä tykkää läkähtyä vaatekerraston alle.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Marras 23 2011, 02:51

PahaLapsi kirjoitti:
voi ei, älkää polttako mua------> Tykkään tosi paljon värikkäistä vaatteista (oonkohan ainoa) joten oon hamstrannu ittelleni monenvärisiä farkkuja ja conversetkaan ei oo perinteisesti mustat vaa punaset ja toiset pinkki/violetti/valko ruudulliset mutta löytyy paljonpaljon (minulla taas meni niin että ala-asteella oli enemmän mustaa) mustaakin C:
Älä sä polta mua, mä käytän harvoin pelkkää mustaa.. :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Joulu 07 2011, 12:11

-


Viimeinen muokkaaja, ruttumurmeli pvm Ti Toukokuu 29 2012, 12:32, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyPe Huhti 06 2012, 19:20

^Sä olet söpö :c <3

Mä olen huolestuttavan kaukana emosta.
Tungetaan tää nyt tännekin ku täähän ei tosiaan oo ku sadassa muussa paikkaa:
Tero ja minä olemme ystäviä
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyLa Huhti 07 2012, 02:03

^Awwwwwwww.... Smile) SÄ olet söpö <3
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 09 2012, 10:12

^Nyt manki hiljaa tai tuun ja syötän sulle puolikkaan banaanin >:cccccc
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyMa Huhti 09 2012, 10:14

^Tuu vaan, en jaksa odottaa... :3
Takaisin alkuun Siirry alas
HELIUMHEMULI
Feikki emo
HELIUMHEMULI


Viestejä : 24
Liittynyt : 17.04.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 03 2012, 12:02

tälllääst...

Vaattein yleensä pidän tiukkoi pillei Very Happy ja paitan jtn perus.. toppii.. hupparii Very Happy tälläst perus mut väri o yleens tumma Smile nyt mul on pääl punaset pillufarkut ja musta toppi Smile)
Meikki
Aika sellane rento Very Happy
Joskus kajalii.
Ripsarii every day + meikki voide ja kulmat piirrän ja toki luomiväri Very Happy täl hetkel ei oo musta kajalii tummansininen on mut en viiti oikee käyttää sitä D: nojoo ostan :DD eikäsil nii välii näi kesäl munmielest oo jos en laittais ollenkaa meikkii tai kevyesti Smile)
Takaisin alkuun Siirry alas
R0CX
Wannabe emoilija
R0CX


Viestejä : 18
Liittynyt : 05.06.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 03:10

Hiuksista en jaksa ruveta selittää, mut vaatteissa käytän yleensä bändipaitoja, mustia/punaisia/mustasiniruudullisia/mustavalkoraidallisia pillifarkkuja, mustia sukkia ja mustaa/mustavalkoruudullista/jonkun bändin hupparia.
Takaisin alkuun Siirry alas
Klywon
Outsider
Klywon


Viestejä : 104
Liittynyt : 07.12.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 06:29

Mie oon ihan peruspojan näkönen, eikä musta valitettavasti päältä päin arvais, että oon emo. Sain joku aika sitte roolin indie-elokuvasta, jossa saan näytellä varusmiestä. Miinuspuoli on, että hiukset täytyi leikkauttaa lyhyiksi!! :d Mullon ikävä mun pitkiä etuhiuksia. Sen sijaan mulla on nykyään joku hyppyritukan tapanen kampaus. (joka menee aina pieleen)

Haluaisin pukeutua emomaisesti, siis värjätä hiukset mustaksi, jne. pukea emomaisia vaatteita, mutta en voi, koska a) siitä olis haittaa mun näyttelijän uralle. emon näköisenä ei pääse rooleihin, ja b) kaikki, joille oon kertonu tyylihaaveistani sanoo, että mustat hiukset ei sopis mulle, enkä saa pukeutua silleen, koska näyttäisin tyhmältä, ja mulla on kauheat paineet siksi, että tuntuu, että oon ikuisesti yksin, ja pelkään, että jos alan toteuttaa tyylihaaveitani, niin en kukaan ei koskaan tuu ihastumaan muhun, koska en oo mikään komistus. ...ja okei, mulle on kyllä sanottu, että en ole ruma, mutta koska mulla ei oo koskaan ollu tyttöystävää, ja mut aina torjutaan, niin oon aikoja sitte tullu siihen tulokseen, että mun täytyy olla hirveen näkönen, koska muhun ei ihastuta.

By the way, jos asutte Rovaniemellä, niin käykää katsoon tän kesän kesäteatteriesitys. Mä sain roolin siitä. (;
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 07:07

^Asennetta, varusmies, nii kyl sie naisen saat! : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 09:50

Apua, en tosiaan tiedä mikä olen :DD
Joku rockernuemomurmeli :DD
Voisin sanoa että näytän aina hieman erillaiselta ihan vain sen takia että omistan paljon eri tyylisiä vaatteita :33
Viime aikoina olen alkanut pitää pitkään kaapissa lojuneita skottiruutuhousuja sekä mustia farkkuja+ T-paitoja ja huppareita. Talvella käytin paljon kauluspaitoja ja käytän vieläkin mutten niin paljoa.

Sekasikiö <.>

Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
EmoTyttö
Pissaliisa
EmoTyttö


Viestejä : 4
Liittynyt : 19.06.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 01:18

Tämä Foruumi on tehty Aikoooja sitten, mutta:

Vaatteet:

-Mustat sukat
-Yleensä jotain raitapaitoja (Vanha tyyli tosin..)
-Mustat legginssin tapaiset, mutta ei ihan legginssit (Pillifarkut, kävi pieneksi... Uusia menen ostamaan lähi aikoina kyllä.)
-Vaaleen siniset converset.... D: (Olisin halunut mustat, mutta ei löytynyt..)
-valko/musta/harmaa ruutuhuppari.
-Joskus musta "Hame" (Sellainen vähän yli polviin ylettyvä..)

Korut/Lävistykset:

Kahdet korvareijät nykyään vain.. Enne oli 4 reikää huulessa.
2 reikää samaan aikaan. Käsissä ei ole mitään nauhoja, ym. Mutta, alan taas käyttämää
n niitä nauhoja, ym.

Meikit:

-Musta Eyeliner.
-Mustaa Luomiväriä.
-Mustaa Ripsiväriä.
-Mustaa Kynsilakkaa.

Hiukset:

Mustat, vähän yli olkapäiden ylettyvät hiukset. Etuhiukset yleensä/KoKo ajan silmillä. Tupeeraan kyllä, mutta hiukset eivät vain pysy ylhäällä.. Vaikka kuinka paljon pistän sitä hiuslakkaa, muotovaahtoa, ym.. D:

Toivottavasti oli kaikki:D:D

Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 05:54

^...Aika kattava lista... : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Terppa
Pissaliisa
Terppa


Viestejä : 9
Liittynyt : 19.06.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 09:29

Ilmiannanpa minäkin sen mitä vaatekaapista löytyy, kun hiusten suhtee en viel oo tyytyväine ja ne tuloo muuttumaa moooonta kertaa : D

yleensä päällä on siis:
- musta/harmaa/harmaanvihree huppari
- hupparin alla joku valkonen t paita jossa jotai tekstiä/kuva tai sit iha vaa toppi. riippuu aina vähä kaikesta
- jalassa joko farkut tai sit iha vaa reisitaskuhousut. Mitä ny vaatekaapista älyän ottaa
- sit kenkinä käytän catmandoon tennareita, kun converseihi ei ollu varaa. tennarien pohjaväri on musta ja siin sit on hieeeenoja skottiruutuja. I liek :3
- joskus jaksan laittaan huivin, joskus en. yleensä laitan kaulaan isän puolasta tuoman meripihkanorsukorun. harvemmin jaksan käyttää mitää hanskoja/rannenauhoja mutta joskus neki menee. sais vaa hankittua sellasia hienoja

Takaisin alkuun Siirry alas
EmoTyttö
Pissaliisa
EmoTyttö


Viestejä : 4
Liittynyt : 19.06.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 09:32

No, olihan se : D Mutta, niin on myös Terpalla Ihan, kattava lista myös^
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 11:43

Vois itekki kertoa mitä mul on nykyisin päällä.. : P Nyt kun on "kesä"
-Musta hihaton paita
-Punaiset housut
-Liikaa erivärisiä huppareita
-Mustat nahkasaappaat (<3<3<3) tai mustat tai punaiset Converset
-Musta nahkatakki
-Mustat sukat

Kiva olla mustapunainen..
Takaisin alkuun Siirry alas
EmoTyttö
Pissaliisa
EmoTyttö


Viestejä : 4
Liittynyt : 19.06.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 13:17

: D Kivat vaatteet sulla : D

Ite, en voisi edes käyttää punaista, sinistä, ym. Paitsi kengissä : D

Mutta, kai sitten pitää totutella taas niihin väreihin : D
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 13:42

Mie oon alkanu muuttaan mun tyyliä vähän, kasvatan pitkän letin takas, kiharran sitä ja vois hommata baskerin.. Jotenki tuntuu vaan enemmän minulta. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Cupcake
Outsider
Cupcake


Viestejä : 112
Liittynyt : 24.05.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 13:48

Alesanafan11 kirjoitti:
Mie oon alkanu muuttaan mun tyyliä vähän, kasvatan pitkän letin takas, kiharran sitä ja vois hommata baskerin.. Jotenki tuntuu vaan enemmän minulta. : D

mä oon alkanu haluamaan enempi väriä..tyyliin vaan punasta mut.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawwr
Pissaliisa
Rawwr


Viestejä : 8
Liittynyt : 06.11.2012

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyPe Marras 09 2012, 12:24

Huhhuh mulla on aika vaihteleva tyyli, koska noh. Toinen tyyli on emo, eli perus mustat pillifarkut, musta huppari, lippis, kajaalia ja mustat converset. Ainakin yleensä. MUTTA. Harrastan myös lolitaa, mikä on supertyttömäinen tyyli suurine hameineen yms. :'D On se vaan hassua miten voi pukeutua kahteen niin erilaiseen tyyliin.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 EmptyPe Marras 09 2012, 14:24

^Kuulostaa varsin arvostettavalta :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Nykyinen tyylisi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: