EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Matalat farkut?

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
emoboi00
Pissaliisa
emoboi00


Viestejä : 2
Liittynyt : 13.11.2016

Matalat farkut? Empty
ViestiAihe: Matalat farkut?   Matalat farkut? EmptySu Marras 13 2016, 14:47

Oon tällanen 15-v emopoika pk-seudulta. Haluisin kuulla muilt emojätkilt että millasii housui te pidätte ja miten alhaal pidätte niitä. Ite tykkään pitää yleensä vaan mustii farkkui, mitä kireempii ja mitä matalampii nii sitä parempi. Ja pidän niit tosi matalalla muutenki eli silleen et ne menee oikeestaan kokonaan perseen alapuolelt. Onks se teiän mielest alin mis niit voi pitää ja milleen pidätte ite?

Sit sellasta mietin kans että mistä löytyis mahollisimman matalaa mallii farkkuja? Ei naisten mallei kuitenkaan.

Kiitti! ^___^
Takaisin alkuun Siirry alas
e.iku.kaan
Feikki emo
e.iku.kaan


Viestejä : 46
Liittynyt : 23.02.2015

Matalat farkut? Empty
ViestiAihe: Vs: Matalat farkut?   Matalat farkut? EmptyMa Joulu 05 2016, 13:24

Tykkään käyttää vaan mustii pillei, koen et matala malliset ei sovi mulle ja kauheen alhaal en pidä, oikestaa vaa lantiol. Mut mun mielest saa käyttää housui ihan miten ite tykkää Very Happy Paha sanoo sitäkää mikä mua miellyttäis eniten muiden päällä koska kaikki on nii erinäköstä ja monesti myös hyvännäköstä.
Vaateostoksilla en tykkää käydä niin en osaa sanoo mistä parhaiten löytyis. Yritän ite aina löytää mahollisimman nopeesti normi/hyvät jostai tyyliin prismasta, heh.
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Matalat farkut?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: