EMO FINLAND FORUMS 2.0
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Tyylihistoriasi

Siirry alas 
+22
RedSnow
R0CX
Eldeiner
Ghostlike
Psychopathetic
FacePaintingPro
WhatTheF*ck
wulmurr
Mustarastas
rroossaa
SUGARRPAIN
Velisetä-
Joke
Cotton Candy
lilly
MWAH
DarkCupcake96
Pullis
FrozenHeart
LaWraX
x
hhassle
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2
KirjoittajaViesti
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyKe Loka 05 2011, 09:54

^Totisesti on ihania.. :O
Takaisin alkuun Siirry alas
Ghostlike
tr00 emoilija
Ghostlike


Viestejä : 591
Liittynyt : 07.03.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyKe Maalis 07 2012, 03:30

Olin joskus ala-asteella hetken aikaa joku ihmeen kawaii-decora-ernu, mut sit alko rasittaa se hameiden ja korujen määrä... okei se oli aika noloa D: Sitä enempää mä en oo koskaan ollut minkään tyylin varsinaninen edustaja, mutta mustista vaatteista oon tykännyt aina. Jonkin sortin goottityylikin viehätti ala-asteella, mutta en nyt silleen kuitenkaan ruvennut pukeutumaan. Nyt oon kuitenkin mennyt tyylissäni vähän emohtavampaan päin koko ajan :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Eldeiner
Outsider
Eldeiner


Viestejä : 85
Liittynyt : 01.04.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptySu Huhti 08 2012, 03:29

mulla alko emostua vaatekaappi seiskalla ku löysin niitä ihania vaatekauppoja :'3
sitä ennen pukeuduin vaa lökäreihin ja t-paitoihin ja muihin hirvityksiin D::
alussa se on kyll tyhmän näköstä ku ei oo paljoo sellassii vaatteita....
mutt kun ei osta muutaku sellassia vaatteita niin niit on kertyny......

nykyään mull on suunnillee koko vaatekaappi musta punanen XDD
mull on vaatekaapis emo ja gootti vaatteita....
välillä mä pukeudun aika gootisti (korsetit, pitsit, "kapinallishousut" ym.)
mutt oon kuitenkin enemmän emoon suuntautunut... :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
R0CX
Wannabe emoilija
R0CX


Viestejä : 18
Liittynyt : 05.06.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyTi Kesä 05 2012, 03:17

No, oon pukeutunu massasti nelosluokkaan asti, sit rupesin pukeutuu vähän enemmän rock-tyylisesti. Sit vaihdoin kouluu, koska muutettiin Turkuun. Siel ne haukkus mun tyylii ja rupesin pukeutuu massasti. Sit jossain vaihees me muutettiin takas ja mun tyyli on rupes menee emommaks.
Takaisin alkuun Siirry alas
RedSnow
Outsider
RedSnow


Viestejä : 52
Liittynyt : 13.07.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyLa Heinä 21 2012, 01:11

Mä pukeuduin vitoselle asti sillee ilma mitään tyyliä, sit tuli se massavaihe seiskan puolväliin asti kunnes vaatekaapin sisältö alko muuttua rivakasti mustan ja harmaan väriseks ja tyyli emoksi. Vaikka poika olenkin niin hiukset on luonnonkiharoista suoristettu.
Takaisin alkuun Siirry alas
Winterheart
Wannabe emoilija
Winterheart


Viestejä : 15
Liittynyt : 12.11.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyMa Marras 12 2012, 10:12

Tuotanooin..Taisin pukeutua ihan normaalisti koko alakouluajan. Ainoa epänormaali oli se että aloitin meikkaamaan muita aijemmin >Very Happy Siinä vitosen-kutosen aikoihin kai tajusin että tämä ei ole ihan mua varten. Siinä missä muita kiinnosti värikkäät vaatteet niin minä katselin mielummin mustaa, mustaa ja vielä kerran mustaa Very Happy Vasta ylä-asteella rohkaistuin olemaan sitä mitä halusin (emo), vaikka sainkin paljonpuhuvia katseita, nyrpistelyä, syrjintää ja paskanpuhumista. Välillä tietysti olin masentunut kun olin niin erilainen ja yksin, ja silloin yritin olla tavallinen, huonolla tuloksella. Se oli tälläista sooloilua aika pitkälle tuona ensimäisenä ylä-aste vuotena mutta lopulta tajusin että minä olen mitä olen. Pukeudun tummiin, käytän paaaljon koruja, kuuntelen raskasta musiikkia, meikkaan vahvasti. Nyt minä sitten tallustelen täällä ihan omana itsenäni, ja jos joku ei tykkää.. however!! Toisaalta koko jutun saattoi laukaista mun menneisyys, joka on rankka.. enkä vieläkään tiedä olenko ihan päässyt yli. Mut äiti hyväksyy mut tälläisena ja hyvä niin. Sukulaiset ei niin hyvällä kato aina, mutta en välitä Smile Ja jos näistä ystävistä ja kavereista puhutaan, niin itselläni ei ole hyvää ystävää. Muutama kaveri jotka on TÄYSIN erinlaisia kuin minä, ja niinden kanssa ei oikein voi tehdä mitään juttuja. Mun pitäis aina olla joustamassa esim. musiikissa sun muussa. Njooohhh.. siinäpä oli juttua Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyTi Marras 13 2012, 05:52

^Luin kuiteski. c: Ei oo parempaakaan tekemistä. Welcome!
Takaisin alkuun Siirry alas
Winterheart
Wannabe emoilija
Winterheart


Viestejä : 15
Liittynyt : 12.11.2012

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyKe Marras 14 2012, 06:30

^
Hihi c:: ehkä yks kolmasosa käsitteli tuota annettua aihetta Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyPe Helmi 15 2013, 07:55

Seiskaluokalle asti pukeuduin silleen ku lapset yleensäkin. Kasilla sitten oli se karmea wnb-emovaihe... nolottaa D: Nykyää pukeudun joka päivä vähän fiiliksen mukaan. Tyyli on mennyt punkmaisemmaks viime aikoina mut tykkään historiallisista vaatteista ja haluisin pukeutua todella massasta erottuvasti. Jotain Gagan ja Mansonin vaatteiden sekasikiöintiä esimerkiksi. En oikeestaa tiiä mikä mun pukeutumistyyli on, oon liian sekalainen. Täys ernu kuiteki.
Takaisin alkuun Siirry alas
BOTDF
Pissaliisa
avatar


Viestejä : 2
Liittynyt : 07.03.2013

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyTo Maalis 07 2013, 10:20

Ala-asteella oon ollu iha perusjorma :''D Seiskalla olin sellanen poikamainen hoppari ja kasilla aloin muuttua tälläseks mikä nyt oon^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Supermonstar
Outsider
Supermonstar


Viestejä : 72
Liittynyt : 14.02.2013

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyPe Maalis 08 2013, 12:08

^ taitaa olla aika yleinen oman tyylin löytämisen aika tuo kasiluokka monilla Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
x
No life
avatar


Viestejä : 2692
Liittynyt : 27.04.2011

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyPe Maalis 08 2013, 13:15

^Mulla oli vähän 8lk jälkeen. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Burnout
Feikki emo
Burnout


Viestejä : 33
Liittynyt : 16.04.2013

Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 EmptyKe Huhti 17 2013, 00:18

Olin koko ala-asteen ajan koulukiusattu ja yritin sulautua massaan keinolla millä hyvänsä. Käytin jotain todella noloja kuteita. Seiskalla tyylini oli edelleen kamala. Kasiluokalla tajusin ettei massatyyli todellakaan ole mun juttu, joten ostin ensimmäiset mustat pillifarkut ja yhdeksännen luokan syksyllä, eli viime syksynä, aloin tosissani meikatakin tummemmin. Aloitin meikkaamisen oikeastaan kunnolla vasta viime vuonna. Nykyään en voisi kuvitellakaan pukeutuvani siten kuin joskus.

Nyt olen alkanut pitää itseäni emona.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Tyylihistoriasi   Tyylihistoriasi - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Tyylihistoriasi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 2Siirry sivulle : Edellinen  1, 2

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
EMO FINLAND FORUMS 2.0 :: Keskustelualue :: Emo tyylinä ja muodissa-
Siirry: