EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Soittaminen yleensä

Siirry alas 
+21
Dragonborn
Kantelisti
Psychopathetic
Rasclaat
Cupcake
Rawrn
R0CX
nalle_karhu
Klywon
Elista
Klamydia
FacePaintingPro
hhassle
WhatTheF*ck
Shiki
FalseNoose
killerpanda
Yami_jamee
rroossaa
PahaLapsi
x
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Kesä 21 2012, 13:23

^Hienoa, mie lähinnä rummuttelen kosketinsoittimella.. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Klywon
Outsider
Klywon


Viestejä : 104
Liittynyt : 07.12.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Kesä 22 2012, 02:22

Rawrn kirjoitti:
Tänään tuli postissa kirje :33

"Onneksi olkoon!
Sinut on valittu musiikkiopiston uudeksi oppilaaksi syyslukukauden 2012 alusta.. plaahplaah.. lalalalalal.. pihlyysdkdt... pääaineesi on sähkökitara... jnejne."

Ja nyt sitten tässä mietin että itkeäkkö vai nauraa. .___.

Kun itse siellä käydessäni tajusin paikan olevan todella ankea ja kaiken lisäksi pakottivat vielä laulamaankin DD:

Mutta toisaalta laadukkaampaa opetusta?
Onnea!!!
Mieki olen Lapin musiikkiopistossa pianoa opiskelemassa. Täytyy myöntää, että se on siinä mielessä paska paikka, että aika ankea, jäykkä, ja tiukkasääntöinen, mutta toisaalta opetus on hyvin laadukasta.

Itse soitan vapaa-ajalla pianoa, ja kitaraa, ja sävellän itse tietokoneella paljon. Ostin eilen huuto.netistä pitkään toivomani wah wah-pedaalin kitaralle. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Kesä 22 2012, 03:48

Kiitosta :33

"Täytyy myöntää, että se on siinä mielessä paska paikka, että aika ankea, jäykkä, ja tiukkasääntöinen, mutta toisaalta opetus on hyvin laadukasta."


Aikun tämä lause ilahduttikaan. Innolla odotan... :DDD

Ei sa pelotella >___>
Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Kesä 22 2012, 06:23

Klywon kirjoitti:
Itse soitan vapaa-ajalla pianoa, ja kitaraa, ja sävellän itse tietokoneella paljon. Ostin eilen huuto.netistä pitkään toivomani wah wah-pedaalin kitaralle. Very Happy
Håhå, mie ostin Dunlop Zakk Wylde Crybabyn pari kuukautta sitten, ja se on parempi kuin mikään muu wahwah-pedaali.. Very Happy Tai no, Vox on yhtä laadukas. Esimerkiksi Stevie Ray Vaughan käytti Voxia. Seuraavaksi olis ostoslistalla Boss CH-1, Ibanez TS-808 ja Electro-Harmonix Nano Small Stone. Ei kannata ostaa MXR Phase 90, meni mullaki rikki todella nopeasti..

8. elokuuta 2012 tuli ostettua Behringer Ultra Chorus. Pienen testaamisen jälkeen Frontmanin kanssa huomasin, että pedaali ei sittenkään ole pelkkä chorus. Siinä yhdistyvät kauniisti vibrato ja chorus, joka teki mielenkiintoisen vivahteen. :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Elo 16 2012, 01:24

Oi, mulla on tässä asiassa melko värikäs historia.
Äidin painostuksesta on kokeiltu niin viulu, oboe kuin klarinettikin, mutta niistä mä en oikein mistään innostunut. Muutenkin opetettavana oleminen ja parempien päteminen raastaa mun hermot kappaleiksi.
Kitaraa ja pianoa räplään korvakuulolta sillointällöin, ja jälkimmäisen kanssa sujuu paljon paremmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Elo 16 2012, 03:57

^Tuunko opettaan sua soittaan banjoa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Elo 16 2012, 04:01

^Jos haluat että revin sun pään irti kun en opi.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Elo 16 2012, 04:13

^Go ahead, sweetheart. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Kantelisti
Wannabe emoilija
Kantelisti


Viestejä : 10
Liittynyt : 05.01.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 08:51

Noh, opiskelen musiikkia yliopistossa, niin olen ehtinyt soittimia käydä läpi. Sähkökitara on pääinstrumenttini, mutta piano- ja bassotaidot ovat jotakuinkin samalla tasolla. Kanteletta, ukulelea ja viulua soittanut myös paljon. Harppua ja haitaria olen vähän soitellut, mutten voi sanoa osaavani niillä mitään kummoisempaa. Seuraavaksi hankinnassa olisi appalakkien dulcimer.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 10:52

No huhhuh.. : D Dulcimer on aika epätavallinen instrumentti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Kantelisti
Wannabe emoilija
Kantelisti


Viestejä : 10
Liittynyt : 05.01.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 11:08

Alesanafan11 kirjoitti:
No huhhuh.. : D Dulcimer on aika epätavallinen instrumentti.
Harvemmin noita tosiaan näkee, mutta itte ihastuin kun ensimmäisen kerran törmäsin. : 3
On noita samantyyppisiä instrumentteja paljonkin, mutta noissa on tosi kaunis muotoilu.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 11:14

Itse olen harkinnut autoharpun ostamista jossain välissä. : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Kantelisti
Wannabe emoilija
Kantelisti


Viestejä : 10
Liittynyt : 05.01.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 11:19

Alesanafan11 kirjoitti:
Itse olen harkinnut autoharpun ostamista jossain välissä. : D
Voisin kyllä kuvitella tuollaisen olevan varsin näppärä. = D Kantelemuseossa oon noita nähnyt, mutten oo koskaan nähnyt/kuullut kenenkään soittavan. Kunhan saat tilaisuuden hankkia, niin anna mennä vaan. = )
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyPe Tammi 11 2013, 11:20

Saksasta niitä saa. : D Niissä on mielenkiintoinen soundi. Vähän kuin kaksi 12-kielistä kitaraa eri oktaaveilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
Dragonborn
Wannabe emoilija
Dragonborn


Viestejä : 15
Liittynyt : 07.04.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTi Huhti 09 2013, 01:04

Mie soittelen vähä kaikkee mitä käteen sattuu... Very Happy
Tällä hetkellä hallinnassa on kitara, basso, sello, kontrabasso, alttoviulu, viulu, rummut, piano, djembe... Ja tietysti se laulaminen, joka on päällimmäisenä ja rakkaimpana <3 Very Happy Woah. Haluun opetella beatboxaamaan kunnolla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTi Huhti 09 2013, 04:48

^Mul on nykyisin kolme akustista, kolme sähkökitaraa joista yksi remontissa, sähköbasso, elektroakustinen nauhaton basso, kontrabasso, mandoliini, keyboard, banjo, steel-kitara ja sähköviulu.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
JaydenBlood
Wannabe emoilija
JaydenBlood


Viestejä : 16
Liittynyt : 24.07.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyKe Huhti 10 2013, 22:18

mä soitan rumpuja ja kitaraa :3 ollu 2 eri bändissä molemmilla soittimilla soittamas : Dd
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyTo Huhti 11 2013, 02:27

^Mie en käsitä miks kaikki haluaa soittaa muiden kanssa : D Ei oo mitään yhtä hauskaa ko se, että ottaa klassisen kitaran ja soittaa jtn espanjalaista, improvisoitua paskaa... :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Burnout
Feikki emo
Burnout


Viestejä : 33
Liittynyt : 16.04.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyKe Huhti 17 2013, 02:21

Mä en osaa soittaa mitään. Haluaisin osata soittaa kitaraa.
Takaisin alkuun Siirry alas
NastaNaama
Feikki emo
NastaNaama


Viestejä : 32
Liittynyt : 04.10.2013

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyMa Huhti 14 2014, 07:09

Kosketinsoittimet, jokseenkin kitara, rummut, ääneni (vaikkei se instrumentti olekkaan)...

Ja tietysti kaikista tärkein instrumentti; NOKKAHUILU!!! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
e.iku.kaan
Feikki emo
e.iku.kaan


Viestejä : 46
Liittynyt : 23.02.2015

Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 EmptyMa Maalis 02 2015, 11:05

sähköbassoo soitellu jo jonki verran (epätoivosesti yritän oppia xd) ja sit piano

parhaiten menee kuitenki laulu (olis kiva osaa kans karjuu :3)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Soittaminen yleensä
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Musiikkikeskustelu-
Siirry: