EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Unet

Siirry alas 
+22
nalle_karhu
Eldeiner
Ghostlike
Psychopathetic
Elista
FacePaintingPro
-Effu
LaWraX
Shiki
Pullis
öäsdf
kyyyka
räärää
FullMoon
Snowflake
SUGARRPAIN
rroossaa
PahaLapsi
hhassle
killerpanda
FrozenHeart
x
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Elista
Outsider
Elista


Viestejä : 124
Liittynyt : 19.11.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyKe Joulu 07 2011, 09:49

Mä nään aina ku oon sairas tai jos on kuumetta nii yhtä ja samaa unta Very Happy oon nähny sitä varmaan jostain viis vuotiaasta asti Very Happy
Niiku aina eka siinä on joku nainen joka työntää vaunuja jossain puistossa, ja sitten se istahtaa johonki valkealle penkille ja jättää ne vaunut siihen sen viereen. Sitten se poimii jonkun kukan siitä maasta se on semmonen päivän kakkara.
Sen jälkeen se maailma niinku muuttuu joksiki sellaseksi että siellä on järettömän isoja lego palikoita Very Happy ja jotain pommeja. Sit yhtä äkkiä mä oon mun huoneessa ja makaan mun sängyllä iha paniikissa. Joku vissiin yrittää ottaa meijän talon meiltä. Kaikista huoneista nakellaan tavarat pihalle mut mun huoneeseen ei ikinä kosketa. Sit sieltä oven takaa kuuluu koko ajan vaan huutoa ja kiljumista ja sellasta ku tavarat menee rikki. Sit mä aina välillä jouvun taas sinne lego palikoitten joukkoon ja ne yrittää tappaa mua tai jotain. Mut sit mä aina kerkeen siirtyy mun huoneeseen. Se jatkuu sitten niin kaua ku herään.Se on aika pelottava mut sitä on silleen kiva nähä...Ja siinä kaikki on kevyttä. Mä pystyn siinä nostamaan vaikka traktorin ilmaan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyKe Joulu 07 2011, 10:10

^Mullaki sellanen paha tapa et kipeänä näen jotaki tiettyä unta.. ;D
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTo Joulu 08 2011, 10:49

-
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Tammi 15 2012, 02:29

Hetken poissapysynyt vakipainajainen mun omista hautajaisista on palannut.
Takaisin alkuun Siirry alas
FacePaintingPro
Emo-kid
FacePaintingPro


Viestejä : 415
Liittynyt : 24.08.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyMa Tammi 16 2012, 12:03

Huh. Ihana herätys oli aamulla. Olin näny unta että olin kiivenny mun kaverin ja sen koiran kaa jollekkin pienelle jyrkälle kukkulalle. Siinä sitte rupesin luisuu alaspäin ja nappasin kaverin koiran mukaan. Putosin kaalipensaaseen koiran kanssa. Heitin kaverilleni yhden niistä kaalipalloista ja sitten katsahdin pensaaseen. Siellä sattui olemaan nyrkin kokoinen hämähäkki. Heräsin säpsähtäen. Aloin heti ensimmäiseksi selittää unta perin pohjin kaverilleni, ja vasta useiden minuuttien päästä, herätyskelloni soitua, tajusin, ettei kaverini ollut kuuntelemassa, vaan nukkui kotonaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghostlike
tr00 emoilija
Ghostlike


Viestejä : 591
Liittynyt : 07.03.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05 2012, 01:59

Hm, näin viime yönä unta että tein tänne vahingossa jonkun ihan turhan keskustelun ja pelkäsin että kaikki suuttuis mulle... ja sit semmosta unta, et sain kolmannen läksymerkinnän historiasta, jouduin "läksyparkkiin" (Dx) ja meidän koulu lopetettiin. Ja mulla oli skootteri.
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Huhti 08 2012, 21:42

-
Takaisin alkuun Siirry alas
Eldeiner
Outsider
Eldeiner


Viestejä : 85
Liittynyt : 01.04.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyMa Huhti 09 2012, 00:44

^ meillä saa vaa jälki istuntoo jos on läksyt jotai
viis kertaa tekemättä -.-'

se on ihana tunne ku joku lävistää sutt unessa...
mua on ammuttu otsaan unessa se ei ollu hauskaa D::
Takaisin alkuun Siirry alas
öäsdf
Ankkaemo kwaak
öäsdf


Viestejä : 270
Liittynyt : 25.05.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 14:07

Näin joskus tosi kauan sitte iha hirveetä unta, et oltii menossa jonnekki autolla(isi ajo), jonku ajan päästä huomattii siskon kans et meän kädet oli sidottu ja ihmeteltii, mihin isi vie meitä. Jonku ajan päästä tultii johonki kaivokselle ja isi alko ettii jotai ja hetken päästä se puhu jotai et ''missä se puukko on?? sehän oli just tässä'' ja sit mä huomasin auton lattialla puukon ja potkasin sen penkin alle. Sit mentii ulos autosta ja isi käski meän seisoo paikallamme puun vieressä ja et se käy tuola jossaki.
sitku se tuli takasi ni silloli köyttä, viidakkoveitsi(tai joku sellane) ja ase mukana ja se aiko sitoa meiät siihe puuhun. Sit sen kännykkä alko soimaan ja se meni vastaamaa, mä sanoin siskolle et ''nyt lähetää, se aikoo tappaa meiät!'' Sit lähettii juoksee, mut isi ei huomannu, juostiin tosi kauan ja sit tultii jollekki pikku saunalle(wtf) ja lukittii ittemme sisää. Yhtäkkiä tuli tosi pimeetä ja alko kuuluu susien ulvontaa ja jotai ihme kolinoita. Yhtäkkii se sauna meni päälle ja ne sudet tuli ovesta läpi ja alko saunoon(OIKEESTI mitä vittua:D) ja me istuttii jossai siel ja sit ne alko puree ja repii meit. Juostii ulos sielt sauna-asiasta ja lukittii ne sudet sinne, ne ei tullu enää läpi siit. Sit oltiinki Sampokeskuksen hississä. Jonku ajan päästä ne hissin seinät alko tulee sisäänpäi ja siel oli yks syvennys/joku sellane johon menin ja sanoin siskolle, et'' tuu äkkiä, sä kuolet muuten!'' mut se ei liikkunu mihinkää, se oli tosi kalpea ja näytti ihan kuollelta.. sit aloin repii sitä sinne koloon, mut se ei liikahtanukkaa ja näin ku se murskaantu sinne seinien välii..
Sit heräsin omaa huutoon ja itkuun, enkä saanu enää koko yönä unta vaa istuin sängyllä itkien hysteerisesti aamuu asti, jossai vaihees taisin mennä äitin sänkyy nukkuu
Miks kaikki aina kuolee mun unissa?!
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 14:10

^Hyi..... o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu


Viestejä : 94
Liittynyt : 09.05.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 14:14

Mun inhottavin uneni koskaan oli semmonen, jossa pidin mun omaa sydäntä kädessäni kun sen oli joku kaivanu musta ulos... onneks en oo sen koommin tollasia nähny!

/Laitanki vastapainoks vielä yhen mukavamman unen, jonka tässä vähän aikaa sitte näin: Olin koulussa pitämässä musiikintuntia koko luokalle (vaikka olin siinä unessaki ite oppilas o.o) ja käskin kaikkia soittamaan yhessä yhen loistavan biisin, ja kaikki veti sitä sähkökitaroilla samaan tahtiin ja mun johdolla :D joo.

Tuplaposti korjattu! -Admin
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 14:19

^Tuplapostaukset pois, kiitos. : D En halua olla ärsyttävä tai viilata mitään pilkkuja, mutta säännöt on säännöt.. :/
Takaisin alkuun Siirry alas
nalle_karhu
Outsider
nalle_karhu


Viestejä : 94
Liittynyt : 09.05.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Toukokuu 11 2012, 23:04

joo voi ei, sori.. no ei voi mitään, yritänpä olla tuplapostailematta jatkossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Cupcake
Outsider
Cupcake


Viestejä : 112
Liittynyt : 24.05.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyLa Toukokuu 26 2012, 18:15

Alesanafan11 kirjoitti:
^Tuplapostaukset pois, kiitos. : D En halua olla ärsyttävä tai viilata mitään pilkkuja, mutta säännöt on säännöt.. :/


kiva kun sillon lähit ja mari alko mulle jutteleen niin oonpa täs vissiin viel seittämältä aamulla :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Toukokuu 27 2012, 02:13

^UNET jäi lyhyiksi. : DD Mie näin outoa unta. Toivottavasti se ei käy toteen. : o

Näin mielenkiintoista unta. Jos totta puhutaan, olin kuollut siinä, ja oli ihmeellisen hyvä olla. Aika karmivaa oikeastaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
-Effu
Emo kokelas
-Effu


Viestejä : 310
Liittynyt : 06.08.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Elo 26 2012, 07:04

Hyihyihyi mie näin ihan inhottavaa unta.
Tästä uutisesta

Näytin ton siis ihan näin mun äitille ja sitten sen jälkeen menin kertoon siitä vielä jolleki toiselle. Sillä välin se laajeni sinne ouluun asti ihan kokonaan. Sitten illallasta ku katoin sitä googlesta näin niin siinä vilkku jotain punasia pisteitä ja sitten jotain ihmeen valkosia juttuja tuli tänne suomeen päin sitten huusin vaan ihan hysteerisenä että tänne on tulossa virus ruotsista. Sitten pitelin hengitystä siinä unessa (kai sen takia, että jos hengittää virusken tahrimaa ilmaa niin saa sen viruksen ja kuolee.) huhhuh. En muista kunnolla sitä unta, mutta kaipa mie kuolin siihen sitten. Very Happy oikeesti ihan pimeetä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://elinaww.blogspot.com
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Elo 26 2012, 07:05

^Hurrrr Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTi Syys 18 2012, 06:12

Mun nykyisen unilääkityksen takia en näe enää lainkaan unia. Sinänsä hyvä, koska painajaiset on poissa, muttakun niitä ihania ja kivoja ja mielenkiintoisiakaan unia ei nyt ole. Yhyy.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTi Syys 18 2012, 06:21

^Osaan kuvitella sun "ihanat" unet... O_O
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghostlike
tr00 emoilija
Ghostlike


Viestejä : 591
Liittynyt : 07.03.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTi Syys 18 2012, 10:10

Näin jotain ihan randomia unta, ja sitten mun kännykän herätysääni alkaa soida ja ne mun unen tyypit rupes tanssimaan sen tahtiin silleen vähä niiku ripaskaa mut seisoen o.o kaiken lisäksi biisi oli Asking Alexandriaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Psychopathetic
Emo-kid
Psychopathetic


Viestejä : 494
Liittynyt : 02.10.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptySu Syys 23 2012, 02:48

^ Ripaskaa Asking Alexandrian tahtiin.....Mielenkiintoista. Very Happy

Mä näin unia! Olin kuumeessa ja ne oli hyvinhyvin randomeita mutta silti!
Takaisin alkuun Siirry alas
RickyVonVanity
Feikki emo
RickyVonVanity


Viestejä : 34
Liittynyt : 09.11.2012

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Marras 16 2012, 00:11

Ehkä oudoin uni minkä oon nähny oli 'muistelujakso' mun aikasemmista unista xDDD siis tiettekö ku joissain sarjoissa telkkaris tulee semmotteita jaksoja jossa tavallaa muistellaa/ kerrataan aikasempii jaksoi, nii mulla oli semmonen mun unista xD se oli vähä outoo.... ja sit uni jossa mun isovanhempien talo muuttu Titaniciks... ja suurin osa mun kavereista on nähny unene jossa mä tapan/ yritän tappaa ne 8D ja oon joskus nähny unta et seurustelin mun kaverin kaa ja sit ku kerroin siitä sille nii seki näki unen siitä xD Oon myös nähny lähes saman unen molempien mun siskojen kaa, ku kaikki on nähny unen jossa mä ajan autoo x) enneuniako? ;P Toinen oudoin oli ehkä se ku tanssin mun unessa mun kaverin kaa gangnam stylee elokuvateattereissa :Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://yikoandricky.blogspot.fi/
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyPe Marras 16 2012, 04:28

^Pelottavaa.. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Emo goth
Wannabe emoilija
Emo goth


Viestejä : 15
Liittynyt : 05.08.2013

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTi Elo 06 2013, 02:24

Öö mul on ollu semmonen hirvee uni jonka näin pari päivää sit... tulin kotiin (en muista mistä) mut se oli aika myöhään... mutsi ja faija oli jo nukkumassa ja mun 6v Sis oli hereil. No me ny otettii iltapalaa ja mentii sit olkkariin kattoon telkkarii, mun sisko meni laittaa yövaatteet päälle... sit ku se oli valmis, nii se aukas oven varovasti ja katto oudosti. Sit se hyökkäs mun syliin ja me sit mentii pesee hampaita... se meni eeltä meijän huoneeseen... mä menin laitaa telkun pois päält ja sit kuulin kun se huus mun nimee... "Vyx!" Sit huusin takas tuun koht käyn hakee yhen jutun isostolkkarist. No mä menin sinne olkkariin ja mulle tuli viesti, ja mä katoin sen. Se oli ilmotus. (Täs alkaa se hirvee painajaine) istahdin sohvalle ja tutkin ilmotusta, sit kuulin ku meijän huoneen ovi aukes... käännyin sinnepäin ja katoin ovee, se oli mun sis jolla oli sen vaaleet hiukset naaman ee. ( tai niin mä luulin). "Cia, älä viitti" sanoin ja se ei vastannut mitään. Siinä me sit seisottiin 5 minaa iha kun se ois hypnotisoinu mut. Sit yhtäkkii heräsin siit ja se näytti naamansa ja se oli aivanverinen ja suu oli kuin veritty... lähin käveleen meijän huoneeseen varmistaakseni onko sis kunnos. Sit ku menin huoneeseen näin sisin sängyllä veitsi kurkulla kuolleena.. lähin sanomaan vanhemmilleni kunnes huomasin että heilläkin oli veitsi kurkussa... kun käännyin näin sen pienen tytön joka hymyili viilletyillä suupielillään ilkeästi...
Tämä oli ehkä kamalin painajainen ikinä
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 EmptyTi Elo 06 2013, 07:40

Hyi mikä uni, kauheeta ):
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Unet - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Unet   Unet - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Unet
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Yleinen keskustelu-
Siirry: