EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Kirjat

Siirry alas 
+13
cookiemonster
LordiDraken
FacePaintingPro
Psychopathetic
messy
killerpanda
Snowflake
LaWraX
colourless
FalseNoose
DarkCupcake96
PahaLapsi
rroossaa
17 posters
KirjoittajaViesti
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Kirjat   Kirjat EmptyPe Kesä 10 2011, 01:35

Tänne kirjoista siis joo Very Happy

Minkä kirjan viimeksi luit?
Minkä kirjan haluaisit lukea?
Suosikki kirjoja?
Inhokki kirjoja?
Suosikki/inhokki kirjailija?


-----------------------

Viimeksi luin Mikko Reitalan kirjoittaman Tähtihetki -kirjan. Oli iha sika mahtava!!

Tällä hetkellä ei oikeestaan oo mitään erikoista minkä haluaisin välttämättä lukea.. ://

Tuo Tähtihetki oli mahtava ja kuuluu tällä hetkellä suosikkeihini. Twilight -saagan kirjat on myös hyviä.

Mun on pakko myöntää, mutta Sofi Oksasen Puhdistus, oli mulle niin suuri pettymys, että se on nyt pakko laittaa tähän..

Stephen King on ollu suosikki kirjailijani jo ala-asteelta lähtien. Hänellä on hyvä kirjotus tyyli ja jounet on mahtavia. Valitettavasti hänen tuotannostaan lötytyy myös niitä maailman surkeimpiakin kirjoja.
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyPe Kesä 10 2011, 04:10

David Almondin Naakkakesän, kaveri sano et iha friikki kirja nii päätin lukea..ei siinä minun mielest mitää pahaa ollu.

Haluisin lukee jonkun mcr-kirjan (:

Sieppari ruispellossa on kaikkei paras minkä oon lukenu C: ja Torey Haydenin Aavetyttö on kans hyvä vaikka siinä onki iha sairaita ihmisiä (psykologinen, tositarina)

En oikein tiiä..noo koulus piti joskus lukee semmonen kirja ku Mustalumi, luin 10 ekaa sivua ja täytin lukupassin sen perusteella mitä kuulin muitten sanovan.

Torey Haydenilla ja David Almondilla on paljon hyviä kirjoja C:

Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyLa Kesä 11 2011, 00:51

Minkä kirjan viimeksi luit?
- Öööö no mul on ny kesken
Bram Stoker - Dracula, Jorma Palo - Bodomin Arvoitus, Peter James - Kuoleman kanssa ei kujeilla ja J.K.Rowling - Harry Potter ja Azkabanin vanki

Minkä kirjan haluaisit lukea?
- Emt ainaki Draculan loppuu Smile

Suosikki kirjoja?
- Stephen King - Ihmissuden vuosi

Inhokki kirjoja?
- Ilkka Remes - Draculan Ratsu... (otin koulun kirjastosta luettavaks, ku piti lukee joku kirja ja ope sano et se olis hyvä D: En pystyny lukee ees puolia ja netis luki et Clas Ohlsonin tuotevalikoiman lukeminenki on kiinnostavampaa ku se kirja, joten jätin suosiolla välii, ku ei ollu yhtää mun tyyline kirja. Sainpa sitte 6½ siitäki kirjaesitelmästä)

Suosikki/inhokki kirjailija?
- Suosikkeja Stephen King ja J. K. Rowling
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
FalseNoose
Feikki emo
FalseNoose


Viestejä : 25
Liittynyt : 11.06.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyLa Kesä 11 2011, 13:30

Tällä hetkellä luen J.R.R. Tolkienin Taru Sormusten Herrasta ja J.K. Rowlingin Harry Potter and the Half-Blood Prince.

Minkä kirjan haluaisit lukea?
Hugh Laurien The Gun Seller

Suosikki kirjoja?
Potterit ja Stephen Kingin kirjat.

Inhokki kirjoja?
Kaikki näytelmät. Niiden lukeminen on rasittavaa. Vaikka esim. Hamlet on ihan mukavaa luettavaa, niin silti koko kirjoitus tyyli, tai miten sen sanoisi, on rasittavaa.

Suosikki/inhokki kirjailija?
Suosikki kirjailijat ovat J.K. Rowling ja Stephen King.
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptySu Kesä 12 2011, 01:06

Minkä kirjan viimeksi luit?
-Sofi Oksasen Puhdistuksen

Minkä kirjan haluaisit lukea?
- Sofi Oksasen Stalinin lehmät

Suosikki kirjoja?
- Sofi Oksasen Baby Jane oli kyl tosi jees (: Ja sit perus Potterit, mut niistä paras on Azkabanin vanki: oon lukenu sen n. 10 kertaa. (:

Inhokki kirjoja?
- Jaa no niitä kyllä löytyy ku koulussa on joutunu jotain kuraa lukemaa. D:

Suosikki/inhokki kirjailija?
- Hmm no kai tästä kattoen vois päätellä et Sofi Oksanen. Very Happy Ja J.K. Rowling (:
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyMa Kesä 13 2011, 05:34

Minkä kirjan viimeksi luit?
-Tais olla Joe Hillin Sydämen muotoinen rasia.

Minkä kirjan haluaisit lukea?
-Tuo Charlaine Harrisin Dead as a Doornail jonka lainasin kirjastosta. Alotan kohta lukemisen.

Suosikki kirjoja?
-Juurikin tuo Charlaine Harrisin The Southern Vampire Mysteries-sarja. Luen ne myös suomeksi. Potterit kans hyviä. Tykkään enemmän kirjasarjoista kuin yksittäisistä kirjoista. Kauhu tai trillerit on lähellä sydäntäni ja tosiaan englanniksi luen aika paljon.

Inhokki kirjoja?
-Eeeeipä taida olla.

Suosikki/inhokki kirjailija?
-Charlaine Harris suosikki!

Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyMa Kesä 13 2011, 13:10

Minkä kirjan viimeksi luit?
J.K. Rowlingin Siuntio Silosäkeen Tarinat. Nyt on kesken Harry Potter och De Vises Sten (toivon syvästi tän auttavan ruotsin yo-kirjotuksiin)

Minkä kirjan haluaisit lukea?
Toi The Southern Vampire Mysteries odottaa. Mulla on toi boksi missä on kai 10 kirjaa. Narnija kirjat on kans pitänyt lukea.

Suosikki kirjoja?
Hmmm... Ehkä kuitenkin Harry Potterit. Se on mun mielestä aivan huikee sarja, ihan mahtava! Tykkään myös Twilight-kirjoista, ja Darren Shanin kirjoittamasta Darren Shanin tarina-sarjasta. Oon ilmeisesti jumittanu fantasiaan.

Inhokki kirjoja?
On kyllä monia kirjoja, joita en oo jaksanu lukea loppuun asti. En nyt osaa kuitenkaan tähän heittää mitään.

Suosikki/inhokki kirjailija?
Luen aika vähän, mutta suosikki varmaan tuo J.K. Rowling, Pottereissa se tarina vaan on mun mielestä niin upea.
Takaisin alkuun Siirry alas
killerpanda
Outsider
killerpanda


Viestejä : 87
Liittynyt : 29.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptySu Kesä 19 2011, 05:43

Minkä kirjan viimeksi luit?
En ole varma, siitä on kauan. Varmaan Charlaine Harrisin sookie stackhouse-
sarjan eka osa.

Minkä kirjan haluaisit lukea?
Kaikki Stephen Kingin kirjat, Sofi Oksasen Stalinin Lehmät, esim.

Suosikki kirjoja?
Twilight-kirjat, Stephen Kingin Carrie ja Hohto tulee ekana mieleen.

Inhokki kirjoja?
Koulussa on pitänyt lukea kaikkea kamalaa, mutta en nyt keksi mitään.

Suosikki/inhokki kirjailija?
Suosikkeja Stephen King ja Agatha Christie
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptySu Kesä 19 2011, 06:02

Oon yllättynyt että täällä on muitakin jotka lukevat tuota The Southern Vampire Mysteries/Sookie Stackhouse-sarjaa tai ovat edes kuulleet siitä. : DD
Takaisin alkuun Siirry alas
messy
Outsider
messy


Viestejä : 72
Liittynyt : 23.05.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyKe Kesä 22 2011, 04:09

Luin viimeksi muistaakseni Aamunkoi kirjan ja siitäkin on jonkin verran aikaa. Tuntuu etten oikein löydä sijaa lukemiselle kovin helposti nykyään... Harmillista sinäänsä. :/
Haluaisin lukea Popcornprinsessan vihdoin ja viimein. En tiedä miksen ikinä saa aikaiseksi kysyä ko. kirjaa kirjastotädeiltä.
Tiikerinlapsi, Pientä purtavaa, Kaktushangella, Uusikuu, Aamunkoi, Kun enkelit katsovat muualle ja monet monet muut kuuluvat suosikkikirjoihin.. En tosin tiedä uppoaisiko tuo Kun enkelit katsovat muualle enää niin hyvin kuin aiemmin.
Keskeytän lukemisen heti jos alan inhota jotain siinä niin paljon että lukemisesta tulee paha olo, joten en ole koskaan voinut listata inhokki kirjojani.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://bettersaynever.blogspot.com/
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyKe Loka 05 2011, 02:33

Mä olen vannoutunut kauhu-ja fantasiakirjojen ystävä, ja nyt on pitkästä aikaa jotain kesken.
Stephen Kingin Anteeksi, oikea numero odottelee yöpöydällä :3
Minkä kirjan viimeksi luit?
Mä en oikeasti muista ;o Joanne Harrisin Appelsiinin tuoksu taisi olla.
Minkä kirjan haluaisit lukea?
Näitä on liikaaa... Mustaa Tornia mulle suositeltiin, ja Humiseva Harju pitäisi ehkä taas yrittää aloittaa, se alku on vaan jotain niin tylsää etten oo onnistunut vielä.
Suosikki kirjoja?
Stephen Kingin tuotanto, Lucian ja LoTRit nyt ainakin.
Inhokki kirjoja?
Enpä tiiä..Kaikki ärsyttävä mitä koulussa on pitänyt lukea.
Suosikki/inhokki kirjailija?
Stephen King, Agatha Christie ja J.R.R Tolkien Hug
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyKe Loka 05 2011, 06:03

Lueskelen parhaillaan semmosta kirjaa kuin Welman tytöt (syysmaa1) Kirjoittanut Anu Holopainen... Teksti on hyvää ja juoni vaikuttaa kiinnostavalta ja omaperäiseltä. Mahtaiskohan kukaan muu täällä olla lukenut sitä?
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyKe Loka 05 2011, 11:10

Nyt sain luettuu sen Sofi Oksasen Stalinin lehmät. Suosittelen, oli tosi jees! (:
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyTo Loka 06 2011, 09:19

Maailmassa on yksi kirja jonka voin lukea aina vain uudestaan ja silti se herättää ajatuksia enemmän kuin yksikään muu kirja. Sunzi - Sodankäynnin taito. Uskokaa pois, toi kirja on jokaiselle sotilaalle/insinöörille/merkonomille pakollinen. Nimi kyllä hämää aika paljonkin, se on yllättävän pasifistinen kirja. Ylipäänsä todella filosofinen ja ajattelua herättävä kirja.
Takaisin alkuun Siirry alas
cookiemonster
Outsider
cookiemonster


Viestejä : 60
Liittynyt : 22.01.2012

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptySu Tammi 22 2012, 11:09

Minkä kirjan viimeksi luit?
Kira Poutasen Ihana Meri. Se kirja kertoo jostaki anorektikosta, joka kamppailee sairautensa kanssa. Sillä ei aluksi ollu minkäänlaista ongelmaa itsensä kanssa, mutta myöhemmin hän alkoi liikkumaan paljon ja syömään liian vähän.

Minkä kirjan haluaisit lukea?
Ei mulla oo toivetta, koska ooon lukenu aika paljon kirjoja, kaikki sellasii mitä oon jo lukenu.

Suosikki kirjoja?
Kira Poutanen - Ihana Meri
J.K. Rowling - Harry Potter saga
Stephenie Meyer - Twilight Saga

Inhokki kirjoja?
Ei nyt tule mieleen mitään

Suosikki/inhokki kirjailija?
Kira Poutanen, JK Rowling ja Meyer on suosikkeja, inhokkeja ei niinkää ny oo Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.welcometotheswaghouse.blogspot.com
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyPe Helmi 15 2013, 07:32

PotOt lempikirjoja, sit kans LOTRii luen paljon ja joitain nuortenkirjoja. Scifi menee kans Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
cyber_inna
Feikki emo
cyber_inna


Viestejä : 25
Liittynyt : 23.03.2013

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyTo Huhti 04 2013, 04:44

Minkä kirjan viimeksi luit?

Luen tässä Johanna Sinisalon Ennen päivänlaskua ei voi-kirjaa koulutyötä varten. Ihan mielenkiintonen kirja, muttei ehkä ihan minun makuuni.

Minkä kirjan haluaisit lukea?

Haluaisin TODELLA LUKEA Mats Strandbergin Piirin. Se vaikuttaa todella mielenkiintoiseltaaa! Himottais kyllä myös uusin Sookie Stackhouse ;____;

Suosikki kirjoja?

KAIKKI Sookie Stackhouse-kirjat Charlaine Harrisilta. Lisäksi suosittelen kaikkia lukemaan Isabel Abedin kirjan nimeltä Lucian. Se kirja on sanoinkuvaamattoman sielukas kirja (kyllä, sielukas) ja se on pakko lukea kerralla loppuun, eli myöskin erittäin koukuttava.

http://www.sivupiiri.fi/kirjavinkit/lucian-2969

Inhokki kirjoja?

En pidä monista kirjoista, mutta jätän ne lukematta. Olen hyvin tarkka kirjoista joita luen, jos kirja vain tuntuu oikealta niin luen sen.

Suosikki/inhokki kirjailija?

Charlaine Harris, Isabel Abedi ovat ehdottomat ykköset, mutta pidän myös Rick Riordanin Percy Jackson-kirjoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyPe Huhti 05 2013, 01:04

Minul Sofi Oksasen Stalinin lehmät kesken ja se on niin ah_dis_ta_va.
Mutta silti se on niin mielenkiintonen ettei sitä voi jättää kesken ;__;
#firstworldproblems
Takaisin alkuun Siirry alas
Burnout
Feikki emo
Burnout


Viestejä : 33
Liittynyt : 16.04.2013

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptyKe Huhti 17 2013, 07:27

Natascha Kampusch, 3096 päivää.

Luen kirjoja todella harvoin, mutta toi kirja oli pakko lukea.
Takaisin alkuun Siirry alas
Counterstrike
Pissaliisa
Counterstrike


Viestejä : 9
Liittynyt : 27.04.2013

Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat EmptySu Huhti 28 2013, 12:22

Vastaan 1. viestissä esitettyihin kysymyksiin.

1. Minkä kirjan viimeksi luit? - Panssarisota - Saksan panssaridivisioonat toisessa maailmansodassa Suosittelen kirjaa toisesta maailmansodasta ja sotadoktriineista kiinnostuneille. Kirja sisältää huomatakseni paljon muutakin tietoa, kuin nimi antaa olettaa.

2. Minkä kirjan haluaisit lukea? - Panssarisotaa 1941-1944 Kirja lukemani mukaan käsittelee Suomen panssariprikaattia Jatkosodan aikana, prikaatti koostui lähinnä sotasaalisvaunuista.

3. Suosikki kirjoja? - Tähän vastaan, että lähinnä kaikki sotahistorialliset kirjat, jotka on kerrottu upseeriston näkökulmasta. Myös muutkin historian teokset käyvät.

4. Inhokki kirjoja? - Itse en inhoa mitään kirjoja. Ainakin toistaiseksi lukemani kirjat ovat olleet niin hyvälaatuisia. Saattaa olla, että välttelen kaikkea fantasiakirjallisuutta, sillä luettuani Taru sormusten herrasta trilogian olen huomaanut, etten pisä kys. genrestä.

5. Suosikki/Inhokki kirjailija? - Tähän en vastaa mitään, sillä en ymmärrä kysymystä riittävän hyvin. Tarkoitetaanko kirjailijan tuotantoa, vai kirjoitustyyliä, aiheita jne.?
Jos näin on, niin ainakaan Tolkien ei ole suosikkejani.

Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Kirjat Empty
ViestiAihe: Vs: Kirjat   Kirjat Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kirjat
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: