| Kynnet | |
|
+5Psychopathetic Eldeiner öäsdf x Ghostlike 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Ghostlike tr00 emoilija
| Aihe: Kynnet To Huhti 05 2012, 08:43 | |
| Kuinka te yleensä lakkaatte kyntenne, ja kuinka pitkät ne ovat? Ite en oikeastaan lakkaa muulla kuin mustalla, ja löysinkin seppälästä kivan mattamustan lakan, jollaisen olenkin ajatellut ostaa. Jonkinmoinen kasvatuoperaatiokin tässä olisi meneillään, mutta aina vain meinaan repiä ne lyhyiksi ja ne katkeilee ja kaikkea... Näin myös netissä muutaman inspiroivan kuvan lakkailuihin. Yhdessä kuvassa muu osa kynnestä oli lakattu mattamustalla (siis kiiltämätön), mutta kärki kiiltävällä mustalla, ja ne oli aika hienot :3 Lisäksi sellaset kynnet vois olla kivat, että leikkais kaikki muut lyhyiksi paitsi etusormen ja nimettömän, viilais ne teräväkärkisiksi ja laittais valkosta lakkaa, niin ne olis niinku vampyyrinhampaat. Yhdessä kuvassa oli myös sellanen punainen läikkä kynnessä, ja se näytti aivan vereltä... tosin yrittäessäni toteuttaa tätä lakka jäi vain killumaan pallona kynnen pinnalla, enkä meinannut saada siitä mitenkään järkevän näköistä.. Kynsistä siis keskustelua kehiin, voitte laittaa kuviakin jos haluatte :3 | |
|
| |
x No life
| Aihe: Vs: Kynnet To Huhti 05 2012, 10:46 | |
| Voi Ghostlike, oon tasan kerran lakannut kynteni, vois kyl taas joskus. | |
|
| |
öäsdf Ankkaemo kwaak
| Aihe: Vs: Kynnet Pe Huhti 06 2012, 03:05 | |
| ennnen oli pitkät vahvat ehanat kynnet joita lakkkasin joka päivä 24/7 erilaisil nail-artjutuil, mmut sit päähäni tuli ajatus et hei laitanpas rakennekynnet ja siitäkös kynnet riemastu:C ku otin pois ni kynnet katkes samalla ja ainaki puolet kynnen paksuudesta lähti helevettiin. Dislike. Sitku tos vieres on 97 lakkapulloa odottamassa käyttöä again. Nykyään lakkaan kynnet mustaksi, koska en haluu muuta näille nysille:c ei mikää näytä hyviltä Joo hiphei kauhee novellli tuli | |
|
| |
Eldeiner Outsider
| Aihe: Vs: Kynnet Su Huhti 08 2012, 02:50 | |
| ku on mustaa kynsi lakkaa nii on hyvä... ;'D (mull on aika usein mustaa kynsilakkaa) mut mun kynnet on tosi heikot -.-' ja mun kynsi nauhat on ihan pielessä ku revin niit koko ajan XDD
| |
|
| |
Psychopathetic Emo-kid
| Aihe: Vs: Kynnet Ke Toukokuu 09 2012, 07:44 | |
| Mulla on nytte kasvatusprojekti menossa, ja violetti lakka näissä toistaseks törkeän lyhyissä nysissä. Ois niii hienoa ku ois sellaset viissenttiset :3 | |
|
| |
R0CX Wannabe emoilija
| Aihe: Vs: Kynnet Ti Kesä 05 2012, 03:06 | |
| Pureskelen ja revin näit joten ei oo mitkään kauheen pitkät. Välillä lakkaan mustaks etten puris niitä. Nyt nää on kyl pinkit | |
|
| |
Ghostlike tr00 emoilija
| Aihe: Vs: Kynnet Ti Kesä 05 2012, 04:11 | |
| Mulla lohkes toi peukalonkynsi aika pahasti kun olin Powerparkissa D: repäsin sen palan sit irti ja nyt tää on lyhin sormenkynsi mitä mul on ikinä ollut -__- näis on tällä hetkellä valkosta graffittilakkaa :3 | |
|
| |
Cupcake Outsider
| Aihe: Vs: Kynnet Ti Kesä 05 2012, 04:59 | |
| Mulla on semmoset mukavan pitkät koska en ole koskaan purrut, kynsiä leikkaan 1-2 viikon välein.. kynsilakan värit sitte vaihtelee välillä vaan kirkasta tai sitte hopiaa, mustaa tai valkosta, graffiti lakkoja käytän aina välillä mutta ne nyt on vähän mitä on :L | |
|
| |
Supermonstar Outsider
| Aihe: Vs: Kynnet Pe Helmi 15 2013, 08:11 | |
| En lakkaa. (mikä ihme mulla on kosmetiikkaa vastaan? ) Kynsistäni sen verran että ne on pitkät ja leikattu teräväkärkisiks. | |
|
| |
Burnout Feikki emo
| Aihe: Vs: Kynnet Ke Huhti 17 2013, 00:47 | |
| Mustiksi lakkaan. Mun pitäis ostaa jostain mattamusta. Ja pituus vaihtelee laidasta laitaan. | |
|
| |
Supermonstar Outsider
| Aihe: Vs: Kynnet Ke Toukokuu 01 2013, 08:22 | |
| Kynteni jouduttiin leikkaamaan lyhyiksi, nyyh ): Nyt sitten vaan kasvatellaan... | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kynnet | |
| |
|
| |
| Kynnet | |
|