EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Soittaminen yleensä

Siirry alas 
+21
Dragonborn
Kantelisti
Psychopathetic
Rasclaat
Cupcake
Rawrn
R0CX
nalle_karhu
Klywon
Elista
Klamydia
FacePaintingPro
hhassle
WhatTheF*ck
Shiki
FalseNoose
killerpanda
Yami_jamee
rroossaa
PahaLapsi
x
25 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Elista
Outsider
Elista


Viestejä : 124
Liittynyt : 19.11.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Marras 22 2011, 06:37

No ite innostuin joskus viime kesän alussa kitarasta ja nyt sitä on tullu jonki verrran soiteltua vaikka en kyl oikeestaan osaa paljo mitään Very Happy yritän tässä harjotella Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Klywon
Outsider
Klywon


Viestejä : 104
Liittynyt : 07.12.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyLa Joulu 24 2011, 13:07

Olen soittanut pianoa 3 ja puoli vuotta musiikkiopistossa, ja harrastan sitä edelleenkin. Rakastan myös säveltämistä, ja olen säveltänyt jo useita kertoja sekä omiin, että tuttavieni projekteihin. Onpa minulta tullut kerran ennestään tuntematon henkilökin pyytämään sävellystyötä. Tähän mennessä viimeisin projekti, joka on edelleen kesken, on kauhupeli nimeltä Diary Of John.

Sävellys ja musiikki on elämäni kaiken muun audiovisuaalisen ohella! I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyLa Joulu 24 2011, 16:06

^Mä en oo tehnyt muuta muille ihmisille paitsi sanoittanut erään biisin joka oli tehty vain kitaralle. Razz Se tyyppi vissiin esittää sitä jossaki baarissa mutta ei oo YouTubeen pistäny. : P
Takaisin alkuun Siirry alas
Klywon
Outsider
Klywon


Viestejä : 104
Liittynyt : 07.12.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptySu Tammi 01 2012, 10:20

Ajattelinpa huvikseni jakaa tässä hengellisen tuotokseni, jonka tein uudenvuodenyönä.
Uploaddasin sävellykseni (tai tarkalleen ottaen sovitukseni) tänne.

Teos on uudelleen sovitettu version videopelisäveltäjä Yuzo Koshiron alkuperäisestä 16-bittisen neljännen konsolisukupolven aikaisesta sävellyksestä, joten kaikki kunnia Yuzolle!


Viimeinen muokkaaja, Animus Mortis pvm Ma Tammi 02 2012, 05:27, muokattu 3 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptySu Tammi 01 2012, 12:15

^Hyvähyvähyvähyvä!!!! Smile) Tosi hienoa työtä!!! Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu


Viestejä : 94
Liittynyt : 09.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 10 2012, 07:01

Alesanafan11 kirjoitti:

Mä lähetin mun urkujen soittoa Brasiliaan 5min sitten..

Mitäs ihmettä? Nyt alko kiinnostaa.. Kerro ihmeessä lisää?
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTo Toukokuu 10 2012, 08:23

^Mulla asuu Brasiliassa yks n. 35v tuttu, joka vetää 12-kielistä kitaraa. : D Sitä kinosti kuulla. Ja kyl se varmasti oli sen arvoista, tuosta mun Yamahasta lähtee parhaat urkusoundit mitä oon koskaan kuullut.. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
R0CX
Wannabe emoilija
R0CX


Viestejä : 18
Liittynyt : 05.06.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 02:06

Soitan bassoa, en kyl viel kunnolla kun oon soittanut vasta vähän alle puol vuotta mut kuitenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 05:59

^No siitä se lähtee. : D Jatkat vaan sitä niin hyvä susta tulee!
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 07:08

Oon soittanut 4 vuotta pianoa (Enkä osaa vieläkään lukea nuotteja :'''D) ja nyt vuoden kitaraa.
Kitaran soittamisesta pidän selvästi enemmän♥
Kerkesin olla puolivuotta bändissä mukana,
mutta jäimme jumittamaan yhteen tiettyyn kappaleeseen, koska pianistimme ei opetellut sitä ja minä tietenkin heikko hermoisena (Tuleeko se yhteen? o.o) räjähdin ja siitä sitten alkoikin järkyttävä tappelu ja päätimme hajoittaa koko paskan.

Yeah. Kaikkia varmaa kiinnostikin tuo. No kerroinpas sen nyt kuitenkin. :'DD
Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 07:09

^Ah, kyseinen pianisti taitaa olla mun kaksoisolento. : D Mieki aina kieltäydyn opettelemasta juttuja, siks koko yläasteella olin musiikinryhmien vihattu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 07:19

Jee :'''D En vaan yksinkertaisesti jaksa
En taida muistaa ainuttakaan piano tuntia jolloin opettajani ei olisi huutanut:
"SE EI OLE C, LUE NIITÄ NUOTTEJA ÄLÄKÄ ARVAILE!"
Ja jos en tuntisi tätä todennäköisesti huutaisin takaisin mutta ei.. tietenkin sen pitää olla joku perhetuttu...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 09:23

Yhh.. Tuon takia oon itse opiskellut.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 10:09

Tänään tuli postissa kirje :33

"Onneksi olkoon!
Sinut on valittu musiikkiopiston uudeksi oppilaaksi syyslukukauden 2012 alusta.. plaahplaah.. lalalalalal.. pihlyysdkdt... pääaineesi on sähkökitara... jnejne."

Ja nyt sitten tässä mietin että itkeäkkö vai nauraa. .___.

Kun itse siellä käydessäni tajusin paikan olevan todella ankea ja kaiken lisäksi pakottivat vielä laulamaankin DD:

Mutta toisaalta laadukkaampaa opetusta?

Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 11:36

^Onnea, mutta... Laulamaan? Geez, hyi kauhea.. :s Mikä musiikkiopisto?
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 11:51

Niin, laulamaan >______> Laulaminen on jotain niin hirveää.

Nimellä "Savonlinnan Musiikkiopisto" tunnetaan jos nyt sitä tarkoitit : D


Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 11:54

^Nii on. D: Mun olis pitänyt 9lk päättökonsertissa laulaa, mutta käytin tekosyynä sitä, ettei kitaraa voi soittaa samalla kun laulaa.. Kyl mie pystyn tekeen niitä yhtä aikaa, mutta en halua. Very Happy Ja mie kun olin ainoa, joka osasi soittaa kitaraa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Rawrn
Outsider
Rawrn


Viestejä : 58
Liittynyt : 29.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:01

Hienoa, olen ylpeä sinusta¨~ 8DD

Mutta oikeastaan omalla kohdalla ihan totta tuo ettei kitaraa voi soittaa ja laulaa yhtä aikaa o.o
Koska todennäköisesti jossain vaiheessa unohdan laulaa ja keskityn täysin soittamiseen tai toisinpäin : DD



Takaisin alkuun Siirry alas
http://iknowyoubetter.blogspot.fi
Cupcake
Outsider
Cupcake


Viestejä : 112
Liittynyt : 24.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:02

mun kohalla se on totta, koska en osaa ees soittaa kunnolla+laulamaan en suostu.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:04

^^Mie oon kokeillut mitä kaikkea voin tehä. Roikkui basso edessä soitin sillä D D.. G G.. D D.. G G.. ja kiippari oli telineessä nii soitin sen harpsichord -äänellä Dm7 ja G sillee funkahtavasti. xDD
^Harjoitus tekee mestarin! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Cupcake
Outsider
Cupcake


Viestejä : 112
Liittynyt : 24.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:42

Alesanafan11 kirjoitti:
^^Mie oon kokeillut mitä kaikkea voin tehä. Roikkui basso edessä soitin sillä D D.. G G.. D D.. G G.. ja kiippari oli telineessä nii soitin sen harpsichord -äänellä Dm7 ja G sillee funkahtavasti. xDD
^Harjoitus tekee mestarin! Wink

bassoa on kiva soittaa Smile se on vissiin kivoin soitin minkä tiiän
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:43

^Nii on, varsinkin jos omistaa kolme.. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Cupcake
Outsider
Cupcake


Viestejä : 112
Liittynyt : 24.05.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyKe Kesä 20 2012, 12:44

Alesanafan11 kirjoitti:
^Nii on, varsinkin jos omistaa kolme.. xD


haista kukka (;
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTo Kesä 21 2012, 02:41

^No iteppä! (;

Totesin tässä, että soittimien kaularautoja on ihastuttava säätää <3 Oikeasti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Rasclaat
Pissaliisa
Rasclaat


Viestejä : 3
Liittynyt : 21.06.2012

Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 EmptyTo Kesä 21 2012, 13:21

Itse olen soittanut rumpuja muusiikkiopistossa noin vuoden. Paljon on tullu soiteltui
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Soittaminen yleensä   Soittaminen yleensä - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Soittaminen yleensä
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Musiikkikeskustelu-
Siirry: