EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Nykyinen tyylisi

Siirry alas 
+23
Terppa
EmoTyttö
Rawrn
Klywon
R0CX
HELIUMHEMULI
Snowflake
Psychopathetic
rroossaa
PahaLapsi
Velisetä-
Hellraver
Joke
LordiDraken
Cotton Candy
MWAH
lilly
DarkCupcake96
Pullis
FrozenHeart
hhassle
x
LaWraX
27 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Huhti 30 2011, 11:31

Tänne voit kuvailla minkälaisia vaatteita pidät yleisesti, milaiset hiukset löytyy ja onko lävistyksiä ymsyms.. :>

Itse pidän aina mustia/harmaita vaatteita. Mustat pillit jalassa, musta Ginatricotin toppi ja päällä joku musta huppari tai musta/harmaa/valko-ruutupaitani. Jalassa mustat Converset. Ulkona musta nahkarotsi.
Hiukset ovat mustat aika pitkät ja sivuotsis. Suoristan ja tupeeraan, kun yleisellä paikalla liikuskelen.
Pelkästään perus korvikset tällä hetkellä, haluaisin ruston. Eipä tule nyt muuta mieleen..

Uskallatko/jaksatko kertoa oman ulkomuotosi? :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Huhti 30 2011, 11:33

Ainiin, meikkinä meikkivoide, ripsari ja kajaalia jonkun verran sisäluomilla ja ulkokulmissa.
x
No life

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Huhti 30 2011, 12:05

Uskallan!!! >: D

Mulla on useimmiten vihreät taikka mustat alushousut.. XDXD
Ihan sama sille.. XD
Useimmiten musta taikka punainen hihaton t-paita, musta taikka punainen TAIKKA vihreä huppari, joskus vihreä ruudullinen paita.
Mustat sukat.
Mustat farkut niittivyöllä.
Musta nahkatakki.
Mustavalkoiset tennarit/mustat polven ja nilkan puoliväliin menevät saappaat
Musta kellastunut lippalakki
Ruskeat sekaiset hiukset
Paksut kulmakarvat..
LIHAVA........
hhassle
Converse
hhassle

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Huhti 30 2011, 12:10

-

Viimeinen muokkaaja, hhassle pvm Pe Helmi 15 2013, 12:22, muokattu 2 kertaa
x
No life

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Huhti 30 2011, 12:15

Mä en näyttäisi emolta vaikka hiukset värjättäisiin..
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptySu Toukokuu 01 2011, 00:03

No mä pukeudun mustaan ja valkoiseen aika usein, ranteissa paljon koruja ja pompuloita. Myös kämmenen ympäri joku nauha,niin että peukku ja muut sormet näkyy... öhm... Sit mulla on jotkut farkut, missä on reikiä ja "kulumia" tai sit mustat pillifarkut joissa niissäkin pari kulumaa TAI kirkkaan punaiset kangasfarkut, joissa on mustie skottiruutuja Very Happy Sit Huppari yleensä musta tai mustavalkoinen. Kengät sellaset jännät tennareiden näköiset mut ei pilaa nilkkoja ja aika paljon kirppari kamaa sit "somisteina" Hiukset yleensä niin että etuhiukset sivulla tai silmillä ja takaa pystyssä jaa sit meikit on kajaalia (PALJON KAJAALIA!) ja meikkivoide Smile
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptySu Toukokuu 01 2011, 05:57

En minäkään varsinaisesti edusta tuota emon peruskuvaa. (jos nyt noin voi sanoa..)
Eli kyllähän lissujen seurasta erotun selvästi, mutta siihen se jääkin. Koulumme jotkut emot pukeutuvat paljon rohkeammin, joten heihin verrattuna näytän aika tavikselta.
Pullis
Kissa pakastimen takana
Pullis

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyMa Toukokuu 02 2011, 15:47

Näytän urpolta. Kaikki on mustaa, farkut, sukat, tpaita, huppari.. Lippis on valkomusta.. Hirveästi ei löydy kaapista muutakun valkosta ja mustaa.. Hiukset on... jotain tummanruskeen ja mustan väliltä, riippuen valaistuksesta. Ja kyllä tämä kokonaisuus näyttää urpolta, ja en oo edes kovin tyytyväinen kun en onnistu näyttämään siltä miltä haluisin :>
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 03:08

Mullapahan löytyy vaatekaapista pinkkiä sun muuta ala-asteelta.. En ole jostakin syystä tuhonnut niitä VIELÄ.
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 07:11

^joo sama juttu, multakin tollasia värillisiä vaatteita on mut ne pitäs viedä jonnekkin kaaaauuuaaasss sieltä Very Happy
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 09:21

^Kerätään yhdessä voimamme tämän vuoden juhannukseen mennessä ja poltetaan ne kokossa. Very Happy
x
No life

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 09:45

^Mä voin yhtyä siihen myös.. Menen myös Senaatintorille polttamaan kalsareita.. xD
hhassle
Converse
hhassle

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 09:48

-

Viimeinen muokkaaja, hhassle pvm Pe Helmi 15 2013, 12:23, muokattu 1 kertaa
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 03 2011, 09:48

^Tulen mukaasi, en voi missata sitä näkyä! Ja liity seuraamme ihmeessä, päästetään menneisyyden haamut matkaan. Smile
DarkCupcake96
Emo kokelas

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyPe Toukokuu 06 2011, 04:51

- Mustat/ tummanharmaat/ siniset tai tummanvioletit pillit Smile
Jos tosi kuuma nii mustat legginssit..
- Yleensä joku Cupcake Cultin t-paita siis tällasii
tai sit iron fistin eli tämmösii
tai sit iha perus musta/ violetti/ tummaharmaa toppi.
- Yleensä mul on cupcake cultin iso musta huppari, meiän koulun iso tumma huppari, cybershopin musta sateenkaari huppari, bändihuppari tai muuten vaa joku perus musta huppari Very Happy
- Sit käytän paljo sellasii käsineitä
- Valkoset ja kuviolliset, violetit tai mustat converset tai iha perus tennarit Razz
- Meikkinä meikkivoide, ripsari ja kajaali

Ei kukaan tietäis, et mistä sais punaset pillit? :<

Viimeinen muokkaaja, DarkCupcake96 pvm To Marras 03 2011, 04:43, muokattu 2 kertaa
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
FrozenHeart
Emo-kid
FrozenHeart

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptySu Toukokuu 08 2011, 10:27

^^ joo tehdään maailman isoin juhannus kokko ja poltetaan noi kaikki XD
lilly
Feikki emo
lilly

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Toukokuu 14 2011, 22:36

No, mun arkivaatteet on aika simppeleitä. Eli mustat/tummansiniset ect. pillit ja joku bändipaita tai joku toppi ja sitten huppari. Talvella on tohon lisänä musta nahkatakki ja sellaset mokka tai nahka saappaat ja keväämmällä on converset :--D
MWAH
Outsider
MWAH

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyLa Toukokuu 14 2011, 23:49

no mo löpisen ny itekki:

eli siis. meitsillä mustat hiukset, jotka ovat oikeasti persukseen asti ulottuvat. mutta oon leikellyt niitä kerrostetulla tavalla lyhyeksi päältä niin että voin piilottaa takapiiskan paidan alle : D .....öö ?
joo.. naamasta löytyy snakebites (läväreitä yht: 7), meikkinä meikkivoide, kajaali, ripsiväri.. toisinaan en yksinkertaisesti vain jaksa meikata joten olen laiska.

vaatteet erottuvat niin selkeästi ettei mitään : D

esimerkki:
revityt mustat pillit joissa niittejä sekalaisesti, 1-3 vyötä joko koristeena tai ylläpitääkseen housuja ylhäällä : D niitti, ruutu ja luotivyö. (menevät siis yhdestä housun lenkistä ja roikkuvat sitten joko jossain suunnassa.. tajutkaa tai älkää) käsivarsia koristaa monet miljoonat arvet (ja useimmin kyllä mustelmatkin) plus 1-4 niittiranneketta ja joskus bandana huivi. paitana jokin bändipaita, tai jokin räväkällä tekstisotku paita, joskus musta joskus valkoinen. käytän myös satunnaisesti mustia kauluspaitoja ja huppareita.
kaikken tämän sekamelskan päälle vielä nahkatakki, jalkoihin joko converset, vansit tai maiharit.

++ että tota bandana huivia käytän aikalailla sekavissa paikoissa (musta sekin) : D
päässä hiusten alla (sillai jännästi joo), vyön lenkissä, käsivarsilla, ranteissa... jne..

fkds joo kiinnosti.
Cotton Candy
Outsider
Cotton Candy

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptySu Toukokuu 15 2011, 07:07

Noo hiukset on tummanruskeat + sivussa vaalee raita. Ja kerroksittain leikatut. Ja mulla on siis pidennykset ^^ Hiuksia tupeeraan ja suoristan päivittäin ^^ Käytän paljon erityylisiä vaatteita. Värejä on aika pal, kyllä, jopa pinkkiä :'D Eli en näytä ihmeemmin emolta, enemmän sellaselt tavikselta. Jaa kengät on yleensä siniset converset tai ruudulliset balleriinat. Ruudulliset vanssit ostan ehkä, ne on muutes ihanat ♥ Ja korviksia ei oo ollenkaan täl hetkel (Tulehtu...) mut otan sit syksyllä uudellee (: Kesäl nääs tulehtuu helposti. Korvareikien lisäks ajattelin ottaa huulilävärin muttah nyt on raudat (tiedän, hyi D:) nii ei oikee sovi niitten kans.

E. Unohdin kokonaan kertoo meikkaamisesta :'D Siis käytän tavallisen rajauksen (onko sil joku nimiki? :'D) lisäks sisärajausta ja rajaan siis koko silmän. Käytän ylärajaukseen nestemäisttä eyelineriä ja ala - sekä sisärajaukseen tavallista mustaa kajaalia. Sit käytän tietysti ripsiväriä ja näitten lisäksi puuteria ja peitepuikkoa ^^

E. Korjasin yhe jutun :'D

Viimeinen muokkaaja, Cotton Candy pvm Su Kesä 05 2011, 16:31, muokattu 1 kertaa
Cotton Candy
Outsider
Cotton Candy

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyMa Toukokuu 16 2011, 10:15

MWAH kirjoitti:

eli siis. meitsillä mustat hiukset, jotka ovat oikeasti persukseen asti ulottuvat. mutta oon leikellyt niitä kerrostetulla tavalla lyhyeksi päältä niin että voin piilottaa takapiiskan paidan alle : D .....öö ?

En tiiä kuin mut repesin tolle teksipätkälle :'D (Seko)
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyMa Toukokuu 16 2011, 10:42

No mulla nyt ei varsinaista "tyyliä" ole mutta ehkä tajuatte paremmin kun kerro nmitä mun garderoopista löytyy:

Paidat. Paitoja mulla löytyy vaikka muille jakaa että jos haluaa pieneksi menneitä ruutupaitoja niin ottakkee yhteyttä. Mä itse tykkään paljon ruutu/raita kuvioisista paidoista ja onhan niitä nyt kertynytkin aika isot kasat. Vastapainoksi löytyy tummemman tyylin huppareita. Myös tpaidoissa mun vaatekaappini saa loistaa paljoudella ja niitä löytyy myös vaikka muille jakaa. Bändipaitoja erityisesti tosin niitä en hirveämmin viitsi käyttää.

Housut. No nää nyt on mitä on. Yleensä tummat/tositummat farkut jotka ei oo mitkään lökärit muttei järin pillit. Sitten keväällä harmaan tai mustan sävyisiä shortseja eikä niitä adidaksen/billabongin housuja joita näkee joka fruittarin päällä.

Kengät. No kenkiäkin on kertynyt mukavat kasat. Yleensä mulla on jotkut tummat tennarit tai lenkkarit jalassa mutta paskakeleillä voin vannoa maihareiden nimeen<3 nahkamaiharit ehdottoman hyvät rospuuttokelin jalkineet ja sopivat joka tilanteeseen.

Tukka. Mun hiukset on mustat punaisella etutukalla. Ikävä kyllä parturi veti liian lyhyeksi että hiukset eivät ole niin pitkät kuin toivoisin eivät esim. silmät peity. Mutta ankaraa kasvatusta Very Happy
Joke
Outsider
Joke

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptySu Toukokuu 22 2011, 00:50

Vaatteet ja asusteet:
-Joku bändi-paita kenties tai sitten joku printtipaita/toppi tai ihan vain musta toppi
-Yleensä musta huppari tai mustavalkoinen ruutupaita ja musta nahkarotsi
-Punaiset ruutuhousut, mustat/vihreät/perussiniset pillit ja perussiniset revityt pillit
-Ranteessa on jotain nauhoja, niittirannekkeita tai jotain bändihärpäkettä...
-Lantiolla yleensä niittivyö

Meikki:
-Meikkivoide
-Puuteri
-Kajaali
-Ripsari
-Joskus huulipuna

Hiukset:
Tällaset punaset, takaa pystyssä ja pitkät etuhiukset + tollaset ylipitkät pulisongit... Kohta parturiin ja tulee sivusiili josta siili mustaksi ja pitkät hiukset luultavasti turkooseiksi

Lävistykset:
Vain normi korvikset, vasemmassa yksi ja oikeassa kaksi.
Haluaisin snake bitesin, traguksen ja tunnelin korvaan...

Hellraver
Pissaliisa
Hellraver

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTi Toukokuu 24 2011, 06:42

Yleisesti käytän mustaa t-paitaa, bändipaitaa tai jotain mitä vanhemmat ostanu, ainaki mustia ne on. Mustat farkut tai semmoset harmahtavat. Niittivyö tai normaali, pitkä emoletti on se komein vaikka en emolta oikein näytäkkään. Hupparina toimii a7x huppari tai pikimusta huppari. Converset, normaalit kengät ja tällee.
Velisetä-
Outsider
Velisetä-

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyPe Toukokuu 27 2011, 06:15

"Tyylini"
Bändihuppari (Rytmihäiriö tai Stam1na )
Bändipaita (Moonsorrow , Amon Amarth , Korpiklaani.,)
Ja housuina maastohousut (<3) tai mustatfarkut.

Wink..
PahaLapsi
iimou

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi EmptyTo Kesä 09 2011, 11:26

voi ei, älkää polttako mua------> Tykkään tosi paljon värikkäistä vaatteista (oonkohan ainoa) joten oon hamstrannu ittelleni monenvärisiä farkkuja ja conversetkaan ei oo perinteisesti mustat vaa punaset ja toiset pinkki/violetti/valko ruudulliset mutta löytyy paljonpaljon (minulla taas meni niin että ala-asteella oli enemmän mustaa) mustaakin C: blondit hiukset mulla on jotka tupeeraan vaikka eihän se hiusille mitenkää terveellistä oo joten ostin nyt tuon tyvikohottajan ja katon miten se toimii..meikkivoidetta on ja joskus (koska onnistun välillä näyttämään aika halvalta niissä kun ne leviää) kajaalia ja yleensä luomiväriä...........no tulipa pitkä selostus : D
Sponsored content

Nykyinen tyylisi Empty
ViestiAihe: Vs: Nykyinen tyylisi   Nykyinen tyylisi Empty

Nykyinen tyylisi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: