EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä teet juuri nyt? 2

Siirry alas 
+21
SuicideCandy_
Admin
Shiki
FacePaintingPro
killerpanda
öäsdf
Alice from Wonderland
-Effu
LordiDraken
wulmurr
SUGARRPAIN
räärää
PahaLapsi
Crucify Me
LaWraX
DarkCupcake96
colourless
x
rroossaa
kyyyka
hhassle
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyLa Elo 20 2011, 14:52

Ansk kirjoitti:
^Mä oon ruukannu ne säästää ihan siitä syystä, että voi myöhemmin avata ajatuksia ja tarkistaa joitain juttuja.
En mä toki ihan kaikkia säästä (Hei vaan, en oo haastamassa oikeuteen täältä ketään, jos sanottekin mulle jotain poikkipuoleista!), mutta osan.
Etpä vissiin, odotat syytä haastaa meidät kaikki oikeuteen. Smile Tärkeintä on vaan se että kenelläkään foorumilaisella ei ole minusta mitään pienintäkään jälkeä missään tiedoissa. Very Happy

Niin, ja miski olisikaan, mä olen maailman tylsin ihminen jota ei kuuntele Eetvarttikaan.. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyLa Elo 20 2011, 15:35

^Juu kato kun säästän kaikki todistusaineistoksi. :D
Tai siis en.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 02:34

Alesanafan11 kirjoitti:
Ansk kirjoitti:
^Mä oon ruukannu ne säästää ihan siitä syystä, että voi myöhemmin avata ajatuksia ja tarkistaa joitain juttuja.
En mä toki ihan kaikkia säästä (Hei vaan, en oo haastamassa oikeuteen täältä ketään, jos sanottekin mulle jotain poikkipuoleista!), mutta osan.
Etpä vissiin, odotat syytä haastaa meidät kaikki oikeuteen. Smile Tärkeintä on vaan se että kenelläkään foorumilaisella ei ole minusta mitään pienintäkään jälkeä missään tiedoissa. Very Happy

Niin, ja miski olisikaan, mä olen maailman tylsin ihminen jota ei kuuntele Eetvarttikaan.. xD

Ja seuraavaksi vähän lainlukua kansalle. Ensinnäkin, sellainen haastaminen oikeuteen netissä tapahtuvasta kunnianloukkauksesta on asia erikseen. Se että mennään oikeuteen jostain mesessä/foorumilla tapahtuvasta kirjoittelusta ei ole niin helppoa kuin sitä voisi luulla että asianajaja vain menee lyömään toiselle haasteen.

Että nyt voitte lopettaa sen pelon siitä että kukaan tulisi teitä haastamaan käräjille jostain nettikirjoittelusta. Se mitä täällä oon lukenu porukoiden juttuja ei anna kenellekään mitään syytä huoleen. Oikeus on muutenkin niin vaikea asia että turhaan te alatte mitään murehtia teidän oikeusturvaan liittyen. Kunnianloukkaukseen mennään vasta kun jotain oikeata vahinkoa on tapahtunut eikä siihen riitä että joku vähän sorsii toista. Muuten Suomen käräjissä ei muita puitaisikaan kuin kunnianloukkauksia. Vaikka käräjille mentäisiinkin niin käsittelyajat sun muut ovat niin pitkiä ja koko prosessa on todella vaivalloinen ja kallis että älkää pelätkö kenenkään siihen ryhtyvän.

Sitä paitsi teidän haasteelta menee pohja kun tuomioistuin kysyy että mikset esim. mesessä estänyt tätä loukkaavaa henkilöä tai mikset forumilla tehdystä loukkauksesta tehnyt asiasta valitusta ensin modelle tai poliisille. Ja sama juttu toisinpäin. Kyllä ne siellä tuntee nämäkin jutut, ei ne tyhmiä ole.

Ja kyllä, olen taas sortunut ylitiomaaliseen vakavuuteen koska halusin nyt tuoda tämänkin puolen ilmi koska en usko monenkaan tietävän oikeusjutuista yhtään mitään. Tylsää puhetta kenties mutta lukekaa ja ottakaa opiksi.

Ennen kuin alatte päteä niin tarkistakaa faktoja. Älkää tuoko mitään tuttujen oikeusjuttuja esille koska kyllä mä lakia tunnen. Juurikin ne tuttujen jutut on poikkeuksetta kerrottu puolueellisesta näkökulmasta josta ei koskaan ymmärretä tuomioistuimen toimintaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 03:41

^Noniin tuli sekin asia selväksi. :D
Mä nyt kuitenkin vielä painotan, että haukkuminen ja muiden loukkaaminen jollain tavoin ei kuulu tän forkan etikettiin ja siihen tullaan puuttumaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 03:45

Ja tällä hetkellä tilaan itselleni vaatteita
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 10:40

ajattelen itse lahnaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 11:18

Poistelen kappaleit soittimest ja mietin ja koitan unohtaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptySu Elo 21 2011, 14:36

´sain vihdoi vaihetttuu ton kuvan tost(<--) uudempaan:D
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyMa Elo 22 2011, 04:42

^Awws söpönä oletC::


Nyt mietin tätä tähän asti ainakin oikein tunteikasta päivää (hiphei aloin itkeen aamupalalla ja kahella tunnilla koulussakin). Suunnittelen myös mitä mun huoneelle vois tehdä. Mietin maalaisinko ton yhen seinän mustaksi vai laittaisko jonku maisematapetin tms kuten äiti ehotti. Myös uus sänky olis kiva, koska tää on nii perhanan kapea, mutta siihen toi tuskin suostuu vielä ainakaan. Oon nyt päättäny että sitte ku saan mopon nii käyn kattomassa mun lapsuuden kotia.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyMa Elo 22 2011, 05:27

Odotan kuolemaa, mitä muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyMa Elo 22 2011, 06:30

Häpeän.. D: Syy: Lauloin ihan täysillä, koska luulin et oisin ollu iltaan asti yksin kotona, mut sit iskä päätti pamahtaa yhtäkkiä kotiin (en kuullu koska musat täysillä). Sit se tuli mun huoneeseen ja ilmotti et "No laulathan sä hyvin." Ei ehkä kuulosta nololta MUTTA KU SE OLI, en kehtaa ees liikkuu mun huoneesta ku hävettää. D:::
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyMa Elo 22 2011, 06:39

Opiskelen ihmisen hermostoa ja välittäjäaineiden toimintaa sekä huumeiden vaikutusta niihin. On meinaan puuduttavaa hommaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyTo Elo 25 2011, 09:04

lisäkkeitä värjään ja kohta katon tuliko kui oranssitD: vaaleenpunaset pitäs tulla, mut kuka tietää millaset tulee
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyTo Elo 25 2011, 09:29

Makoilen sohvalla ja mietin mietin mietin mietin... Pää hajoaa täst miettimisest...
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyTo Elo 25 2011, 09:43

^Koeta kestää, rakas ystäväni, kyllä kaikki vielä muuttuu paremmaksi. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
SUGARRPAIN
Emo kokelas
SUGARRPAIN


Viestejä : 320
Liittynyt : 14.06.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 04:56

Telkan -ja netin ihmemaassa oon viettäny tän päivän, sohvalla siis maaten ♥
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 05:37

Istun sohvalla ja mietin.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Effu
Emo kokelas
-Effu


Viestejä : 310
Liittynyt : 06.08.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 06:52

Kirjotin blogiin ja kuuntelen musiikkia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elinaww.blogspot.com
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 09:35

Tavaan päässäni XDD-valssia. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 09:53

Juttelen Alesanafan11:lle 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 10:20

Juttelen PahalleLapselle.. Wink ...Ja LaWraX:lle ja vaikka kenelle muulle.. xDD
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 12:11

tylsistyn, lasken rahoi ja mietin et pitäskö mennä koht nukkuu ku väsyttääD:
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 12:25

Mene jo.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 14:38

menisin mutku en saa unta.. syystä että ahistaa, haluun kuumaan suihkuu, mutku noi vitun putkimiehet ei tee tota helvetin suihkua valmiiks, läskittää taas vaihteeks.____.
Takaisin alkuun Siirry alas
räärää
iimou
räärää


Viestejä : 209
Liittynyt : 05.08.2011

Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 EmptyPe Elo 26 2011, 14:59

mietiskelen paljon asioita.. pitäis olla jo petissä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä teet juuri nyt? 2   Mitä teet juuri nyt? 2 - Sivu 5 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä teet juuri nyt? 2
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava
 Similar topics
-
» Mitä teet juuri nyt?
» Mitä teet juuri nyt? 3
» Mitä teet juuri nyt? 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: