EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Mistä ostatte vaatteenne?

Siirry alas 
+29
Ghostlike
Cupcake
Jem
R0CX
nalle_karhu
Eldeiner
EMOX69
Klywon
Psychopathetic
Shiki
-Effu
Alice from Wonderland
FullMoon
Crucify Me
wulmurr
MWAH
SUGARRPAIN
PoisonApple
colourless
PahaLapsi
DarkCupcake96
Cotton Candy
öäsdf
x
Joke
hhassle
Sacrilegious
LaWraX
Velisetä-
33 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
-Effu
Emo kokelas
-Effu

Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Elo 10 2011, 02:01

Normaaleista vaatekaupoista... Äiti ei anna ostaa haluamiani vaatteita.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elinaww.blogspot.com
x
No life

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Elo 10 2011, 02:09

^Inhottava äiti sulla.. Sad
Shiki
Outsider
Shiki

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Elo 31 2011, 09:24

ostan aina välillä jotain näistä "massakaupoista"; ginatricot, h&m, seppälä, lindex..

mut sit tilailen aina vähän väliä backstreetiltä, empiltä, cybershopista ja jostaki randomeista.
http://preludeoflife.blogspot.com
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTi Loka 04 2011, 06:47

Cybershop, BackStreet, Micmac, EMP ja LeatherHeaven lukeutuu mun lemppareihin.
Sit ihan peruskaupoista ostelen farkkuja ja kaikkea.
Klywon
Outsider
Klywon

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptySu Joulu 25 2011, 07:35

Kertokaa joku hyvä kauppa rovaniemellä, mistä sais vähän sellasia "emo"-tyylisiä miestenvaatteita, kun en ole aiemmin ostellut sellaisia, enkä muutenkaan ole vaatekauppojen asiantuntija.
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 26 2011, 07:14

^Vaikea kysymys : D Täällä kun ei taida mitään kovin "emomaista" tyyliä edustavaa vaatekauppaa olla. Piraijasta löytyy ainakin vähän raskaampaan makuun. Muita sen tietyntyylisiä kauppoja ei mun tietääkseni Rovaniemellä ole. Hyvällä säkällä saatat H&M:ltä löytää jotain. Jos nettikauppoja saat käyttää niin niistäähän saa sitten vaikka mitä.
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 26 2011, 07:17

^piraija nyt ainaki on, mut siel on mun mielest tosi kallista(okeei no mä oonki tälläne persaukinen pummi) D Se on kai ainoo täysin tän tyylinen kauppa rovaniemel, mut kyl H&M:lt löytyy oikeestaan aika paljonkin kaikkee, sit kanttii käyä tsekkaa varastotien kirppis, sielon sikana kaikkee jännää
Jos et sit tiiä misä nää kyseiset kaupat on, just ask googleC:

//Edit. nettikaupat (joilla on myös postiennakko maksutapoina) joita ite käytän on Emp.fi, Cybershop.fi & Backstreet.fi. Halvin on kai emp, sit siel on kans tosi isot valikoimatki.
Klywon
Outsider
Klywon

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyMa Joulu 26 2011, 09:23

Nettikaupat eivät toki ole pois suljettu vaihtoehto, mutta täytyisi saada tehtyä tämä "tyylinmuutos" tavallisesta emoksi silleen hissukseen vanhempien huomaamatta, eli jos voin mennä ja ostaa itse mitä vaatteita lystää, niin vanhemmat ei voi estää sillä vahinko on jo tapahtunut Very Happy

Vanhemmathan ei anna mun ryhtyä "gootiksi". (< Huomaa lainausmerkit)
MWAH
Outsider
MWAH

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTi Joulu 27 2011, 07:09

cybershop, backstreet, bigpoint, emp ja kiertelen kirppareita ja teen myös itse vaatteeni Very Happy
EMOX69
Pissaliisa
EMOX69

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyLa Maalis 17 2012, 10:10

ostan EMP tai Leather Heaven.com Like a Star @ heaven
x
No life

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyLa Maalis 17 2012, 16:24

^Leatherheaven, huuuuuu, se on kallis paikka. : D
Eldeiner
Outsider
Eldeiner

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptySu Huhti 08 2012, 03:09

suomessa on niin ärsyttävän vähän hyvii vaatekauppoi -.-'
mäkin käyn noissa samoissa mitä tääl on jo useasti mainittu....
mutt sitt joskus saattaa ulkomailla ollessa löytyä (erittäin harvinaista) joku kauppa.....
kirpputorit on kyll hyvii... en kyll yleensä löydä mitään, mutt joskus :'D
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 14:11

Cotton Candy kirjoitti:
Ihan peruskaupoista esim. Spirit Storesta oon ostanu aika pal ja sit Carlingsista (:

Carlings on hyvä! Paitsi et ei se mikään kovin halpa oo...
R0CX
Wannabe emoilija
R0CX

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 03:03

Cybershopista ja empeeltä kaikki paidat yleensä yms. Ja housut jostain perus esim. Seppälästä.

Ainiin, kirppiksiltä myös.
Jem
Feikki emo
Jem

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 15:15

Perus Rockjetin, Cyberin, EMP:n ja Carlingsin lisäks tilaan ebäystä ja cocolululta suht paljon kaikkee. Ernu kun olen niin on paaaljon helpompi löytää vaatteita : D
x
No life

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 15:33

^eBay?? Wow, ei tulis itellä mieleenkään.. : D
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 02:55

Oon angst ku Tampereen keskustasta lähti LH pois, pitää tyytyy Cyberiin jos oikein emoilla haluaa. Oon tosin alkanu normalisoitua sen verran, että ihan massakaupoistakin löytyy usein päällepantavaa. Ja pakko mainita tässä, etten koskaan uskonu löytäväni revittyjä, niittikoristeisia valkosia pillifarkkuja ginasta. Nawwwws.
Cupcake
Outsider
Cupcake

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 12:35

Psychopathetic kirjoitti:
Oon angst ku Tampereen keskustasta lähti LH pois, pitää tyytyy Cyberiin jos oikein emoilla haluaa. Oon tosin alkanu normalisoitua sen verran, että ihan massakaupoistakin löytyy usein päällepantavaa. Ja pakko mainita tässä, etten koskaan uskonu löytäväni revittyjä, niittikoristeisia valkosia pillifarkkuja ginasta. Nawwwws.

nyt pittäis ginaan päästä.. ja ei se rahakaan ois pahitteeksi :DD
x
No life

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 12:37

^^Mieki haluan niittikoristeiset valkoiset pillifarkut Ginasta.. : (
Cupcake
Outsider
Cupcake

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 12:38

Alesanafan11 kirjoitti:
^^Mieki haluan niittikoristeiset valkoiset pillifarkut Ginasta.. : (

d'aww :DD
x
No life

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 12:39

^Mitä? : D Mulla on nykyisin niin tylsiä vaatteita.. En haluu enää ikinä ostaa Dressmannista mitään! D;
Ghostlike
tr00 emoilija
Ghostlike

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Kesä 06 2012, 13:28

no nyt mäki haluun ne farkut *__* just ku yritän säästää rahaa..
Cupcake
Outsider
Cupcake

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTo Kesä 07 2012, 03:35

mul on ollu viimeaikoina vähän rahareikiä...tuloksena olen rahaton ja velallinen :S
Ronskuu
Pissaliisa
Ronskuu

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyTo Maalis 14 2013, 04:37

Ite ostelen suurimman osan vaatteista ostan eempeeltä ja stuntmanistä. Melkeinpä kaikki stuntista koska halpaa tai miten sen nyt ottaa Very Happy Mut eempeeltäkin tulee jotai osteltua.
Burnout
Feikki emo
Burnout

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 EmptyKe Huhti 17 2013, 00:44

Milloin mistäkin.

En kyllä muista milloin oisin viimeks ostanu vaatteita.
Cybershopista aattelin jotain ostaa, oon suunnitellu sitä jo kuukausia. Very Happy
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Mistä ostatte vaatteenne?   Mistä ostatte vaatteenne? - Sivu 2 Empty

Mistä ostatte vaatteenne?
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: