EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ihoon piirtely

Siirry alas 
+23
Supermonstar
JaydenBlood
emospecial
foxie
Psychopathetic
cookiemonster
FacePaintingPro
Shiki
FullMoon
Yami_jamee
wulmurr
WhatTheF*ck
kyyyka
Mustarastas
messy
killerpanda
SUGARRPAIN
x
rroossaa
DarkCupcake96
hhassle
PahaLapsi
colourless
27 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyKe Loka 26 2011, 07:59

Annoin mun kaverin pikkuveljen kirjottaa mun kätee jotai. Nyt siinä sit lukee oikeen isolla, rumalla käsialalla "Oot Tyhmä" Ja tämä kaverini vihaa sitä että piirtelen käteeni, mut en vaa voi olla piirtämättä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptySu Loka 30 2011, 12:20

Oun nytte jättänä tuon piirtelyn hiema enkä vaa hieman vähemmälle, enne oli ainnaan kasivarret täynnä kaikkee ja mut nykyjjää ku mahollisimma vähän myrkkyjä koitan käyttää ja ellää jokseenni tervveellisemmi (trolololol, en koskaan uskonut että alennun) ni en oikeestaa muullon piirtele ku maanantaisi koska 2x ruotsi D: ja opon tunneilla vaikka siellä varsin viiihteellistä onkin opon hohottaessa itse keksimilleen omasta mielestään hauskoille jutuille ja hokiessaan "HOHOHOHOH PÄEVÄN PARAS" ja pitäessään suorastaan uroshirvimäisiä ääniä (YÖÖÖÖÖÖÖK) ja muuten vain olemalla maailman randomein 8-------D
.......................lol, ei poikennu aiheesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
cookiemonster
Outsider
cookiemonster


Viestejä : 60
Liittynyt : 22.01.2012

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptySu Tammi 22 2012, 10:55

Mä kirjottelen aina vaan vasempaan käteen (oikea kätinen kun olen) joten seurauksena on, että tekstiä ja kuvia täynnä koko kyynärvarsi. Kirjoitan yleensä kavereiden miniä, englannin kielisiä sanoja (esim. FUCK tai DAMN) ja sitten jotain veryvery noulaiffi hommia, I NEED U ja COME BACK .. Hymiöitä ja erilaisia pikkutekstejä ja tällästä (: Kaverit taas kirjottaa oikeaan käteen kaikkee paskaa, esim mun luokan/koulun poikien nimiä, jotain örrimöykkyjä ja tällästä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.welcometotheswaghouse.blogspot.com
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptySu Kesä 10 2012, 09:42

Mulla lukee vasemmassa ranteessa mustalla tussilla 'Control', ja haluisin muuten sellasen tatuoinninki sitten joskus vuonna sieni, ja kämmenselässä violetti perhonen. Yleensä on enemmän, mutta nyt oon harvinaisen piirustukseton kun ei oo koulua.
Takaisin alkuun Siirry alas
foxie
Wannabe emoilija
foxie


Viestejä : 14
Liittynyt : 14.01.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyTi Tammi 15 2013, 02:06

Oon jotenki päässy pois siitä, välillä kyl kirjottelen jotai biisin sanoja tms.
Takaisin alkuun Siirry alas
emospecial
Pissaliisa
emospecial


Viestejä : 1
Liittynyt : 16.02.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptySu Helmi 17 2013, 09:28

kirjotan kokoajan käsii ja vähä kaikkialle en osaa näköjäää käyttää paperiii Very Happy... nytki lukee kaikkee käsis :3 bounce
Takaisin alkuun Siirry alas
JaydenBlood
Wannabe emoilija
JaydenBlood


Viestejä : 16
Liittynyt : 24.07.2012

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptySu Maalis 10 2013, 22:43

nukahin enkun tunnilla ja mun frendi bart kirjotti mun käteen permiksellä ''some kids are gay, and that's ok <3'' :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyMa Maalis 11 2013, 10:04

Vois taas alottaa käsiin kirjottelemisen, mutten enää osaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
cyber_inna
Feikki emo
cyber_inna


Viestejä : 25
Liittynyt : 23.03.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyTo Huhti 04 2013, 04:21

Miullapa lukkee käsissä kaikenmoisia viisauksia. No ei vaineskaan :Dd eeeehkä eniten jotain laulajien/bändien/kappaleiden nimiä ja joitain ihmeellisiä tuherruksia. Kirkkaan värikkäillä tusseilla kirjoitettuna tietysti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Burnout
Feikki emo
Burnout


Viestejä : 33
Liittynyt : 16.04.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyKe Huhti 17 2013, 01:19

En oo pitkään aikaan kirjottanu mitään.
Takaisin alkuun Siirry alas
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth


Viestejä : 15
Liittynyt : 05.08.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyTi Elo 06 2013, 01:38

Öö no kyllähän sitä piirtelyy tulee tehtyy vähä välii... bändien nimii ja elukoita piirtelen kättee
o_O n_n
Takaisin alkuun Siirry alas
cyber_inna
Feikki emo
cyber_inna


Viestejä : 25
Liittynyt : 23.03.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyKe Syys 04 2013, 08:07

Mun kädessä on jo aika pitkään asustanu Patrick Star o-o
Takaisin alkuun Siirry alas
NastaNaama
Feikki emo
NastaNaama


Viestejä : 32
Liittynyt : 04.10.2013

Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 EmptyTi Loka 22 2013, 09:19

Joskus tuloo piireeltyy jotain pääkalloi tai bändie nimii ku on joku tylsä kaksoistunti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihoon piirtely   Ihoon piirtely - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihoon piirtely
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: