EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Valivalivalituksia

Siirry alas 
+28
FacePaintingPro
-Effu
räärää
Crucify Me
wulmurr
SUGARRPAIN
Mustarastas
Snowflake
colourless
rroossaa
FalseNoose
PahaLapsi
öäsdf
messy
Alice from Wonderland
Joke
killerpanda
Cotton Candy
Pullis
kyyyka
MWAH
DarkCupcake96
LordiDraken
ChocolateMonster
LaWraX
x
FrozenHeart
hhassle
32 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Seuraava
KirjoittajaViesti
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 11:08

Samoin kauheen läski olo... Ja kun tahtoisin pali nopeemmin tuloksia...
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 11:11

Mulla nyt on tää stressi purkautunu aika raskaasti. Pahaa oloa sun muuta ikävää että näin täällä.

Sitten pitää alkaa noita kutsuntojakin miettimään pikkuhiljaa. Meinaan pyrinkö eka lääkikseen ja sen jälkeen inttiin vai käydäänkö armeija eka ja sit vasta haetaan lääketieteelliseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 11:52

^Älä edes puhu kutsunnoista, mun rakkaani aikoo käydä armeijan... :S
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 12:07

Intti nyt on niin lomapainotteinen armeija nykyään ettei mitään hätää. Kirjoitella saa ja viestiyhteydet toimii puolin ja toisin. Vaikka nyt olettamuksella kävisitte eri vuosina niin ei mitään hätää.

Sitä paitsi, todellakin turha sitä on miettiä tässä vaiheessa mitään armeijaa. Erityisesti kun se nyt ei teillä ole edes ajankohtainen asia. Mielipiteet muuttuvat moneen kertaan vuosien varrella. Sitä paitsi, intti joko syventää suhdetta tai tuhoaa sen. Turha oikeesti on alkaa manaamaan pahinta. Miettikää sitä sitten kun on kutsunnat oikeasti tulossa ja joutuu hiukan jo miettimään yhteistä tulevaisuutta enemmän. Eläkää nyt ensin siihen saakka ennen kuin alatte stressaamaan intistä.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 12:19

Kai sitä voi kokeilla.. Viikko kerrallaan siis pitäs edetä. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 12:21

^Hetki kerrallaan enemmänkin mä sanoisin.
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 12:25

Höh! Miksi? :O
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 02 2011, 12:31

Eikun sitä vaan etten kovin suosi määriteltyjä ajallisia ilmaisuja kuten päivä, viikko jne. Hetki hetkeltä etenette jos niin ompi käyvän. (:
Takaisin alkuun Siirry alas
hhassle
Converse
hhassle


Viestejä : 880
Liittynyt : 26.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyMa Kesä 06 2011, 11:38

Ostin tänään uudet kengät ja kävin sisäänajomielessä kävelemässä kauppaan ja takaisin. Puolimatkassa takaisin nappasin kengät kainaloon ja hipsin avovarpain kotiin.

Nää rakot!? Ei jumashviidu miksi he le ve tissä just mulla on niin epämuodostuneet vammajalat, että kaikki uudet kengät rullaa nahan varpaista ja kantapäistä ihan vereslihalle asti?
Äsken sitten tulin harvinaisen kirveleväntuskaisesta suihkusta ja muka fiksuna tyttönä aattelin että putsailen kaikki rakot vielä viimeisistäkin bakteereista desinfiointiaineella. Yks pisara ainetta kerkes tippua varpaalle ja SE KIRVELY(!?!?!?!!!!) oli jotain sanoinkuvaamatonta. Teki mieli huutaa.

Ehkä viettelen nyt sitten vain seuraavat kaks viikkoa täysin ilman kenkiä sukista nyt puhumattakaan. Harmi vaan että huomenna olis kuntotestit ja kestävyysjuoksu. Tappakaa joku mut, jooko? D:
Takaisin alkuun Siirry alas
LaWraX
tr00 emoilija
LaWraX


Viestejä : 550
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyMa Kesä 06 2011, 11:59

^En mä ainakaan tapa sua, sori. (: Mullakin tulee helposti rakot uusista kengistä. Sehän oli niin mahtavaa kun pari kuukautta sitten menossa Espanjaan niin Helsingin välilaskun aikana ehdin kävellä jalkani rakoille. Ennen kun loma ehti kunnolla ees alkaa! Kyllä vi**tti. Oli sitten aika tuskaisa loppuloma.

Mutta tässä tää mun "oikea" valitukseni. En oo ollu reeneissä varmaan kahteen viikkoon osittain ihan syystäkin mutta tänään päätin mennä. Onhan se Power Cup tulossa tällä viikolla. Alussa heti juostiin aivan sa***nan paljon ja mä _vihaan_ juoksemista! Vedin silti aivan täysillä loppuun asti ja ei olis näemmä pitänyt. Jonkin ajan kuluttua tuli kauhea heikotus ja piti mennä pukkariin lepäilemään. Luulin oikeasti pyörtyväni. Siellä sitten makoilin ja koitin tekstatakin eräälle samalla kuunnellen joukuelaisteni pelaamista.
Niin tosiaan se Power Cup. Pitäisköhän sitä pakatakin huomenna?
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 09 2011, 03:42

^^
Tiiän tunteen, mun jalkoihin sopii vaan ja ainoastaa poikien skeittikengät ja Converse All Starit ja muut samanmuotoset tennarit). Äiti ei tykänny ajatuksesta et laittaisin rippimekon ja tennarit, joten joudun laittaa jotku juhlakengät jotka tappaa mun jalat :<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
PahaLapsi
iimou
avatar


Viestejä : 205
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 09 2011, 10:43

juhlakengät on tosiaa ne kaikkein paskimmat joo :C
ihteeni täs painaa se että en kerenny (tai siis en uskaltanu tai en tiiä en vaa osaa) vikitellä ennen kesälomaa maailman paskinta idioottia johon olin niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin kusessa about kokovuoden joo emmä kettää tarvii pärjään hyvin yksinhi........prkl! :C joo ei pitäs kuluttaa aikaa kehenkää ku ei siitä tuu kuitenkaa mitää joo oon kauhee ku valitin ja KAIKILLE kavereille (jotka ajattelivat varmasti että "lol" "huoh" "okei" tai jotain muuta tälläistä) ja nyt vielä täälläkin valitan tätä suorastaaan kauheaa ongelmaani D:
Takaisin alkuun Siirry alas
FalseNoose
Feikki emo
FalseNoose


Viestejä : 25
Liittynyt : 11.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyLa Kesä 11 2011, 13:50

Tänään sit enon luo vahtimaan sen tyttöä muutamaksi päiväksi. Kiinnostaa tosi paljon. Ei huvittais lähteä mihinkään. Haluun olla vaan kotona tai ees kapes, mutta en parin sadan kilsan päässä. En halua, en halua, en halua. Nyt en sit saa muutamaan päivään ajella autolla, enkä kattoa Bonesin ekaa kautta jonka ostin eilen.
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyLa Kesä 11 2011, 15:22

Vahdinpas taas kerran lapsia..
Valvoin väsymyksen ohi ja nyt ei enää nukuta yhtään..
On kauhee nälkä, mut en jaksa käyä hakee ruokaa alhaalta..
On niin KUUMA!!!..
Käsiä ja jalkoja kutittaa ku itikat on syöny niin pirusti.. Ihan punasia patteja koko tyttö täynnä..
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptySu Kesä 12 2011, 14:26

Vaivaa eräs asia.. Mä olen itkenyt niiden puolesta jotka ovat kärsineet kauan, ja myös niiden puolesta jotka ovat kuolleet, mutta kolmisen vuotta sitten mä käänsin mun pikkuserkun surulle selän. Hänen mummonsa kuoli enkä mä sanonut mitään vaikka hän asui silloin tuossa ihan 200m päässä.. Olen arvoton ihminen, ei voi muuta sanoa..
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTi Kesä 14 2011, 08:46

Sattuu ! Selkään ! Lantioon ! Kaikkialle ! : (( En ala..
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyKe Kesä 15 2011, 06:03

Taas äiti ja isäpuoli riitelee ja tavaroita lentelee -__- :<
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyKe Kesä 15 2011, 06:39

Laiskottaa ja pitäis lähtä näkee yht kaverii. En oo saanu vaatteitakaa päälle viel ku ei huvita. D::::::::
Takaisin alkuun Siirry alas
DarkCupcake96
Emo kokelas
avatar


Viestejä : 364
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyKe Kesä 15 2011, 09:17

>__< Kauhee migreeni eikä lähe millää pois vaik oon ottanu lääkettäki.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.last.fm/user/Karbonaattiioni
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 16 2011, 00:46

tahdon tehdä valituksen itsestäni ! Joo, mie hairahdin taas tupakkaan.. Hyi minua ! ja sitten vielä niistä supisteluista. ne on niiiiiiii persiiiistä !!
Takaisin alkuun Siirry alas
LordiDraken
Emo kokelas
LordiDraken


Viestejä : 359
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 16 2011, 05:19

Inhottaa kun musta on tulla tupakoitsija vastoin tahtoani. Tai no ei ihan mutta kun nyt tuntuu tää biletysputki kasvaneen ja sitä kautta sit myös röökaaminen aika raakasti. Plus kun nyt sit on alettu kavereiden kanssa polttaa sikareita nini ei hyvää päivää.
Takaisin alkuun Siirry alas
kyyyka
Emo
kyyyka


Viestejä : 609
Liittynyt : 10.05.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 16 2011, 08:55

Vituttaa kun ensin luvataan ja sitten perutaan kaikki. Oon niin turhautun ja vittuuntun ja kaikkee muutakin tähän touhuun. Välillä tuntuu et ois helpompi lopettaa vaan koko yhteyden pito siihen kusipäähän, muttei se oo niin. Haluun kuitenkin olla sen kanssa ja tukea ja auttaa sitä. Mutta turhat lupaukset sais loppua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Snowflake
Outsider
Snowflake


Viestejä : 117
Liittynyt : 27.04.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 16 2011, 12:28

Päivä alkoi sillä, että väärä joukkue voitti yöllä Stanly Cupin.

Oltiin kahen kaverin kanssa päivällä Ikeassa, ja sielähän tietysti oli pulju täynnä nuoria pareja valkkaamassa uuteen sohvaan mätsääviä kuorimaveitsiä. Kaveiltakin lipsahti pari kertaa, kuinka lähiaikoina pistävät poikaystävät rattiin, ajavat Ikeaan ja ostavat yheisiin koteihin kalusteet. Itse laskeskelin montako lautasta ja haruukkaa tarvii yksinäni, sitten kun muutan opiskelemaan.

Tultiin takasin kotikaupunkiin, ja Prismasta oli loppu JUURI SE juoma, mitä mä olisin halunnut.

Ja nyt muuten vaan ärsyttää ja harmittaa ja ahdistaa. Ja kyllä, mä olen ärsyttävän negatiivinen ihminen.
Takaisin alkuun Siirry alas
colourless
Converse
colourless


Viestejä : 854
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyTo Kesä 16 2011, 12:32

Pitiki valvoo se viimeyö, oon ihan kuollu. Vois mennä nukkuu. D:
Takaisin alkuun Siirry alas
rroossaa
Emo-kid
rroossaa


Viestejä : 470
Liittynyt : 09.06.2011

Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 EmptyPe Kesä 17 2011, 06:09

tahtoisin itkeä, mutta itkua ei tule. en etes tiedä miksi tekee mieli itkeä.. huvikseen kai. mutta ei sillä väliä, ei ketään kuitenkaan kiinnosta.
tahtoisin vaipua taas masennukseen, mutta se ei tunnu omalta. minua ei oikeasti jaksa masentaa. olen niin väsynyt.
sattuu joka paikkaan, niin fyysisesti kuin psyykkisesti. silti en tee asialle mitään. annan vain olla. en jaksa välittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty
ViestiAihe: Vs: Valivalivalituksia   Valivalivalituksia - Sivu 8 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Valivalivalituksia
Takaisin alkuun 
Sivu 8 / 15Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 11 ... 15  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Lukitut aiheet :: Roskakori-
Siirry: