EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

oma huoneesi

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyTi Elo 06 2013, 01:48

Elikkä minkälainen huonees on? Esim.Maali, onks tapettiii, kamoi siel, verhot jne. Ja myöskin VIHAATKO HUONETTASI? No miul on semmone aika iso, seinät on liila, musta valkoset, miul on parisänky. No lisään vähä myöhemmi lisää... kiva jos vastaat n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyTi Elo 06 2013, 07:44

Mun huone on erittäin pieni, tosin se vaikutelma saattaa johtua kauheasta tavaramäärästä. Kaks sänkyy, kolme kirjahyllyä ja jättimäinen vaatekaappi vie tilaa paljon =D Kaks sänkyä siis siltä varalta jos joku tulee yökylään koska mun sängyssä mahtuu nukkuun hädin tuskin yks ihmine ja toisen ihmisen kaa siinä nukkumine on tuskaa D: Valkoset seinät täynnä julisteita joten eipä sitä valkosta paljoo näy ja turhaa roinaa kaikkialla koska en viitti heittää mitään pois. Iha okei huone mut voisin joskus siivota.
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyTi Elo 06 2013, 11:31

Jaa o_O tuntuu et miul on jättimäinen huone ku yrittää täyttää sitä julisteilla. No joo mul on siel hylly, rummut, pari kitaraa, työpöytä (joka on siis iha helvetin iso), kakaroiden lelukasa, parisänky, yöpöytä, takka ja vaatekori. Hoh tulipa kerrottuu kamoist. No ja sit julisteet: BVB, BMTH, asking alexandria, attack attack!, 69 eyes, Deathstars, rammstein, hanoi rocks, bullet for my valentine, him, marilyn manson, uniklubi, agonist, in this moment... ooh ei oo vielkää täynnä nää seinät... mite ihmees ne saa täytee? No siin oli jotain
Supermonstar
Outsider
Supermonstar

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyTi Elo 06 2013, 23:28

Sulla on Deathstars-juliste? Äää anna mulle anna mulle =D Mun ilme ku luin ton oli aika mahtava, sellane O.O
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyKe Elo 07 2013, 00:03

Joo no Deatthstarssin juliste oli aika tai no erittäin vaikee löytää ku sehä ei oo niin suosittu mut mulle Whip on jumala.... en enää muista mistä sen ostin, tekis mieli itkee... ja sit jotkut oon piirtäny... mistäköhän mä tilasin sen julisteen? Jos löyän sen nettisivun nii laitan siulle Very Happy
Supermonstar
Outsider
Supermonstar

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyKe Elo 07 2013, 03:13

Kiitos kiitos c: Harvemmin tilailen julisteita mutta DS-julisteen takia voisin jopa yrittää ruinata mutsia hankkimaan luottokortin, sellasta ku nykyää monissa nettikaupoissa tarvii :/
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi EmptyKe Elo 07 2013, 03:31

Nii.. mäpä tein sillee et uhkailin mutsii ja ostin sen rahoilla XD... uhkailin lähtee asumaan mummille toho viereiseen mettään. Mummi on aina halunnu et meen niille asuun ku se on yksinäine... ehkä miun pitäs tehä niin O_O
Sponsored content

oma huoneesi Empty
ViestiAihe: Vs: oma huoneesi   oma huoneesi Empty

oma huoneesi
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: