EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Hiustyylinne

Siirry alas 
+45
Counterstrike
Burnout
cyber_inna
BOTDF
Supermonstar
Kantelisti
stupidchild
JaydenBlood
Winterheart
RickyVonVanity
Rawwr
RedSnow
EmoTyttö
candybones
Rawrn
R0CX
Cupcake
Eldeiner
Pullis
nalle_karhu
Ghostlike
Klywon
-
Psychopathetic
cookiemonster
FacePaintingPro
rock'n'roll
SuicideCandy_
Shiki
hhassle
öäsdf
-Effu
wulmurr
FullMoon
LordiDraken
Mustarastas
DarkCupcake96
rroossaa
Jem
SUGARRPAIN
Cotton Candy
PoisonApple
PahaLapsi
x
colourless
49 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyMa Elo 27 2012, 12:21

Pincci
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyKe Syys 12 2012, 08:13

Oon aivan hukassa näitte mun hiusten kanssa.. Nyt siis vaaleet (kellertävät), rahat loppu, en jaksa näitä, en haluu värjätä koska hiukset on nii huonossa kunnossa.. :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTi Syys 18 2012, 06:15

Tää on taas oranssi. \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Syys 20 2012, 09:19

.... Oon ihan hukassa, en tiedä mitä teen mun letille ja maanantaina ois parturi-aika.... AUTTAKAAAAAAA!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Jem
Feikki emo
Jem


Viestejä : 29
Liittynyt : 26.05.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyLa Loka 20 2012, 11:10

Okei. Pakko ny tännekkin tulla hehkuttaan mun sinistä tukkaa >:3 Mut äsodakdiun rakastan tätä ;__;
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawwr
Pissaliisa
Rawwr


Viestejä : 8
Liittynyt : 06.11.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Marras 09 2012, 11:36

Haha, mun hiukset on aiiika kuollu. Koska noh on tullut värjäiltyä aika tiuhaan. Alunperin oli blondit, sitten punaset, sitten turkoosit, sitten pinkit scenehiukset, sitten turkoosit, sitten tummansiniset, sitten melkein valkoset, ja tällä hetkellä mustat, jotta pääsisin tästä hiusväri-syndroomasta eroon. :'D Nä on tälläset suht lyhyet, yleensä suoristetut ja etuhiukset silmillä. (ja sit kaikki repii niitä pois silmien edestä kun ne haluu nähä mun silmät T__T)
Takaisin alkuun Siirry alas
RickyVonVanity
Feikki emo
RickyVonVanity


Viestejä : 34
Liittynyt : 09.11.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Marras 15 2012, 23:17

Mulla on ollu hiuksissa vissii kaikkia muita värejä paitsi vihreetä (koska sanoin joskus etten halua näyttää siltä että kasvaa ruohoa päässä xD ) mutta nyt hiukseni on.. öh.... välivaiheessa xD tarkoituksena olisi olla täysin ice blonde mutta kun mustasta rupee värjäilee ni nyt on hiukset vaalean oranssit ja näytän leijonalta ja olen rahatilanteen takia jumissa näissä hiuksissa :'D Niihin vitivalkosiin ajattelin sit joskus räiskin niihin pinkkiä ja turkoosia sekaan ^.^
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yikoandricky.blogspot.fi/
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Marras 16 2012, 04:27

^Sounds friggin' cool : o
Takaisin alkuun Siirry alas
Winterheart
Wannabe emoilija
Winterheart


Viestejä : 15
Liittynyt : 12.11.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Marras 16 2012, 09:29

Mulla on ollu aika monia eri värejä päässä ja useita kertoja jotain tosi kirkkaita/värikkäitä raitoja. Nyt suunnitelmissa olis sellaset liilat hiukset (sellasella Feria värillä). Yleensäkki tykkään laitella paljon kampauksia, mutta aikaiset koulu aamut rajoittaa hiustenlaittoa Very Happy Tuperaan melkein joka päivä ja suoristan joka päivä, koska hiukset ovat hieman luonnonkiharaiset ja kerroksittain leikattuna näyttävät kaoottiselta ^.^' Tietysti myös suojaan hiukset lämpösuihkeella sun muulla. Yleensä käytän vaan tupeerattuja hiuksia, tupeerattua ponnari kampausta, ihan tikkusuorana ja vähän sekaisin takaa, joskus laitan jättinutturan pään päälle tai sitten pidän pipopäivän :3 Ja lakkaa tulee käytettyä aika aktiivisesti. Haluaisin hankkia mustat pidennykset mutta matti asustelee kukkarossa.. 8( Ja tuota aika usein käytän sellasta liilaa raitaa jossa on leopardikuvioita Very Happy siis klipsillä kiinnitettävää. Ja jos siirryttiin koristeisiin niin kaikenmaailman pääkallopinnit on käytössä aina joskus Very Happy
En muuten suosittele tekemään dippejä jos sulla on tummat hiukset ja siitä pitäis lähteä vaalentamaan että sais esim. siniset.. Itellä nyt sitte muutama sentti latvoista pitäis leikata pois ku on ihan huonossa kunnossa dippien jäljiltä.. :c mutta arvatkaa haluanko leikata poisa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Marras 16 2012, 11:39

^Mulla on "kevyesti liilat" hiukset. :DD Värjään huomenna mustaksi! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Winterheart
Wannabe emoilija
Winterheart


Viestejä : 15
Liittynyt : 12.11.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTi Marras 20 2012, 23:12

Aww Smile mulla se värjäys ei onnistunu kovin kaksisesti Very Happy tuli juuresta tumman liilat muuten mitein mustat ja latvoista tumman liilat... Myff...
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyKe Marras 21 2012, 03:14

Mul oli toi just sama aluksi :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu


Viestejä : 94
Liittynyt : 09.05.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Marras 30 2012, 07:57

Se tunne, kun joudut pian leikkaamaan lyhyet inttisopivat hiukset Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JaydenBlood
Wannabe emoilija
JaydenBlood


Viestejä : 16
Liittynyt : 24.07.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyKe Joulu 12 2012, 23:42

Mä just vaalensin puolet tukasta vaaleeks (mustat oli sitä ennen.. joten mulla on nyt oranssit xd) värjään iha just mustaks takas c:
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Joulu 13 2012, 06:00

Hurrrr älä värjää takas mustaksi. : DD Ois kivaa vaihtelua jos ois olemassa vaaleahiuksisia ihmisiä! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JaydenBlood
Wannabe emoilija
JaydenBlood


Viestejä : 16
Liittynyt : 24.07.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyKe Joulu 19 2012, 23:03

damn ku ne on jo D:
Takaisin alkuun Siirry alas
stupidchild
Pissaliisa
stupidchild


Viestejä : 7
Liittynyt : 01.01.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTi Tammi 01 2013, 14:15

Noo miulla on mustat, melko pitkät hiukset, joiden laittamiseen menee ikuisuus D:
Ensin suoristus, lakkaa, lisää suoristamista, lakkaa, suoristamista... ja sitä rataa ;o
tälläinen hiussäätäjä kun olen c:
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTi Tammi 01 2013, 14:16

Lol miien tee nykyisin hiuksille enää mitään. : D Just plain natural~
Takaisin alkuun Siirry alas
stupidchild
Pissaliisa
stupidchild


Viestejä : 7
Liittynyt : 01.01.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Tammi 03 2013, 09:55

Hianoa Very Happy Tää säätäminen on niin kuin osa mua... vaikka meinaakin aina myöhästyä joka paikasta hihii ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Tammi 03 2013, 10:40

Kannattaa lopettaa se : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kantelisti
Wannabe emoilija
Kantelisti


Viestejä : 10
Liittynyt : 05.01.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptySu Tammi 06 2013, 07:35

Luonnonruskeat, en ole koskaan näitä värjännytkään. :F
6-7 vuotta sitten päätin alkaa hiljalleen kasvattamaan näitä. Tulevat pian vyötäröön asti. = )
Pitkälti aina pidän ponnarilla.

Oon kauan leikitellyt ajatuksella, jos värjäisin nämä punaisiksi. Tuulisena päivänä tai pyöräillessä kun pitäisi auki, niin oisi kuin liekki. : 3
Takaisin alkuun Siirry alas
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu


Viestejä : 94
Liittynyt : 09.05.2012

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Helmi 15 2013, 05:01

Tällä hetkellä siili, väri on musta
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Helmi 15 2013, 07:45

Normilyhkäset ruskeet. Ois tarkotus värjää joko valkoseks tai tummanruskeeks. Kasvatan täl hetkel pitkäks ja sen jälkee ois tarkotuksena leikkaa muute siiliks ja jättää semmone pikku letti päälaelle. Kattoo ny mitä sitte muutaman vuoden pääst asiasta aattelen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
BOTDF
Pissaliisa
avatar


Viestejä : 2
Liittynyt : 07.03.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyTo Maalis 07 2013, 10:23

Rintojen alapuolelle ruskeat, latvat tosi tummanliilat, eli näyttää mustalta. Otsis joka roikkuu toisen silmän päällä : D Tupeeraan ja suoristan joka päivä
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 EmptyPe Maalis 08 2013, 12:06

Ääh värjäänkö mustanruskeeks vai punaseks? Ku sitte taas punanen on tääl päin vähä massa ja haalistuu niin nopeesti... ei sillä ettei se mustanruskeakin olisi massa. Miksi kaikki on massaa? D:
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hiustyylinne - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Hiustyylinne   Hiustyylinne - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hiustyylinne
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 8Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: